söndag 23 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

07:15

Good morgon!! Vaknad 06:45 och kan inte somna om.. spännande detta ;-) Drömde om att jag var fotomodell och bodde i den drömlägenhet jag har som mål att bo i, ut till havet!!...
Läs mer

Morgon!

Dags att dra till jobbet snart.. Ätit en liten frukost idag, var inte alls hungrig .. Ett ägg och en avokadohalva, tar med mig torsken och äggsåsen jag gjorde igår så ja...
Läs mer

Spookey

Sa igår innan jag lade mig att jag kommer säkert vakna "tjugo i sex" o behöva gå på toa... Vad är klockan när jag tar upp mobilen och kollar? Jo, 05:40!!...
Läs mer

The Avengers innehåller klipp filmat med iPhone 4

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Att filmkvaliteten i iPhone 4 är mer än acceptabel vet många vid det här laget, men S...
Läs mer

The Avengers innehåller klipp filmat med iPhone 4

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Att filmkvaliteten i iPhone 4 är mer än acceptabel vet många vid det här laget, men S...
Läs mer

All I want is for the person I love to be happy, even if it means I'm not there to see you smile.

Min iphone har vandrat runt i skolan väldigt mycket den här veckan! Mina Atletica-tjejer älskar att ta egopics vilket har resulterat till att jag fick en mängd störda bilder...
Läs mer

Telia VS Tre (iPhone 4s priser)

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Här kan ni nu se skillnaden på priserna mellan Telia och Tre, tanken var att ta med andra opera...
Läs mer

Köpte precis ett täcke till Seabisquit!!

Fortsätt lägga till mig om ni spelar My Horse på Iphone, heter euthberg! ;)Ni har väl inte glömt att uppdatera?? Man kan köpa täcken osv nu, asgrymt!
Läs mer

Lördagen.

Hade en helvetesdag först. Tankar, och ork som inte fanns. Dessutom satt jag i telefonkö hos Tre i tre timmar för att beställa iPhone 4S utan att komma fram. Får förs2...
Läs mer

Ma mama Moussaka

Jag lagar grekis moussaka medan Johanna sitter vid mina fötter och sjungtragglar oavbrutet Ma mama Ma mama Ma mama... Det är den finaste sång jag hört! - Posted using BlogPres...
Läs mer

Humöret

Mitt humör är under all kritik! Trots att jag har ett par anledningar till det så är några av sakerna undanröjda iaf men har inte blivit bättre för det.... Ski...
Läs mer

Lyckat kalas!

En nöjd och glad tjej sitter inne på sitt rum och leker med alla fina nya leksaker hon fick på sitt kalas. Kalaset på Lattjoland blev verkligen lyckat och det verkade vara glada o...
Läs mer

Men åhhhh...

Äntligen har jag kommit mig för att ladda ned lite podcasts till telefonen så att jag ska hanågot att lyssna på på tåget och så har jag så klart glöm...
Läs mer

Hett Tips till Iphone användare

Här kommer  två starka tips till dig som har Iphone, det finns ju inget sämre än att batteriet dör ut och detta snabbt på Iphone. Här kommer  tre sna...
Läs mer

Söndag kväll

Har nyss kommit efter att ha tränat i 2 timmar:) Det börjar skymma ute och Milo är på riktigt mys humör så vi har tänt en massa ljus och slagit oss ner i soffan oc...
Läs mer

"The Avengers" filmas med iPhone?

Mobilfilmade scener finns med i trailern Hade någon sagt till oss för 5 år sen att en superhjältefilm skulle spelas in med en mobiltelefon, hade vi no…
Läs mer

Nya hörlurar till Iphone - Inte In-Ear

Hej, jag tycker att apples egna hörlurar som man får med Iphonen är det lite för dåligt ljud i så jag har tänkt att köpa ett par nya. Jag gillar tyvärr in...
Läs mer

Nya hörlurar till Iphone - Inte In-Ear

Hej, jag tycker att apples egna hörlurar som man får med Iphonen är det lite för dåligt ljud i så jag har tänkt att köpa ett par nya. Jag gillar tyvärr in...
Läs mer

En beroende iPhone app!

Mitt nya beroende... Temple run! Innan var det wordfeud men nu är temple run det nya. Så jäkla kul och beroende. Jag har spelat det i två dagar nu, sjukt nördigt haha. Rekord...
Läs mer

Iphone är synd

 En församling i USA för nÃ¥gon annanstans är väl inte detta möjligt protesterar mot den numera avlidne Steve Jobs fÃ...
Läs mer

Felmeddelande vid uppdatering av iPhone 4 i iTunes.

Hejsan, Skaffade en iPhone 4 för 3 veckor sedan. Har försökt att uppdatera den lite då och då till ios5, men får hela tiden upp samma felmeddelande. Så här...
Läs mer

Nedräkning

5 dagar kvar till nya iPhone 4s släpps 8 dagar kvar till jag och Thea åker till Palma, Spanien 19 dagar kvar till cykelutbildningen drar igång 28 dagar kvar till tentaskrivning 39...
Läs mer

Supergratis tar en evighet

För lite drygt två år sedan blev jag medlem på Supergratis där man samlar poäng till olika saker som sedan skickas till en helt gratis, problemet är bara att det ta...
Läs mer

Förhandsboka iPhone 4S – Översikt operatörer

Nu går det att förhandsboka iPhone 4S hos följande operatörer. Telia Telenor Tele 2 Halebop Tre Ingen förhandsbokning än: Comviq (Lämna gärna en kommentar ne...
Läs mer

Förhandsbeställ din iPhone 4 S

Nu kan man beställa iPhone 4 S på Apple Store. Leveranstiden är 1-2 veckor. Priset för 16 GB är 5 795 kr, för 32 GB 6 795 kr och för 64 GB 7 795 kr. Glad =D ? Likg...
Läs mer

Experiment "lev utan Facebook"

Det har gått två minuter. Två jobbiga minuter. Fick rysningar och mådde lite dåligt när jag kollade på filmen där jag filmade raderingen av appen i iPhone. Jag...
Läs mer

Har du varit på Konditori Lyran?

Om inte måste du åka dit!! Jag har varit där 2 ggr på en vecka nu :) Först med Ingela och baby Tristand i fredags och så idag med Therese!Konditori Lyran har öppet...
Läs mer