lördag 21 januari 2012

iPhone 5 2012-01-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

FAN! Jag visste det!

God Dag! För någon dag sedan så var jag nära och beställa flyg till Helsingfors och det skulle jag ha gjort, därför nu är det dubbelt så dyrt att best2...
Läs mer

ingenting♡

sitter hemma och gör ingenting :(jag ska troligen på birsta och köpa nå grejer till min iphone.se ska jag på bio med familjen♡hejdå
Läs mer

Kalas

Hej och hallå bloggvärlden. Av alla mina vänner är jag ensam kvar om att inte ha någon blogg, så jag kände att det var dags för mig med. Känns lite som a...
Läs mer

Partille

Känner på mig att den här dagen kommer bli hur bra som helst, Ska strax hoppa in i duschen och göra iordning mig lite, sen åker jag och pappa till telia och kollar på IP...
Läs mer

Gratis presentkort

Ett nytt sett att ge och få digitala presentkort i mobilen. Många gratis!!!! På www.wrapp.com kan du ladda ner appen som är både till iphone och android. Sen kombinerat med...
Läs mer

beställd

Vakna nyss men ska sova igen fattar inte vad ja gör vaken nu? medans cassie ligger brevid mig och snarkar lixom haha go är hon asso! Riktig crazy night igår med brudarna asso! Var p2...
Läs mer

Soft helg

Förlåt dålig blogging igår, men jag njöt i nuet Idag vaknar vi till massa snö som dalar även om det är 12 minus ute. Felix tyckte det var jätte kul i...
Läs mer

Dagen som den ser ut just nu

God Dag! Igår kväll gick jag faktiskt (konstigt nog) och lade mig i tid, var väl trött efter gårdagens kravaller. Idag blir det annorlunda. Denna dag ska börja med att...
Läs mer

onödigt att veta...?

En liten lista bjuder jag på... kanske inte så roligt..? vänskap- vad heter din bästavän?- Caroline vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Ingen, ja...
Läs mer

godmorgon!

godmorgon! Vaknade för en stund sen, känns som att jag inte sovit någonting alls inatt haha. Idag vad händer då? Vet inte om jag ska till grand eller stan eller om jag b...
Läs mer

Bakgrundsbilden som pryder både min dator, iPhone och hjärna


Läs mer

Nattstad app

Testar ifall nattstads iPhone app fungerar som den ska, får se om detta inlägget kommer upp. Uppdaterar imorgon, puss!
Läs mer

Tävling

Tävla om ett iPhoneskal eller tillbehör till din iPhone! Såhär gör du:    - Gå in på www.iphoneskal.se och välj ut en grej du vill ha, max...
Läs mer

IPHONE UPDATE!

Om jag får säga det själv så är jag väldigt nöjd ned resultatet med tanke på att jag har gjort det på fri hand! - what do you think?
Läs mer

Ett LCHF-tips

Hittade en app igår kväll med bara LCHF-recept, just nu 7 kr för den är under lansering. Har kollat igenom receptlistan och det finns mycket smarrigt att prova på. Visst goog...
Läs mer

En tattar-kopia

God Kväll! Här sitter man och kollar lite priser på vandrarhem/hotell i söder hittar ganska sjuka grejer måste jag erkänna. Finns vandrarhem för 350:-/person och...
Läs mer

Mössa…

Har plockat upp ihoptagningen på min mössa och håller på med fyra nya repetitioner av mönstret eftersom mössan inte räckte över öronen så som mö...
Läs mer

iPhone tömning nr 4

Vänner<3
Läs mer

Iphone?

Helt plötsligt så har hela befolkningen en iphone 4 eller 4s. Guud va unikt det är liksom haha. Sitter just nu och överför massa bilder från min förra skrot dator t...
Läs mer