fredag 6 januari 2012

iPhone 5 2012-01-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

- 2,2 kg

Vätskan har lämnat kroppen, skönt! Socker är ett gift som en svullen :) Nu är det alltså 3,3 kg kvar till Göteborgsvarvskostymen. Starten går den 12 maj! Ida...
Läs mer

Frågor Svar

1. Hur gammal är du om fem år? 21 2. Vem var den sista du träffade? Lillebror 3. Hur lång är du? 1.65 4. Vilken var den senaste film du sett? Harry potter 5. Vem ringde...
Läs mer

Neo och Jocke busar :)

Det ser ut som om Jocke skallar ungen, men jag lovar er att han inte gör det ;) Det är bara filmat ur en konstig vinkel eftersom båda låg på ovanpå mig och busade :) Yo...
Läs mer

Spela upp material från din iPhone, iPod touch eller iPad via Playstation 3 till din TV (Guide)

Apple har sedan länge gjort det möjligt för oss att spela upp material från iPhone, iPod touch och iPad på vår TV, då med hjälp av AirPlay och en Apple TV. Men...
Läs mer

Frukost

Är nu rejält sockerkickad efter turkisk frukost. Funderar på ett turkiskt bad idag. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Sorry borry little lorry

Jag har inte tänkt lägga ner bloggen eller så. Faktum är att jag lovat att bli bättre på blogging i år men jag har ju aldrig ork eller tid att gå igenom hela d...
Läs mer

Gårdagen

Godmorgon alla mina fina, orkade inte blogga igår, alltså om vad jag gjorde, så jag får ta det nu! Vaknade ganska tidigt, åt, duschade och sånt, min pappa hämta...
Läs mer

God morgon!!

God morgon! Nu frukost med tjejerna, Hugo sover ute och Robban uppe, han trött efter att ha kollat hockey i natt, kul att Sverige vann!!! Duktiga Hugo som i natt vaknade första gånge...
Läs mer

Apple får ”fortsätta” att sälja iPhone 4S i Italien (Nyheter)

Redan innan Apple presenterade iPhone 4S gick Samsung ut och meddelade att de kommer att stoppa försäljningen av denna enhet runt om i världen, anledningen ska vara att Apple anvä...
Läs mer

Mitt 2011.

Ni kanske undrar hur mitt 2011 har sett ut, om man skulle kortfatta det lite, och ärligt, så är jag själv också lite nyfiken hur det har sett ut. Så jag tänkte att...
Läs mer

Yay!

Nu så bloggar jag faktiskt från telefonen ;D visste inte att man kunde göra det på iPhone ;) nu har jag varit i Stockholm och träffat bror :D det var asroligt! Vi gick p229...
Läs mer

pinsamt när du går på toa?

Det finns en app för iphone som heter "The tap", istället för att sätta på kranen för att dölja toaljud kan man sätta på den här appen och...
Läs mer

Läckert koncept på iPhone 5

ADR Studios har tagit fram ett koncept på hur nya iPhine 5 skulle kunna se ut. En tunn telefon som har drag av iPhone 4 men som ändå har ett nytt utseende.
Läs mer

Uppdate!

Hej hej! Jag har inte hunnit blogga sorry..! Jag har haft massor att göra för på Måndag blir det av tror jag. Men därför har jag stressat runt och jag glömde datorn...
Läs mer

Iphone 4

Hej! Idag har jag och pappa och hunden gått runt saxtorpsjön. Det var väldigt kladdigt och geggit. Så vi tog en omväg där det inte var kladdigt. Men när vi gic...
Läs mer

Mysig 1,5 timme ute efter frukost!

Första gången Hugo gungade och det älskade han!!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hej..

Tog en liten paus härifrån och först tänkte jag ursäkta mig för det men sen stoppade jag mig själv. För inte ska jag behöva be om ursäkt för att...
Läs mer

Vinn en iPhone 4S

Jag är med och tävlar hos Dennis M om en iPhone 4S! Tävla här du med!
Läs mer

Ligg med mig

God Kväll! Nu har jag och hubbi tränat för idag vi var totalt 6 st på innebandyn idag. När vi kom till fjället så blev det restmiddag från gårdagen, p...
Läs mer

1679 Test av funktion för ”mobiler”

Till dig som läser bloggen via smartphone/Iphone/Andoid mm Vi kommer nu att testa en funktion med mobilanpassning av bloggen. Testet kommer att pågå under 24 timmar.  (från 6...
Läs mer