tisdag 3 januari 2012

iPhone 5 2012-01-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

.

Sitter hos syrran just nu och kollar på tv.. Tyko ligger snarkandes jämte mig :-( så kan inte sova... Min iPhone hackar sönder så det blir ett kort inlägg idag :-) k22...
Läs mer

Alla prylar du inte visste att du behövde 2011

Början av året brukar vara nedlusat av listor på förra årets prylar. Jag kan inte hjälpa att jag kastar mig över dom och konstaterar att jag inte visste att de fles...
Läs mer

iphone skal.

Har hittat en massa fina skal jag vill ha, ska garanterat klicka hem några. Allihopa kommer ifrån sidan http://society6.com/  ...
Läs mer

Ingen jävla iphone..

Har inte lagt mig än som jag egentligen skulle.. är inte så trött så kändes rätt onödigt att bara ligga uppe och kolla i taket. Men får nog lägga mig...
Läs mer

Årsresume i bilder

Det har varit ett händelserikt år, men jag bjuder på lite av det här.. Januari Jag minns, angående fotot nedan, att alla foton från denna session blev raderad från...
Läs mer

Pissår vs skottår

Då kan man skriva in 2012 i kalendrarna nu då. Härligt! 2011 klassar jag som ett dåligt år trots öppning av butik och byte av jobb. Årskrönika kommer inom k...
Läs mer

Fyndat!

Kängor 129 kr, både eau de parfum och eau de toilette för 50 % på rea priset, tokbilligt! Nu står det en lasagne i ugnen och jag övertygar Micke om att vi ska tapetsera...
Läs mer

Dag 2: Favoritpryl

Dag 2: Favoritpryl Min iPhone 4s, absolut bästa prylen jag någonsin ägt. Dag 1: Självporträtt Kommande dagar: Dag 3: En familjemedlem Dag 4: Min hobby Dag 5: En gammal bild D...
Läs mer

Baka baka liten kaka

Eller i det här fallet matbröd. :) Färdigt resultat senare i afton. Nu jäser vi. Jag och brödet! ;) Over and out Pusspuss - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Dom här två

Är som ler o långhalm, Kalle o hobbe, knoll o tott ja typ allt som hör ihop. Dom delar på allt o just nu tjatar båda om att dom vill dela rum. Dom ska ha ett "sovrumquo...
Läs mer

Syntax error ba!

Nu älskar jag min iPhone ÄNNU mer. Kärleken till lilla Bettan tar sig enorma proportioner. Hon har blivit mitt tredje barn. Avancerat och klättrat förbi hunden och en av kat...
Läs mer

Lögis

Vilka vattendjur mina barn är!!! Jag är helt slut! Skönt att ett barn kan simma iaf ;)! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Sammanfattning 2011

Januari - kom ihåg att jag åkte jävligt mycket skidor denna månaden, åkte typ varje dag. och var lite som en "pojkflicka" denna månaden.. Februari - shoppade m...
Läs mer

Dålig uppdatering

Förlåt för att jag inte bloggade någonting igår typ, men dagen var rätt så seg och inte särskilt händelserik så jag visste helt enkelt inte vad jag s...
Läs mer

God natt

Jahopp, ligger här i sängen hos min fina söta Jenniskrutt. Idag har vi myyyst hela dagen. Jag färgade Jennis hår mörkbrunt ;) skit snygg är hon nu ;) Jag lägge...
Läs mer