fredag 7 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

03:03

Ger Loppan mat men är dödens trött. Hon äter med god aptit i alla fall.
Läs mer

Steve Jobs och iBleed – Apples mörka baksida

Med anledning av Steve Jobs död, förutsägbart åtföljd av enstämmiga hyllningar från hela världen över den store mannen osv osv, påminde jag mig ett i...
Läs mer

FREDAG

Nu var det fredag igen. Ligger just nu i sängen ska upp efter detta blogginlägg och göra klart en inlämningsuppgift som ska in på måndag. Det är i kursen Advanced s...
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-10-06

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) Blogg...
Läs mer

@LLTID ANTRÄFFBAR!!

Nuförtiden är man ALLTID anträffbar eller i alla fall nåbar. Förr fanns bara en hemtelefon och då oftast utan telefonsvarare. Nu finns all teknik i världen att n2...
Läs mer

Sony Ericssons septembersuccé - 5 av 10 mobiler på försäljningstoppen är Sony Ericsson-mobiler

Apple iPhone 4 säljer fortfarande bäst trots att det gått över ett år sedan lanseringen. Totalt sett är Android-mobilerna dock ikapp Apple. En av anledningarna heter Son...
Läs mer

Äntligen kom mitt Iphone skal

Efter ca 3 veckor så kom den till slut men inget skärmskydd som lovat BUUUUU !!! Nu har jag och barnen ätit klart, det blev faktikst skitgott! Att improvisera kan sluta med den go...
Läs mer

iPhone 4S försäljningen är igång

I natt öppnade försäljningen för iPhone 4S i USA, UK, etc. Trycket verkar dock har varit vädligt högt (som vanligt) och varken Apple’s eller operatörernas server or...
Läs mer

Wake me up!

Kaffe OCH Blu! Farligt eller bra? - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Stålgatan,Uppsala,Sverige
Läs mer

Jag undrar

Vi har varit på ön idag och roddat. Lärt oss hur vi ska stänga av vatten, fibbla med värme, kranar mm. Gästhuset är klart nu så imorgon åker våra han...
Läs mer

Apples framtid oklar

Steve Jobs har avlidit och sörjs enligt medierna "av en hel värld". Det visar vilken status både han och Apple har fått. Trots att företaget vuxit till ett monster...
Läs mer

Älsklingen är hemma!!

Nu har älsklingen kommit hem! Han hade presenter med sig till oss! Jag fick en av mina favorit parfymer som tagit slut! Va glad jag belv!! Ännu gladare vart nog Alex som fick 3 st bilar :)...
Läs mer

18 månader

Mira har vart på bvc,9310 gram och 76,5 cm,liten men naggande god:). Fick även spruta men det gick bra,bara lite skrik. Efter besöket åkte vi till Skövde och handla,b...
Läs mer

Igår

Igår va Emelie hos oss och vi gick promenad och Alex tyckte de va så kul när hon kom. :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Gött häng

Förlåååt för dålig uppdatering men helgerna blir alltid så spontana så man bara glömmer av att blogga! Ska försöka få med det spontana p2...
Läs mer

iPhone klarar nog inte jag.

Ja nu får mitt sista inlägg bli ett som ett temainlägg så får jag bli klar någon gång. Datorn segar så jag håller på att brista i sömmarna. Ja e...
Läs mer

Får ikke. Sove ligger her med min nye iphone 4

Litt bilder fra gårsdagen
Läs mer

Vem är den där murphy och varför hatar han mig?

På mitt jobb har platsavdelningen en väldigt positiv inställning till sitt jobb. - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige
Läs mer

Tävling!

Har en tävling i samband med http://iphone4skal.com som arrangeras av http://bloggtävlingar.com. Ta chansen och vinn ett superfräckt valfritt skal till din iPhone till ett värde a...
Läs mer

Mobil och bredband - blir du lurad?

Ett tråkigt, men nyttigt, gästinlägg från gubben rörande mobila bredband, mobilabonnemang, kombinationer av dessa och fallgropar i djungeln av alla dessa tekniska termer och...
Läs mer

Barn Appar – tips för underhållning på resan

Här kommer tipsen som får resan med barn att gå smidigare. Vi tittar på hur du kan använda din iPhone och iPad för att underhålla barnen under r...
Läs mer

Fredag kväll

Fullt röj eller hur? Nä inte direkt Henry är så förkyld så inatt sov vi ingenting har inte sovit så illa sedan första natten på bb med honom vi är bo...
Läs mer

No iphone for me

Äger ingen iphone. Känns som om de flesta äger en iphone. Nu vågar man knappt ta upp mobilen längre. Har man ingen iphone så lär man köpa det senare. Apple har...
Läs mer

Iphone 4s och bidrag till cancerforskningen

Det blev ingen Iphone 5, istället blev det Iphone 4s. har försökt söka på vad S står för och det vaerkar som att det skulle kunna vara speed.Läste på face...
Läs mer