torsdag 12 januari 2012

iPhone 5 2012-01-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

sova

gick o la mig typ nio igår för de va sån jävla skit dag först paja skärmen på min skit iphone sen hände en grej o sen får jag virus på datan men nu e...
Läs mer

Blir tokig

Oskarp bild, varför det när jag har senaste version av iPhone? Jag försöker att inte missbruka ord som galenskap, vansinne, vanvett; jag vet hur riktigt vansinne fungerar och att...
Läs mer

Missilskjutare som man kan styra via mobilen

Finns även med inbyggd kamera Förstora klippet Såna här …
Läs mer

En gladtjejdag

Mihihi! Idag har jag fått en ny dator av min mamma! Tack så hjärtligt! Kryper dessutom ner bredvid hjärtat mitt ikväll igen, gör ont att veta att jag inte får sova...
Läs mer

IDAG E DET NORPAN'S TUR !

Ja myset med katter och mattes värmedyna det fortsätter här hemma minsann! Lilla Norpan valde väl däremot om möjligt en mer passande dag att krypa ihop på den. H...
Läs mer

glömde helt av..

att blogga i morse!förlåt skulle lagt in dagens outfit men kom inte så långt.men i morgon blir det stor ändring, får nemligen tillbaka min iphone då så k...
Läs mer

Vad tycker ni ?

Hej, behöver hjälp med ett beslut ! Tycker ni att jag ska skaffa en Iphone 4S eller en systemkamera ? Just nu har jag en Xperia X8, och typ en vanlig kamera men vi ska lämna160...
Läs mer

Jag hinner inte att bloggaaaaa ;S

Som ni ser, jag hinner inte att blogga, jag har just fått min iphone, och som ni förstår...  Så är jag alltid på den nu'!!! JAG ÄLSKAR DEN!! :D  men jag...
Läs mer

Webbutbildning – iPad MasterClass

Har du skaffat Apples iPad-platta och vill lära dig använda den? Ipad Academy har en blogg med massor med gratistips. Nu startar de också en onlineutbildning och har höga krav p...
Läs mer

Indigo Pearl, Phuket, Thailand

Olivia på hotellets dagis I datarummet på hotell Indigo Pearl Olivia tar sig en funderare på vår favoritrestaurang Rotcharin. Lunch på stranden Utsikt från...
Läs mer

Djupblå naglar!

Hej!Senare ikväll kommer första bilden från listan som jag publicerade i förra inlägget upp. Men först ville jag vissa er mina nya naglar, målade dem för tre d...
Läs mer

Overboard Sportarmband + Hörlurar

En post från Apptv.se Vill du verkligen, verkligen, verkligen bada med din iPhone eller iPod? Då är den här recensionen av OverBoards vattentäta sportarmband och hörlura...
Läs mer

♥ happy girl, awesome day!

HAPPY GIIIRL x1000! mina föräldrar tyckte att jag förtjänade en Iphone 4s efter att ha varit ''duktig'' i skolan, och har hjälpt till mycket här ''hemma''. Haha de 228...
Läs mer

Iphone knasar! *morr*

Jag skulle uppdatera min ihone då det var ett tag sen sist.. Kopplade in den till datan, synkade den och tryckte på "uppdatera". Nu står det: "the pin inserted in this...
Läs mer

00:51

Somnade nån timme, jag och Anna förut vid halv elva drog hon hem då tog jag med mig so boken in i badrummet tappade upp vatten i badkaret och piggnade till lite och pluggade lite sm2...
Läs mer

Esperanto

Ikväll så har jag och Isak Wiig varit på Esperanto och ätit avsmakningsmenyn. Vi började med friterat fiskskin med pepparotsskum om jag minns rätt. Ägg och sj2...
Läs mer