måndag 16 januari 2012

iPhone 5 2012-01-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Soulcalibur, snart i en iPhone nära dig

Namco Bandai kommer den 19 januari att släppa originalspelet Soulcalibur till iOS. Det inkluderar alltså iPhone, iPod touch samt iPad i en och samma universella fil. Tack och lov. Pris? Nej...
Läs mer

Kungen spelar Angry Birds

Jag fnissade lite när jag såg den här bilden från firandet av danska Drottning Margretes 40 år vid tronen i helgen. Kungen sitter och kollar mobilen i kyrkan! Till och med ku...
Läs mer

Ted Hesselbom: Museer suger!

Många som jobbar på museer tror att de har något att lära alla andra människor. De tror till och med att det är deras uppdrag. Jag uppfattar det som ett typiskt branschb...
Läs mer

Blue släpper studiomikrofon för usb och iPad

Med sikte på att höja kvaliteten för usb-mikrofoner lanserar Blue Spark Digital, en usb-mikrofon med extra anslutningar för iPad och iPhone. Spark Digital bygger helt på den...
Läs mer

iPhone Dev Team har nu släppt Redsn0w 0.9.10b4 för iOS 5.0.1 (Nyheter)

Då var det också dags för iPhone Dev Team att släppa en ny uppdatering av sitt jailbreak program Redsn0w, precis som vi tidigare kunde läsa kring Corona ska den senaste versi...
Läs mer

JailbreakaiPhone – Vi meddelar dig när nästa generations jailbreak lanseras

Du har väl inte missat att du kan prenumerera på vårt nyhetsbrev på vår dottersida, JailbreakaiPhone.se? Där kommer du att få information direkt ett nytt jailbreak...
Läs mer

Kundvård – CRM

Som egen företagare med många mindre kunder och ett i bästa fall halvbra minne är det nödvändigt att ha ett bra CRM (Client Relation Manager). Anledningen till att ha et...
Läs mer

God morgon......

Känner mig ungefär som på bilden, manglad av ett godståg.... Vi ses i kväll! Kram - From Gunnarssonskans IPhone
Läs mer

Andy på Folkan

Andy Warhol utställning på Folkets Hus i Hallunda. Enbart skivomslag visas. En liten fin sak. Kika förbi! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Apputveckling - utveckla en skräddarsydd mobilapp för ditt data

Normalt sett brukar det kosta 500 000 kr – 1 000 000 kr att utveckla en skräddarsyddmobilapplikation. Med vår CauseFindr plattform på plats kan vi utveckla skräddarsydda appar16...
Läs mer

I don`t know have o feeel, but i feeel something.

Ääh, aa godnatt kan man väll skriva antar jag! Nyss pluggade jag sklart spanskan, kaan inte alla glosor än..men KBRY på det..pallar inte plugga mer... Jag lagade maten och...
Läs mer

Hos frisören

Att gå till frisören i Las Palmas kostar mindre än hälften mot hemma. När jag var här i november blev jag klippt, slingad och fixad för 500:- Det kostar närmar...
Läs mer

Now i see your face drop.

Ligger helt död nu och mår sjukt dåligt. världens mensvärk också. fml.. Aja, tror jag stannar hemma imorgon då.. eller droga Alvedon hela dagen haha. Får se! A...
Läs mer

ÄNTLIGEN!!!

Äntligen fått min Iphone 3gs :D Så nu blir de sängen, spela lite på mobilen och bara ha de feeeett. Och kolla på Sons of Anarchy ofc! Skola imorgon, så nu ropar s...
Läs mer

Landsortstidningsreportern Juholt har en poäng!

Mäklaren ringde mig i förmiddags på min lilla käcka iPhone-manick och föreslog att vi skulle äta hummer på lunchen. Eftersom det var måndag och jag vid ett fle...
Läs mer

Förlåt för dålig uppdatering!

Hej sötisar! Asså förlåt för superdålig uppdatering, har haft för mkt att göra! hihi. Idag harjag varit med en kompis och varit till biblioteket. Sista dage...
Läs mer

Vackraste joggingrundan hittills

Medan jag satt och skrev på Romanen igår upptäckte Odd en ny promenadstig utmed havet, bortanför själva stranden Las Canteras. Imorse joggade vi den vägen tillsammans. 8...
Läs mer

Kan vi tala ut om fantastiskheten i den här väckarklockan?

Imorgon behöver jag sätta mitt alarm på 05.00. Det skulle känts betydligt bättre om jag hade haft Stephen Fry:s stämma till väckarklocka istället för mitt...
Läs mer

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!!

Nu hade jag tänkt svara på frågestunden jag hade igår då jag skulle vara 100 % ärlig, så här kommer första frågan sen svaret osvosv. :) Vad skulle d...
Läs mer