tisdag 25 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

NATTSKEN, NORRSKEN!

Ikväll var det så fiint i Vallentuna, det var norrsken, jag, Thomas, Petsson, Erica och Jennie åkte till Okvista och där var det såååååå mörkt!...
Läs mer

den 25 oktober 2011

Jag och mina föräldrar har pratat om att jag ska få den nya Iphonen, då vi trodde det skulle vara femman som skulle komma ut. Nu vart det ju 4S och jag vet inte, jag känner i...
Läs mer

iPhone4 s – Fredag 28/10-11

Äntligen! När jag säger att man har suttit på helspänn och väntat på den nya iPhone4 s tror jag att jag kan tala för många, och nu är väntan 2...
Läs mer

Dagens vakt.

Idag gjorde jag dagens goda gärning och anmälde mig frivillig till att vakta utrustningen på lunchen. Det jag tvingades göra typ varje lunch på Gustafsson. Nu anmäler ja...
Läs mer

Fyra veckor och poppis på BB

I morse bylsade jag på Agnes nalleoverallen och lade ned henne i vagnen inför mitt återbesök på BB Stockholm. Vi var lite sena efter en lååång amningspaus f2...
Läs mer

autom

imorse när jag vaknade... så vackert! Får ursäkta att det varit lite tomt här! Har varit sjuk väldigt länge nu och har inte orkat blogga! Denna vecka praoar jag ho...
Läs mer

Plusmeny?

Don't we just love tacksamma människor? Har haft en underbar start här på salongen och önskar att man kunde komma ihåg att erbjuda brynplock lite oftare! Fråga gärn...
Läs mer

fått post

fick hem lite post idag och det innehöll: bodylotion vattenmelon från www.beautyzone.se iphone halsband, fick även ett svart från www.iphonehalsband.se
Läs mer

i never told you that i miss you

kära migrän, kan du snälla lämna mitt huvud. för jag orkar inte med dig just för tillfället, jag har så mycket och göra som du förstör! jag ska...
Läs mer

Musikvideo filmad med iPhone 4S

I samband med att en ny iPhone släpps är det alltid någon som filmar en musikvideo med den nya telefonen, detta är naturligtvis ett mycket bra PR-trick då bloggar som Allt om...
Läs mer

Dagens aktiviteter

Det här är vad jag och Max ägnat åt oss idag (efter kyrkis och BVC). Förevigat världens sötaste kryp med hjälp av duktiga Åsa. Eftersom jag avslutade v...
Läs mer

Stickat

Mormor har stickat en väst till Ossian i brunt och orange…. Hon är bäst min lilla mormor! <3 - Posted using BlogPress from my iPhone Like this:Be the first to like this post.
Läs mer

lista

när man sitter här 2011 med sin iphone 4 längtar man tillbaka till bilddagboken.längd: 176 nåthårfärg: beige.. blont där solen skinitfräknar: ingabäs...
Läs mer

Uppdaterad

Nu är min iPhone uppdaterad. Efter några fula ord och några timmar gick det äntligen bra. Undrar om jag är så duktig imorgon att jag tränar supertidigt. Det mä...
Läs mer

Händelserik dag

Idag var jag på mitt gamla jobb och hälsade på. Jag kände att jag längta tillbaka! Kanske för att mina kollegor är guld! Jag har siktet inställt på aug n...
Läs mer

Nu är jag med!

Äntligen fick jag fingrarna ur och köpte in iphone. vill ju spela wordfeud :)
Läs mer

Bra start

Yes, veckan har kickar igång fint. Igår effektivitet på jobbet o 2 härliga Zumba-pass. Idag bra möten, god sopplunch med fina kollegor. Härligt Bodystep-pass rundade av...
Läs mer

Mitt hjärtegull

Imorse ville skruttan inte åka till Fsk o "mamma hemma, inte jobba", inte lätt att åka då :) men efter lite lek med mina skor kom vi iväg. Bästa skorna var vis...
Läs mer

Förresten, mamma fyllde ju år i helgen. 50...

Förresten, mamma fyllde ju år i helgen. 50 år! Så det var därför de var iväg och reste för att fira henne. Vi som inte fick följa med fick därfö...
Läs mer

Mamsi's birthday!

Förresten, mamma fyllde ju år i helgen. 50 år! Så det var därför de var iväg och reste för att fira henne. Vi som inte fick följa med fick därfö...
Läs mer

Tisdag!

Dagen har varit lååång som bara den. Emma har varit hängig o suttit som ett plåster på mig hela dagen. Peter, bror min tittade förbi en sväng o gjorde båd...
Läs mer