tisdag 17 januari 2012

iPhone 5 2012-01-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Få dagar kvar A5 användare!

Nu är det väldigt få dagar kvar tills det släpps en jailbreak till den senaste versionen av iOS 5.0.1. Obervera att det redan  finns jailbreak till denna version men nu talar...
Läs mer

Frukost

Hejhej, är i skolan atm. Åt frukost alltså Mc underlektionen, funkar riktigt bra faktiskt. Gott är det också, och dyrt...i alla fall för min stackars ekonomi. Har m22...
Läs mer

Lattemorsan!

Jag fick ju en iphone av mannen igår, mycket gulligt. Han ville ha iphoneskola med mig tills jag fick damp. Det var ju egentligen fantastiskt med allt, då han ringde hem och sa att han k2...
Läs mer

In the stad

God Dag! Nu är man i stan och väntar på klasskompisen. Vi får se hur lång tid det tar till att bli färdiga. Sen får vi se vad jag ska göra:) hem eller tr228...
Läs mer

Chapter 1 - It's not the scars that hurts, it's the reasons why you make them

"Justin snälla lämna mig inte här.." Min röst skar sig på slutet. Justin kollade med blanka ögon mot mig och en ynka tår rann nedför hans kind. quo...
Läs mer

Lite mode 2012 från Jimmy

Jag är en kille som älskar mode och shopping, jag listar nedanför några av mina favoriter! Skor från Din sko - 899 kr Acne 500 kr Iphone hållare 400 kr JC Linne frå...
Läs mer

Flink Jente

Juvelen för en timme sedan. Sista finish före barnehagen är tannpuss! nu får hon lov att göra det själv om morgonen mot att hon gör det ordentligt. Som ni ser 2...
Läs mer

Allt om min väska

Kanske inte allt OM min väska, men i i allafall. Vad har jag alltid i min väska? - Kalender såklart, hela mitt liv finns där i. Ganska fin och färglad med, man blir glad ut...
Läs mer

Snart min

Håller på att sprat till en iphone, vill helst ha en vit, men eftersom jag fyller år snart så kan jag köpa den snabbare.
Läs mer

Men ändå

Har jag då inget alls att skriva om? Händer det inget alls i mitt liv? Finns jag på riktigt? Svar: Jo, Jo, Ja då. Har bara inte haft ork/lust att starta datorn. Bloggar ju till oc...
Läs mer

Se hjärtat hoppar ur position + kvällens film

God Kväll! Jag tänkte avsluta kvällen med att visa hur det ser ut när ett hjärta hoppar ur sin position då ett hjärta ibland inte klarar pressen i vissa situatione...
Läs mer

Dags för ny header, pappan i huset börjar jobba…m.m.

Meya sötnos 2 veckor gammal i sin ljuvliga klänning som var en av presenterna från mina kollegor. GOD KVÄLL! Sessorna sover. Jocke ser på Sex And The City här bredvid m...
Läs mer

Thats a secret i never tell

Efter att varit ute och fotat i 3 timmar så var vi äntligen klara, hoppas bilderna blir bra! Dock tog mitt batterislut men det funkar ändå. Har även fått tillbaka min Ip...
Läs mer

Jag vill...

göra ny bloggdesign - spela gitarr - byta strängar - lära mig busvissla - läsa en bra bok - bli serös med fotandet - lära mig använda photoshop på riktigt- fix...
Läs mer

You're gonna love again

Sitter och lyssnar på Aviciis nya låt, ganska många som inte gillar den men jag tycker faktiskt om den! Dem borde dock göra en där tjejen inte sjunger, heh.. Jag kommer nog l...
Läs mer

Ny trend: Trampa ihjäl kattungar

God Kväll! Det finns mycket underliga saker som händer här i denna värld och det senaste trenden i Kina är att trampa ihjäl katter. Såg en Kinesisk tjej klädd...
Läs mer

Here I go again!!!!

Jag hade nästan lagt bloggen på hyllan. Ideerna och skrivlusten ville liksom inte komma fram. Dessutom har jag fått en Iphone där jag surfar konstant och det är liksom inte...
Läs mer

Dad's Birthday

Idag är det pappas 48-årsdag. Detta firades med middag av mig och syster och efterrätt av pappa. Farmor, farfar och kusiner och vänner var där och hade det trevligt! Pappas...
Läs mer

Regn och solsken i Las Palmas

Idag har det varit väldigt mycket svensk sommar. Dvs regnskurar omväxlande med sol. I morse när jag sprang min 8 kmrunda norrut blev jag helt genomvåt ett par gånger i korta...
Läs mer