torsdag 20 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bara vara liten

Idag var jag hemma med Sophia. Super mysig dag. Så där mysig att det kändes så härligt i hela huset. Vi till och med bakade kakor. Ja, jag bakade och hon ville ”eat kauga”! F...
Läs mer

Natt

Vaken ihop med mörkret massa funderingar . Gör en lista u huvudet vad jag ska få gjort imorgon , varför nu alltid sånt kommer upp på nätterna ? Hoppas p22...
Läs mer

Vad ska jag tro om min begagnade iPhone 3GS

Köpte för en vecka sedan en begagnad iPhone 3GS via en annons på Blocket. (Dumt? Tja, kanske. En chansning? Helt klart!) När jag köpte telefonen var det på villkoret...
Läs mer

Irri!

Jahopp... Så irriterande när man inte kan somna om. W kom in vid halv ett han o jag försökte skaka, nypa liv i karln så han skulle flytta på sig. Gick inte så vi tr...
Läs mer

Önskan

Dessa fina ljuslyktor gillar jag skarpt - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

mot handen centrum snart

just nu kollar jag på tv och ska strax dra till handen centrum och träffa mamma och då ska vi försöka fixa min iphone, hoppas den går att laga! senare ska vi äta mi...
Läs mer

Jonas i kavaj

Min nya kavaj och förberedder mig inför ett intressant och givande möte på en skola i Lund som är intresserad av min HBT och Dyslexi- information :-) - Posted from my iPho...
Läs mer

Mer tillbehör till min iphone!

I paketet som jag fick från http://uffessakerochting.se/ låg det inte bara ett fodral till min Iphone utan också en "docka" så att telefonen kan stå upp n228...
Läs mer

Miss 4-eyes!

Hello dear friends! Vi systrar har varit förskräckligt dåliga på att blogga på sista tiden.! Det får vi ta tag i, det finns ju inget värre än att läsa en...
Läs mer

Första videoinlägget med iPhone!

Första videoinlägget med iPhone!
Läs mer

Dagens Hunky lite snabbt.....

Hunky Dorys Ruffle T Section nånting...... Bilsate lagades i Örebro i dag. S ringde och berättade, 15 minuter var han där. Blev 3400 kr fattigare. Som hittat..... Men nu rullar h...
Läs mer

Jag har tappat fokus

Men iPhone-kamera har tappat fokus. Det stör mig enormt mycket. Jag bloggar uteslutande från den och vill kunna ta bilder att publicera i bloggen. Nu blir de oftast suddiga. Ser ni mina...
Läs mer

Matvägran

Efter diskusion och råd har jag insett att vi måste bearbeta Daisy lite. Hon äter knappt och när hon väll äter får man truga i henne den. E segt som F. Igår...
Läs mer

Första tankarna om Motorola Razr

Jag ser fram emot den! Igår fick jag leka lite med Motorola Razr och överlag är jag väldigt positiv. Efter de bilder man fått se innan så var jag inte…
Läs mer

Nu går det att förhandsboka iPhone 4S

Telia och Telenor blev först ut med att presentera priserna på iPhone 4S.
Läs mer

Ikväll blir det Bunco med grannarna!! Hoppas att jag vinner :)

Hej ikväll ska jag på partaj och jag ska se till att ta med kameran så att jag kan ta lite kort. Det blir Bunco som är ett tärningsspel men det som är det mest roliga ...
Läs mer

Dirrrrrty

Kollar på bilder jag tog innan idag och jisses vad SMUTSIG jag ser ut då! Jag grisade och duschade aldrig idag bara för att vara på den säkra sidan att färgen FASTNAR ha...
Läs mer

App-o-mama

Vill ni fortsätta läsa om appar till iPhone och iPad för barn? Då får ni hänga med till Gadgette. Där bloggar jag nu mera om appar tillsammans med Hanna Kastås...
Läs mer

Du kan nu förhandsboka iPhone 4S på både Telenor Telia! (Nyheter)

Om du nu tar dig till Telenor eller Telias hemsida kan du redan nu beställa en iPhone 4S, vilket betyder att du kan säkerställa att du får en iPhone 4S då den lanseras i Sver...
Läs mer

Rebirth

Uplift
Läs mer

Ett måste !

Ska absolut ringa min käre vän Rickard imorgon och kanske vi kan ordna ett träff snart , förhoppningsvis redan i helgen ? J kommer hem imorgon men ska vara borta på kurs hel...
Läs mer

Jävlar

Det tog nästan 5 timmar att få henne att somna idag....inte bra! Det kan vara sprutorna, övertrött eller som barnmorskan sa, att vid 3 månaders ålder så händer...
Läs mer