fredag 20 januari 2012

iPhone 5 2012-01-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ledarredaktionens stora guide till Occupy 68:an

Alla är där. Alla vill vara där. Det mäktiga verkställande utskottet är belägrat. Du väntar på en signal. Ett besked. Ett tecken. En ombudsman passerar ba...
Läs mer

Aktuella nyheter för iphone 4 skärm

Om de har gjort det där bytet innan på någon iphone 4 skärm kanske det går snabbare än att göra det själv. Senaste uppdateringen gällande handla en iphone...
Läs mer

so :)

hej hej nu har jag so inte så kul. idag har vi haft matte ochh svenska innan och efter denna lektionen slutar vi :) efter skolan ska jag och min kompis oliva åka till frölunda och sh...
Läs mer

Unik ringsignal

Ja det går ju faktiskt att ringa med en iPhone också, men det är ju varken särskilt hett att ha en standardiserad signal från tillverkaren eller att din smartphone l22...
Läs mer

Roxannas tespecial.

Jag kan bli lite avundsjuk, eller rättare sagt inspirerad av hur fint alla har i alla inredningstidningar. De har fina stringhyllor i köket med fina saker på. Så kommer jag att t...
Läs mer

SoulCalibur släppt till iPhone och iPad på App Store

För ett par dagar sedan skrev vi att SoulCalibur var på väg till App Store, och nu har spelet släppts i en universell version för iPod Touch, iPhone och iPad. iOS-versionen...
Läs mer

Sverige är bäst i klassen

Kreditbetyg enligt Standard Poors skala i senaste numret av Fokus. Stackars Arbetarbladets ledarsida - hur ska de förklara detta för läsarna.. - Posted using BlogPress from...
Läs mer

Hm.....?

Ni som bloggar från iPhone appen, kan ni publicera bilder i era inlägg? Jag kan bara om jag är uppkopplad till mitt trådlösa hemma. På 3 nätet går det inte!? N...
Läs mer

Finally Snart

God Dag! Sitter nu och lyssnar på en låt som jag lyssnat på 101 ggr sedan igår hihi. Vilket väder vi har ute nu! Toppenfin vinterdag. Ska bege mig ut senare sen, ta med k...
Läs mer

Jailbreak till iPhone 4S och iPad 2 är klart – Bara buggfixar kvar

På Dev-Teams blogg går det nu att läsa att det det efterlängtade jailbreaket till A5-enheterna iPhone 4S och iPad 2 är klart. Det enda som saknas är en buggjakt för...
Läs mer

Min iphone har de gött

Den har nämligen en helt egen sko, hihi sött :*
Läs mer

Semla = lycka!

Idag åt jag en semla… Alla träningsfanatiker som tycker att man inte ska få ”unna sig skräp”, någonsin (och istället ska unna sig ett stenhårt träningspass och...
Läs mer

Äntligen!

IMON ska jag äntligen hämta ut min iphone som jag lämnade in för en månad sen.. Helt sjukt vad jag saknat den, trodde inte man kunde sakna en teknik pryl?!  Så im...
Läs mer

PixIromatic - Grym app!

Jag tänkte tipsa er om en jätte grym Iphone App! (dock vet jag inte om den finns på android mobiler) - Man kan fixa jätte balla bilder där, och fixa dom riktigt snygga! H22...
Läs mer

Big mama!

Tja bloggen!! Nu har jag och Malin spelat pingis och öppnat våra fina julklappar fick superfina iphone skal av Malin<3 Nu ska vi se på big mama;) se yya!!
Läs mer

Tjäna pengar på din blogg

Genom att lägga in denna text och bild nedan på din blogg, kan du också börja tjäna pengar online: Jag tjänar pengar på min blogg genom att länka till E...
Läs mer

blogga från mobilen??

Tänkte försöka mig på att blogga ifrån mobilen. Men det var juh lättare sagt än gjort.Man ska skriva si o så i ämnesraden....men om man inte har en ä...
Läs mer

Tokio Hotel <3

Hejsan! Jah ville bah säga att jag typ har börjat gillla (älska) TH (Tokio Hotel) igen! :D Det enda som suger är att TBK Twins kostar 22 kr för iphone... "/ Vill ha d...
Läs mer

I dagens

marknadsorienterade tillvaro så förändras allt. På MC Donalds måste personalen fråga om man vill ha en plus meny. Alltmer efterfrågas säljarresultat, och Stato...
Läs mer

Animal Man #1-5

För kanske en vecka sedan så sänkte DC priserna på merparten av sina serier i ComiXology-appen på iPhone och iPad, och jag har precis överraskat mig själv med att s...
Läs mer