lördag 14 januari 2012

iPhone 5 2012-01-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

- skin skin som den sol du är '

Tjoooo ! Är fortfarande dålig på att uppdatera känner jag, men ska bli bättre jag lovar ! Eftersom att jag har beställt en ny mobil, iphone 4s , som kommer någon g...
Läs mer

Nu är det nog Alex!

Jäkla skitkaraktär! Jag ligger här och tänker på det emellan avsnitten av vampire diaries (jag har maraton..). Var är motivationen!? VAD hände med bantningen?! Jag...
Läs mer

Shit mitt tålamod höll på att rinna över

Skulle ladda min älskade iphone, har allt i den och är via den som man får tag i mig. Efter en stund så iner jag att mobilen inte ladda och greppas av en lite panik. Så har s...
Läs mer

Räkna med mig

Mycket väntan. Försöker njuta av tiden när jag väntar, men ibland blir det bara väntan. Springer på löpbandet, försöker inte titta på klockan...
Läs mer

Börja dåligt,sluta bra!

Som ni vet, så började ju inte dagen precis bra igår. Var ju hemma från skolan och så. Men allt blev bättre när jag följde med storebror på bio i Helsingb...
Läs mer

Yeej Musition

God Dag Ligger i sänga och har det skönt. Väntar på att pappa ska komma hem! Jag Hubbi ska iväg och träna sen, muskler plus kondition denna dag. Just nu: NHL...
Läs mer

Fler förberedelser inför roadtrippen genom Australien

God kväll vänner! Idag var jag och min kära Richard inne i city och tittade på teknikprylar på kedjorna Dick Smith och JB-Hi Fi. De liknar typ Siba / On-off / Elgiganten. Vi...
Läs mer

trubbel…i min iPhoneparadis…

Ville lägga ut en hel del bilder igår. En del tog jag med iPhone på förmiddag i strålande solsken medan dem andra togs på eftermiddag i snöstorm med vanlig kamera....
Läs mer

Hälsoläger?

Vart på promenad Här är kyrkan där Ylva och Micke gifte sig,fint. Nu har vi ätit god kycklingsallad och snart kommer det några tjejer som ska ha barnen så ska v...
Läs mer

iPad inlägg

Hej Detta är mitt andra inlägg Nu bloggar jag från min iPad 2. Pappa gör rent akvariet. Snart ska jag till ÖoB (ÖB). Och handla lite grejer. Och jag ska äta kalops...
Läs mer

iPad inlägg

Hej Detta är mitt andra inlägg Nu bloggar jag från min iPad 2. Pappa gör rent akvariet. Snart ska jag till ÖoB (ÖB). Och handla lite grejer. Och jag ska äta kalops...
Läs mer

iPad inlägg

Hej Detta är mitt andra inlägg Nu bloggar jag från min iPad 2. Pappa gör rent akvariet. Snart ska jag till ÖoB (ÖB). Och handla lite grejer. Och jag ska äta kalops...
Läs mer

iPad inlägg

Hej Detta är mitt andra inlägg Nu bloggar jag från min iPad 2. Pappa gör rent akvariet. Snart ska jag till ÖoB (ÖB). Och handla lite grejer. Och jag ska äta kalops...
Läs mer

Hjälp

Pappa köpte en iphone 4s vit... Blir väl att jag får hjälpa han lite haha! Nu hem å sen klockan 3 blir det tennis i osby, se om jag har några dolda talanger ;)
Läs mer

Finns många roliga fotoappar till iPhone

God kväll. Jag har suttit och lekt med min iPhone 4 ikväll. Det finns en mängd trevliga fotoappar till iPhone. Vissa är primärt till för att fota med och man kan sedan l...
Läs mer

home sweet home

Hej! I know, dålig update.. Har ju bara gjort mobilinlägg då jag inte varit hemma på 2-3 dagar! I torsdags drog jag till JB, vi drog till gymmet vid nio tiden och körde h...
Läs mer

Svaren på Frågestunden!

* Är du intresserad av någon just nu? : Nej det är jag inte! * Favorit doft/parfym? : hmm bra fråga har ingen direkt favorit/doft parfym tar bara någon som ja tycker luktar...
Läs mer

Jag erkänner

Jag älskar rosa. Jag har 6 kepsar. Jag har kramat alla förutom en i bandet Dead By April. (jag grät av lycka!!! har deras autografer också på min vita skjorta). Jag ä...
Läs mer

iPad rykten.

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Det är svårt att missa alla rykten som florerar runt uppföljaren till iPad 2, och om det ...
Läs mer

RIP.

De va den iphonen det. rest in peace (L).. Jag sprang runt här i lägenheten eftersom jag var så jävla uttråkad som alltid när jag är hemma... Och det fick min lil...
Läs mer

Klickat hem!

klickade hem det här skalet igår det är ett "skruva på skal" eller ett såkallat "bakstycke" till iphone. snyggt va? självklart är det inte ...
Läs mer

Den vita veckan

Johi is back. Hela familjen har landat i soffan efter en helt fantastisk vecka i Lindvallen. En vecka innehållandes allt från nypistade backar, varm choklad, bastububbel och...magbaciller....
Läs mer

Gillar glasögon

Visst är det kul att prova solglasögon ibland:-) Visst är jag en cool brud?? Och en riktig liten spegelapa..... - Mias iphone
Läs mer

+ omg. +

HAHAHHAHAHHAHA. jag dör . rensar min iphone nu. :P kommer lite bilder. btw, orkade inte bry mig om textstilen. så, shitsame.     ni får lite bilder nu från iph...
Läs mer