fredag 21 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vaken ..

I brist på John Blunds närvaro har jag sprungit rundor lite .. ( notera skånska uttrycket som bara kom av sej självt - Shit!) Vikt tvätt , sorterat och lagt in , fixat nagla...
Läs mer

Återställning krävs meddelande

Hej! Jag har problem med min iphone 4. Jag får upp det här meddelandet: iPhone: Förstå Återställning krävs-meddelandet. Har prövat allt som går, har 22...
Läs mer

Glocalnetsupport...

Märkligt att ni inte svarat på mitt mail, jag tappar snart humöret.. Men det hjälper väl inte. Vi har inte haft ett fungerande bredband på flera månader nu likv22...
Läs mer

Muffins?

Jag har en liten aning om att de här kanske inte blir så snygga bakverk. Hoppas se ändå smakar bra?? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Fler iPhone stjäls när en ny modell släpps

Kan vi ana försäkringsbedrägeri månne? Polisen och försäkringsbolag har rapporterat att stölderna av iPhone har ökat markant sedan det blev känt att...
Läs mer

Första tv-annonsen för iPhone 4S SIRI

Förstora klippet Här är den första TV-reklamen för SIRI, iPhone 4S digitala hjälpreda. Den visades på amerikansk TV igår. …
Läs mer

November om 2 veckor

Jag satt och bläddrade i min kalender och upptäckte att det endast är 2 veckor kvar till november!!! Det var ju varmt nyss, tichaväder för bara ett par veckor sedan... och f...
Läs mer

Ruvare nu....

....till två småttingar. Den tredje var lite trög, så de ska avvakta och se om den kan frysas ned senare. Började gråta i gynstolen, blev så glad och lättad. N...
Läs mer

Mufflor... Sådana som finns i skogen och skickar brev till barnen och skrivet att de måste hjälpa dem att städa upp i naturen

Skickat från min iPhone
Läs mer

Emilias muffla :)

Skickat från min iPhone
Läs mer

HEEEEEEEEJ

Det var några dagar sen! Först vill jag bara berätta att jag har fått tillbaka min iphone 4 och jag är en väldigt lycklig tjej, och för en gångs skull kän...
Läs mer

En alldeles särskild tjej

Jag vet att kortet ser lite blekt och otydligt ut men min mobilkamera är inte alls lika bra som de på Iphone. Ska skriva ett klagobrev till HTC... *s* Hur som helst - här är en f...
Läs mer

Nu kan du förhandsbeställa iPhone 4S hos Tele2

Det har varit en mycket märklig karusell kring lanseringen av iPhone 4S. Det började med att Telenor under torsdagskvällen skickade halvskumma sms till några få utvalda, och...
Läs mer

To be continued...

... skulle man kanske kunna säga efter mitt förra blogginlägg som slutade med min insikt om att jag faktiskt vill vara ekonom. Fortsättning utlovas men inte i kväll, eller sk...
Läs mer

Tele2 öppnar upp förköp för iPhone 4S

Ska du köpa iPhone 4S? Nu presenterar Tele2 sina priser och precis som hos Apple kan du nu beställa ditt exemplar av Apple:s flaggskepp. Priserna för den senaste generationens iPhone...
Läs mer

Vad är detta?

Hittat på en toalett i sigtuna... Trampar man så rör sig sadeln fram och tillbaka...hm..."lär dig rida-maskin"? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

favorit prylar

Iphone 3g - Den har jag med mig överallt, funkar bra och har ALLT som jag kan tänkas mig behöva. Jag tror inte jag behöver förklara vad den kan göra för något....
Läs mer

Stora tankar såhär mitt i natten

Jag har just lagt mig. Jag har lite svårt att få ro och somna för jag unna mig att sova middag idag.. Jag veeet ju att jag har svårt att somna på kvällen då, men ja...
Läs mer

iPhone 4S kan nu beställas olåst från Apple store

Nu går det att beställa nya iPhone 4S från Apple store. När du köper från Apple så är iPhonen inte operatörslåst. Tidigt på fredagen gick det a...
Läs mer

Rapport från dag 2 i Uppsala

Ytterligare en dag har passerat i Uppsala. Det går framåt, jag är där för att färdigställa väggar så jag har tunnel seende och fokuserar på det som j...
Läs mer

Lisaaaaaa

Lisa är hemma, och ikväll firade vi det med mys, sushi, godis och idol! Imorgon firar vi med fest (även emmys födelsedag). Kommer att bli kanon. Nu ska jag ge min kropp och sj22...
Läs mer

Kissemys

Gustav har somnat i mitt knä! Han sover tungt och jag vill inte väcka honom. Jag skulle behöva fixa lite inför morgondagen men det får vänta. Oj, nu drömmer han......
Läs mer