fredag 14 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mot Nice

Upp före tuppen för att åka till Nice och på konferens. Ska bli super kul och trevligt! Kommer dock att sakna min familj, men påfyllnad av egen tid ska också vär...
Läs mer

Vantar för vintern.

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Jag är inte direkt nån större fan av vintern längre, så jag välkomnar den i...
Läs mer

Det här är iOS 5

Under gårdagen så släpptes den efterlängtade mjukvaruuppdateringen för iPhone, iPod Touch och iPad. iOS 5 har merparten av alla iOS-användare längtat efter änd...
Läs mer

Långa köer vid lanseringen utav iPhone 4s

Idag börjar Apple sälja iPhone 4s i sina retailbutiker i vissa länder, och som vanligt, så är det en viss mängd människor som har letat sig ut för att få...
Läs mer

Anmäld allmänt sjuka

Nu är höstsjukdomarna här. Hemma med ett öronbarn. Ringer från dagis nyss om att komma och hämta ögonbarn. Själv hostar jag. Frugan svider i mun. Elsa kraxar...
Läs mer

Woz står först i kön i väntan på iPhone 4S

Hero Förstora klippet Apples medgrundare Steve "Woz" Woznia…
Läs mer

Tjejmingel i Kungsbacka

Gårdagen utlovade mer än den tyvärr visade sig vara. Men jag hade den (för mig) ovanliga lyxen att ha barnvakt under kvällen (vilket var fantastiskt). Tack snälla A. Se...
Läs mer

Väntar

Nu väntar jag mest. Håller på att somna också. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Garn i ljus

Så här ser mitt bönfärgade garn ut i dagsljus. Ha en skön fredag! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Måste säga...

...att nya programvaran till iPhone är hur toppen som helst, jag gillar verkligen både utseendet och funktionerna. Det bästa av allt är att nu kan jag inte bara skapa en ringsigna...
Läs mer

No life

Höger- eller vänsterhänt: Höger Humör just nu: Riktigt irriterad, förvirrad, hungrig, sjuk och glad. Favoritgodis: Allt godis utom lakrits och sånna skumgodisar Kl...
Läs mer

Nytt

Köpte ett par nya ridbyxor, ett kanonkap för bara 250:- Jag och syyyyster Sitter och väntar på bussen mot stan, snabba oss att hitta ett skal till hennes iPhone sedan hem. Feeee...
Läs mer

Köp HTC Sensation XE , erbjudande hos Netonnet

HTC SENSATION XE FINNS NU I LAGER HOS NETONNET! 4,3-tums pekskärm 8 megapixel kamera med autofokus och bildstabilisering Specialdesignade hörlurar Filma i Full HD Dubbelkärnig...
Läs mer

Göd natt

Kom precis hem efter att ha vart hos Hale! Ytterst trevligt må jag säga! Nu ska jag nog uppdatera min telefon, om jag vågar.. Har hört att det har hänt för flera att all...
Läs mer

Lilla jul afton ....

Godkväll, sitter här o inväntar den nya veckan... hela helgen är dock kvar, tråkigt på ett sett, för nästa onsdag får vi våra macbooks. och veckan ef...
Läs mer

Fullmåne hela veckan

Det började redan i onsdags. Jag vaknade klockan 04,26 av en obehaglig känsla i munnen. Mina tänder kändes för stora, så stora att de nästan inte fick plats i munne...
Läs mer

unlock med ios 5 3gs

tjennare ny på forumet här , tror jag gjorde bort mig nyss uppdaterade min jb iphone precis via itunes till ios 5 och jag bytte kort efter det att jag jb den första gången. s...
Läs mer

TGIF!

Övernattade i Stockholm, Högdalen i veckan och hade då glädjen att åka tunnelbana till jobbet. Tåg som tåg tycker kanske ni, men riktigt så är det ju inte...
Läs mer

Sängen nu

Hemma igen och ligger nerbäddad med vetekudde i vår härliga säng. Läkaren trodde att jag hade lunginflammation men efter lite tester så va det bara en ond virusinfektion...
Läs mer

‘Sprint today reported its best ever day of sales in retail’

Några dagar innan lanseringen utav iPhone 4s gick det ett rykte om att Sprint hade satsat 20 miljarder dollar på iPhone 4s (då iPhone 5). Något som fick många att undra varf...
Läs mer

Jag kommer behålla Iphone 4 ett tag!

Innan Iphone 4S lanserades så såg jag en tysk film om hur nya Iphone skulle se ut. Då var det dock nummer 5 som skulle komma. De hade tagit fram en prototyp och den såg lite annor...
Läs mer

Mera höst

Imorse var det frost igen och 0,7 grader. Brrr. Dislike! Tog ett par bilder på buskarna bakom huset imorse. Vet inte vad de heter men de får fina färger på hösten. Har f2...
Läs mer

Den mentala pausknappen

Jag finns här. Jag väntar. Jag längtar. Jag hoppas det inte dröjer alltför länge. Jag måste göra så här för att överleva. För att...
Läs mer