fredag 27 januari 2012

iPhone 5 2012-01-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

dejta kudden nu ;)

så nu är dags för att sova kl är ju snart halv 2 :s usch kommer inte  orka gå upp sen. imorgon är de skola som vanligt  -.- sen efter skolan ska jag köpa...
Läs mer

home et home

Hem och hem Aa hemma nu äter ska träna sen lyssnar på musik .. äter sallad och köttbullar va nära på att skriva köttbulkar där haha men Aa hadde väl...
Läs mer

Fredagshumor: Auto Correct

Alla som äger en iPhone eller har smsat någon som äger en har säkert hört talas om funktionen Auto Correct och de roliga/pinsamma situationer som kan uppstå när Aut...
Läs mer

Fredaag!!!

fan va gött med fredag ;) idag ska man nog skaffa ny mobil men har inte bestämma mig!! :/   Samsung galaxy s2 lr Iphone 4! :D men skriver mer ikväll puss hej!<3
Läs mer

Utvecklar Apple en universalkontroll?

Internet florerar just nu med rykten om kommande Apple produkter. Den senaste tiden har ryktena handlat om en eventuell HDTV. Rykten har sagt att en lansering av denna HDTV skulle äga rum i slut...
Läs mer

ESPRESSO HOUSE

Efter domma senaste pissdagarna känns det riktigt gött att chilla lite på eh med världensbästa. Och igår fick jag hem min SVARTA iPhone(happyface). Bloggar sen.
Läs mer

Känslan när man tappar sin iphone...

Och den går inte sönder :D inte en ända repa inte smutsig elr nåt :D  Så sjuk tur man kan ha
Läs mer

Billig Dag Idag

God Dag! Nu har man cirkulerat i Lindesberg ett tag och är tillbaka på fjället. Vi åkte i stan och sen blev det en titt inne på Mejk (lågprisvaruhus) och där hade...
Läs mer

HEJSAN HOPPSAN

Fredag idag haft en rätt soft dag, vi fick sluta 1 timma tidigare, deduuu:3 Iallafall så sitter jag på bussen påväg hem från att varit i mölndal en stund, kom...
Läs mer

Iphone bloggar ;D

Scchheenna ;)Blev ingen skola för mejj idag heller ;/// Iaf på söndag blir det att dra till Skövde med brudarna ;DD whhooppa whoopa är typ rik nu ... Iaf tänkte skriva e...
Läs mer

Lägg in mig!

Jag behöver läggas in på rehab! Jag inser hur beroende jag är av internet, min dator och iphone. Jag sköter allt genom min dator och iphone. Allt från jobb till betala r...
Läs mer

Gött

Hej, nu ska jag lägga mig på min älskling plats och gosa! Min säng <3 Kommer inte somna på en liten stund men jag får roa mig me min iphone ! Det går altid bra...
Läs mer

Utmaning..igen

Hejsan, stack ju iväg till amelie vid 9, sötloppan mötte mig påvägen, sen åt vi en MUMSIG kladdkaka hon hade gjort :D kollade på "paranormal activity 3q...
Läs mer

vihjärtadet

Bilder från weheartit eftersom det är snäppet roligare än iphone bilder när min kamera inte har något batteri!   Underkvällen har jag kikat på ...
Läs mer

Skapa egna QR-koder

Tidningsutgivarna, TU, har en gratistjänst som skapar QR-koder. Enkelt och smidigt, du behöver inte veta mer än webbadressen och hur man spara bilder för att använda det. Du...
Läs mer

Stenungsund och deprimerad..

Nu sitter jag hemma hos min pappa i Stenungsund. Vart riktigt härligt att få träffa min lilla bebis till lillebror som egentligen inte är en bebis längre han är ju trots...
Läs mer

21658 ord på 10 dagar!

Sista kvällen i mitt lilla hotellkrypin. Egentligen hade jag tänkt avsluta med pannacotta och cappuccino på en restaurang som Odd och jag åt jättegott på. Men jag fick s...
Läs mer

FEMTON ÅR ..

ja , jag hade en underbar födelsedag fick bland annat iPhone-docka :D blir kort inlägg för jag ska sova nu . PUSS GODNATT IMORGON KOMMER BILDER PÅ "tårtanqu...
Läs mer