torsdag 5 januari 2012

iPhone 5 2012-01-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Packar

Försöker packa inför helgens tripp söderut, samtidigt som det låter som tjejerna ska slå ihjäl varandra. Det här m att de bråkar mest hela tiden är e...
Läs mer

iphone bilder

Ni ska få bättre bilder från min systers kamera senare jag lovar men nu kommer lite bilder från dom 2 dagarna här!
Läs mer

Tjenare!

Hejsvejs!   Jag heter Alisha. Ska starta upp en ny blogg här på devote igen, för att kunna blogga via min Iphone. Jag bloggade på alishaaas.blogg.se innan. Orkar inte riktigt...
Läs mer

Kanske ett skal? :)

Hejhej! :) Vill så gärna köpa  ett skal!    (Till mobilen alltså :P)  Jag har tittat in på tre,fyra hemsidor :)    www.skinz.se  ...
Läs mer

iPhone goes retro

Imobifone - undrar om den luren även passar till min Nokia....
Läs mer

Lite bilder! :D

Hej Hej! Ni ska få bilder från Paradis Cupen i nästa inlägg. Men nu ska ni få 1 bild på ett IPhone skal och ett par coola naglar! ;)<3     Ganska c...
Läs mer

- Iphone app tips -


Läs mer

Denna natt så händer det

God Dag! Vaknade vid 03.30 imorse efter att ha krånglat och donat med datorns mjukhårdvara, ska försöka få det att fungera idag. Det är nämligen blu-ray spela...
Läs mer

P-ring och dålig service

God morgon! Eller förmiddag kanske? Själv har jag varit vaken sen ca: 6.00. Är sådär fruktansvärt trött så varenda liten grej känns jättejobbig och...
Läs mer

Blogga!?

Måste blogga lite. Det var flera dagar sedan. Skrev långt inlägg igår som försvann innan jag hann publicera.... Fick en present av min svägerska Malin En påse...
Läs mer

Min dag

Min dag har varit himla kul. Först så hade jag ju min kurs hos Make up store, det va faktiskt jätte roligt. En bild på ögon sminkningen. Ursäkta att bilden e suddig men...
Läs mer

Kaffelatte

Min senaste lille vän! Kaffemaskinen på Statoil i Bro. Grymt god latte, undrar om dom har homedelivery? - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Plantvägen,Bro,Sverige
Läs mer

Bättre dag...

Det första Theo sa i morse var: Hoppas jag slipper vara på mitt rum hela kvällen idag med? Och jag sa att det är upp till honom hur han beter sig.... Men han var inte sur. Visst h...
Läs mer

Mys mys mys

Idag har jag träffat en mamma och hennes lille Milton. Vi går i samma föräldrargrupp och bor 2 portar ifrån varandra. Vi gick en lång promenad och sen tog vi en kopp te....
Läs mer

Sitter på en uteservering

...dricker turkiskt te och äter Baklava. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Idag har:

• jag haft besök av Mirjana• vi varit i Avesta o kollat soffa• jag druckit ett glas vin• jag dammsugit • jag slappat i soffanDet är väl typ vad jag har gjort idag, o mina funderingar f...
Läs mer

Snart…

Håller på med evighetsjobbet – att vika tvätt! Men snart är allt vikt och i skåpen och då är det äntligen dags att krypa upp i soffan under en filt och bara nj...
Läs mer

Vad var det i paketen?

I paket nr 1 var det smink Dock var det helt fel smink jag fick så jag har kontaktat dom nu så får vi se vad dom säger I paket nr 2 var det ett Iphone skal... Kan ni då gis...
Läs mer

iPhone vare ja

Jag som alltid varit emot Apple tyckt att de är alldeles för pengainriktade..jag köpte en iPhone 4S igår, har funderat på det länge, tycker verkligen om utbudet a...
Läs mer