torsdag 26 januari 2012

iPhone 5 2012-01-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Godmorgon

det va som fan.. jag är vaken nu.. har packat min stora väska som jag ska släpa till bussen (ingen bil idag :() dags för träning efter praktiken, ska bli skönt ! fick t...
Läs mer

Godmorgon!

Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår, min dator är riktigt långsam och min iPhone var urladdad! Hoppas att eran dag var bra igår! Min var ganska bra faktiskt...
Läs mer

WTF..?? Min Iphone 4 laddar inte!!?

Helvete helvete helvete!!! Min telefon laddar inte! Och just idag när jag ska bort och förmodligen inte kommer hem ikväll!!?? Ska ju iväg till Stockholm och IUC för att skri...
Läs mer

Det händer grejer

Igår fick jag ett sms om att min kära iPhone var klar hos verkstaden och att jag kunde komma och hämta ut den. Men jag fick inte tillbaka min gamla telefon utan en flong ny iställ...
Läs mer

Jämför storleken på mobiler

Smart och enkel jämförelse Phone-Size.com är en enkel men väldigt smart tjänst där man kan jämföra hur stor en viss telefon är jämfört med...
Läs mer

AppTips: Apps Gone Free

Om du saknar ”12 Days” appen från Apple där vi efter jul varje år får ett ny app/singel/bok helt gratis för en dag så kommer du att älska Apps Gone Free. Jag anv...
Läs mer

Mobilbloggar

Idag kom äntligen min iPhone hehe, är så jääävla glad :D Har suttit heeela kvällen och laddat ner massa appar och spelat temple run hihi. Annars har jag inte gjort...
Läs mer

87 % av alla jag känner...

...har typ iPhone så om ni vill ha nya skal så behöver ni bara trycka på länken eller bilden ;) http://www.blingskal.com/iphone-4-glitter-bling-skal/26-iphone-4-4s-skal-chan...
Läs mer

Plopp Plopp

Hahaha visst är det sjukt när ett gammalt minne bara ploppar upp? Jag ligger här och funderar, planerar och drömmer.. Som vanligt när jag ska sova. Det enda jag hör 22...
Läs mer

Du har väl inte missat nya mobillagsidan? Läs mer här!

Ni har väl inte missat att Er lagsida nu finns i en mobilanpassad version? Det är bara att surfa in på Er lagsida via mobilen så anpassas den automatiskt. När Du är inn...
Läs mer

Passa dig! Jason Voorhees

God Eftermiddag! När jag satt i skolan tidigare idag så fick jag ett sms, ett pip där det stod att jag har ett paket o hämta ut. Sedan när jag kom hem så skulle far t...
Läs mer

Använd Siri för att översätta

Verkar fungera ganska bra Förstora klippet Lingual är et…
Läs mer

tjena mitt bena

tjena mitt bena. idag har jag inte gjort mkk mer än skolan , har inte kommet hem från nu 17:20 för bussjävlen inte gick -.- iaf , medans jag väntade köpte jag en munk...
Läs mer

Raseriutbrott över saknad iphone

En pojke fick ett utbrott och slog sönder möblerna i sitt rum, när han upptäckte att hans mobiltelefon saknades. Polisen kom dit i tron att det var något bråk, men det v...
Läs mer

hos vendela nu

Hej fina läsare! Tackar er för att ni läser vår blogg! Nu är jag hos vendela så inlägget blir inte det längsta precis. Men idag har vi suttit vid datan och...
Läs mer

Nygamla skor!

Köpte ett par skor i höstas som jag använt mycket och tycker väldigt mycket om. Häromdagen var jag och Rebecca ute på promenad varpå Rebecca påpekar att min su...
Läs mer

Smart som man är...

Jahapp nu är min typ 1000000 mobil pajj igen :) fast den här gången var de ju mammas fel o.e Igår näär jag kom hem från romme hade jag min onepiece och i ena fickan...
Läs mer

tävling

är med och tävlar om en iphone 4s! på denna snygga tjejens blogg http://www.nattstad.se/camillaglans  var med du också!
Läs mer

2 Frågor, 2 Svar

Sv: Tröjan är köpt på Gina Tricot, dock så vet jag inte om den fortfarande finns kvar. Men du kan ju alltid kolla.   Sv: Ja, det är så att det fi...
Läs mer

Hur snabb är iPhone 3G S?

Vi testar hur snabbt det går att starta Navigon och hur snabbt det går att surfa. Video Rating: 4 / 5
Läs mer

När hände vad? – Schlager Quiz 2012

New Release När hände vad? – Schlager Quiz 2012, Sveriges mest underhållande Quiz! Schlager Quiz är det ultimata sättet att ladda upp inför årets tävlingar oc...
Läs mer

Ingen rubrik

Igår så var jag med Marie och Erika ut på krogen en sväng och tog en drink, käkade snacks tallrik och hade det jätte trevligt. Älsklingen kom och hämtade oss n...
Läs mer

Skapa kort på din iOS-enhet

Något som helt passerat mig är Apples applikation Cards som lanserades i samband med iOS 5. Cards låter oss, med bara ett par klick, skapa personliga kort som via Apples tjänster...
Läs mer

- lalalalala

hej bloggen! :) nu är jag inne på min iPhone, men det är typ något konstigt så jag kan inte ladda ner appar.. men ska försöka fixa det senare. men godnatt på e...
Läs mer

Ut å resa:D

Hejhej, idag har jag varit med älsklingen å fått min IPHONE 4S:D:D Sen har jag int gjort så mycke shoppat lite osv osv:] Sen for jag hem åt mat å packade de sista inf...
Läs mer

cuz i could come across the world and do anything

1. Din mobiltelefon: Iphone 3G med på tok för lite minne. Köp mig en ny? 2. Din äkta hälft: Nikke 3. Ditt hår: Lätt rött, mörkt 6. Det b228...
Läs mer

Eget gjort iPhone skal

Jag har gjort som Therese och pimpat mitt eget skal till min iPhone, eftersom jag ville ha ett stort maffit ska och jag hittar ingen stans där dom säljer sånna i göteborg så...
Läs mer