onsdag 25 januari 2012

iPhone 5 2012-01-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Filthamster – Felt hamster

Sjuåringen skulle på kalas i lördags och ville ha med sig en hemmagjord present: “-Mamma, vi kan väl pyssla något åt henne?”. Jag är (som bekant) inte så sv...
Läs mer

iphone 4s

okej nu är jag lycklig igen. as hell! beställde en iphone 4s vit igår kväll. kände liksom min iphone kostade nästan 1500 kr att laga. och den är nästan ett 2...
Läs mer

ICA lanserar ncf-stämpelkort (VIDEO)

NFC (Near Field Communication) är ny och säker teknik för trådlös dataöverföring som fungerar upp till ca 10 cm avstånd. Målet är att NFC ska ku...
Läs mer

Hejsaan<3

Nu är ja äntligen inne igen,.. sååå sååå kuuuliiitt,..! Asså jag fattar inte hur länge sen de var!? Men aa i alla fall ska köpa en iphone 4 (v...
Läs mer

Visste ni..?

Visste ni...   att jag vill ha - Mycket att min senaste puss - Fick jag av mimmi i morse:) MYYS att jag lyssnar mest på - Mig själv (eller försöker iaf) att jag inte gil...
Läs mer

Mobila tekniknyheter: Smalaste smartphonen?

Smalaste smartphonen på marknaden? http://www.idg.se/2.1085/1.425732/varldens-tunnaste-smartphone Om du gillar smala och tunna telefoner bör du titta på denna video som M3 spelade in...
Läs mer

ICA satsar på mobilplånbok, nfc

Vi har tidigare skrivit om att flera företag börjat smått med att introducera betalningsmöjligheter med din smartphone. Vi nämnde bl.a. att det ryktas om att den kommande iPh...
Läs mer

On my way..

..to school, suprise , suprise? sitter ijfall på bussen nu, kommer en lektion senare idag. Vaknade imorse och kunde liksom knappt gå upp ur min säng va sååå sjukt tr...
Läs mer

Buildo Museum – Självhäftande stickers i olika miljöer

Lek med stickers och utveckla kreativitet och fantasi.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Tips för mobilanpassade epostutskick

Epost i mobilen har vuxit från 4% till 20% marknadsandel på två år. Desktop-klienter som Outlook och Thunderbird har backat med ungefär lika mycket under samma...
Läs mer

Dagens Outfilt:<33

Dagens humör:  Den är bra. Jag är glad idag Dagens mående: Så där. Känner mig lite sjuk idag Dagens borde: Inget just nu. Sova kanske Dagens frisyr: Utsl228...
Läs mer

Samsung Galaxy S2

Som sagt fick hem min nya mobil idag och jag kan säga så här långt att ja är sjukt mycket nöjdare med denna än min Iphone. Med Iphonen kunde ja int elägga in n...
Läs mer

förlåt för jäääääävligt dålig uppdatering!!!!

tjosvejsan. förlåt för en dålig uppdatering, har varken haft tid,ork eller tillgång till en dator eftersom jag klarar mig så bra med min iphone men vet inte riktigt om...
Läs mer

Cover the oranges

Tjenis! Tänkte bara tipsa om mitt nuvarande favoritspel på min iPhone, Cover Orange tror jag det heter. Man ska typ "skydda" apelsinerna från regnet, låter superku...
Läs mer

Just bring it on!;D

Helluuu bloggen!:)Idag har jag fått mitt simkort och aktiverat min iPhone :D och sen har jag ju också fått iväg min ansökan till norrköping:)Har haft en bra dag i skolan...
Läs mer

60 to know me.

1. Hur gammal är du om fem år? Really?! Första frågan? Nä nu tröttna ja .. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv 3. Hur l2...
Läs mer

Fickar med min iphone..

jaa rubriken säger allt men... någon som kan några bra appar så kan ni säga , det skulle va fett gulligt kraam!<3 HUGS!
Läs mer

iPhone sms


Läs mer

iPhone 5 presenteras i sommar?

Källa på Foxconn pekar mot det Vi har tidigare förra veckan här på kontoret spekulerat i när nästa iPhone kan tänkas komma att presenteras. Detta eftehel...
Läs mer

Jag gjorde det igen, att ha denna begåvning!

God Kväll! Nu har man ätit middag, wok gryta med ris gott gott. Mätt och belåten men snart är det dags att göra någonting åt intaget. Ska nämligen iv...
Läs mer

Ett inlägg om ??? Mobilbloggning.

Efter att kollat på Tunnelbanan på TV (Sjukt störiga saker händer där ju). Något man inte ser hela tiden när man åker och trängs bland folk, jaja, jag har...
Läs mer