måndag 10 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 4S är världens första smartphone med Bluetooth 4.0

iPhone 4S som gör sig hörd på fredag (i USA) briljerar med sin nya kamera, sitt A5-chip och för sin assistent Siri. Dessa tre komponenter är ett par av flera funktioner som v...
Läs mer

iPhone 4s svenska priser

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic vad har netonnet webhallen gemensamt, utom att dom är e-butiker ? Båda väljer att er...
Läs mer

Hm......

Är det nån mer än mig som har problem att hjälpa till med matteläxa? Tuva går i 6 an och jag får fundera så ini Norden ibland när jag ska hjälpa henn...
Läs mer

Kalas!!

I lördags så hade vi kalas för lilla Ellie... Nästan hela tjocka släkten va här. Runt 25 pers blev vi!! Hon fick bland annat en cykel.. Som hon älskade!! Hon sat...
Läs mer

Färdig!

Å där gick jag i mål! Jag har handlat klart! Mina vänner befinner sej på upploppet skulle jag tro. Själv befinner jag mej på en vilobänk tillsammans med tv22...
Läs mer

Nya schlagerwebbjokrar

Utskällda schlagerwebbjokerns första deltävling blev klar i dag. Vidare till final gick ”I mina drömmar” och ”All day all night”. Inga vinnare direkt. Inte ens Andra chansen. Me...
Läs mer

Dagis??

Idag har vi ställt oss i kö till dagis.. Fy man får en klump i magen men det är ju ett år kvar... :) Inte ska väl min tjej bli stor? Tiden går så fort!! Vi v...
Läs mer

Intryck ifrån premiären av E-Sport SM

I helgen drog storsatsningen E-Sport SM igång på Stockholms stolthet, det helt nybyggda Stockholm E-Sport Arena! Fint folk dyker alltid upp sent som det heter, vilket jag då sj228...
Läs mer

Allt om första dagen!

Nu är jag hemma, lite yr, men det är tack varje att jag höll på med min iphone när jag åkte buss hem. Blir åksjuk super lätt tyvärr. Men kan ju s22...
Läs mer

Det här är jag, Rebecca Elisabeth Löfgren.

Hejsan! Jag har ju aldrig riktigt berättat vem jag är, så nu, ett helt inlägg om självaste mig! Jag heter Rebecca Elisabeth Löfgren, kallas för Becca, naturligtvis...
Läs mer

En miljon Iphone beställda på en dag

Rekordintresse för nya modellen Iphone 4S.
Läs mer

Uppdaterat önskelistan!!

Har varit "ledig" från plugget idag så har nördat på pointshop. Varit medlem här länge men inte riktigt förstått vitsen förrän nu, är...
Läs mer

En vanlig måndag

Jag älskar måndagar! Det är nog den dag i veckan som jag är absolut tröttast och därför är det då skönt att just denna dag är helt ledig. Det vo...
Läs mer

Varma natten

Det är midnatt här. En timme till hemma. Det är 26 grader och helt vindstilla. Jag läser om frost- och halkvarning hemma i Svedala. Jag önskar mig, åtminstone, lit...
Läs mer

Iphone 4s och andra mobiler..

Fattar inte varför?! VARFÖR gör dom så många nya iphone's kan dom inte göra en iphone 4 istället för iphone 4s?  onödigt tycker jag.. jag vet inte...
Läs mer

Motorola ET1 – Ännu en ruggad Android enhet med spännande storlek!

Ruggad Android enhet från Motorola Nu släpper Motorola ännu en ruggad enhet med IP54 klassning. Vi listade tidigare ruggade Android enheter och då hade Motorola sitt bidrag i for...
Läs mer

Välj rätt licens för din apputveckling

TweetOm du funderar på att utveckla en “app” till iPhone så kan det vara bra och känna till att det finns främst två olika licenser man kan köpa. Den ena heter iOS Devel...
Läs mer

Arvet efter Steve Jobs

Jag valde att vänta tills de flesta reaktionerna på Steve Jobs‘ frånfälle hade upphört innan jag skrev det här, dels för att inlägget inte skulle drunkna i flo...
Läs mer

En lååång dag...

Är heeelt slut. Varför sover jag inte då? Undrar ni så klart . Ja det undrar faktiskt jag med. Ögonen går i kors o jag ligger här o läser, läser allt mell...
Läs mer