torsdag 19 januari 2012

iPhone 5 2012-01-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Älskade iPhone!

Helt underbart med iPhone! Ska hålla på med den hela dagen lång. I med att jag fick stanna hemma från skolan idag med, så hinner jag det:) Lust att spela wordfeud eller f2...
Läs mer

Spotify tillåter uppspelning på en dator och en mobilenhet samtidigt – med ett och samma konto

När jag läste att den här nyheten, att man kan spela upp musik på datorn och en mobilenhet sammtiding så var jag bara tvungen att testa. Det funkade! Och inte bara att det f...
Läs mer

Del III Mobiltelefoner….

Nu ska det snart vara slut på min litania om mobiltelefoner, Apple och Phone House i synnerhet. Men kan inte låta bli att delge detta: I går kväll slinker jag in i en Telenorbuti...
Läs mer

5...5...5...

5 saker jag inte kan vara utan; • Min plattång • Iphone • Musik • Solkort • Nagellack 5 filmer jag tycker är bra ; • The Notebook • Letters to Juliet • Sex and the City …
Läs mer

Den dagen….

God morgon sockertoppar, hoppas er dag börjat bra Här har vi ”den dagen” idag. Ni vet när hela familjen stått upp med fel fot allt bara blir fel. Jag var ett VRAK i kropp...
Läs mer

galaxy my baby

hahah lite komiskt. jag gick in på pmr och skulle ha iphone 4s men jag gick ut med en samsung galaxy s2 :) och jag trivs sååå med den , gillar den som faan :) så jag är...
Läs mer

Iphone 4S 16 GB kontantkortstelefon hos tre.se

Ytterligare några Iphones som kontantkortstelefoner... Hos tre.se hittar du just nu: Iphone 4S 16 GB för 5695 kr Iphone 4 8 GB för 4595 kr Iphone 4S 64 GB för 7695 kr Dessa och...
Läs mer

Instagram

Hejsötisar är det någon utav er där ute som använder sig av Instagram på eran iphone? Om ni har det så kan ni isåfall följa mig där, jag heter ...
Läs mer

I wisch I was a punkrocker with flower in my hair.....

Jag funderar lite på hur jag ska göra med min blogg sen när Alfons är född. Ska jag ha kvar den? Jag blir så lätt bloggberoende, och jag minns att när Ellinor...
Läs mer

God morgon!

God morgon folks! Somnade ändå snabbt som satan igår, när jag vaknade kände jag definitivt inte känslan för att gå upp till skolan. Just nu i skolan har vi et...
Läs mer

Smash Cops nytt iOS spel med COPS känsla.

Tjuv och polis har precis entrat din iPad och iPhone. Smash Cops spelas som de första GTA spelen (uppifrån) och ger dig känslan att du följer en ”high speed car chase” ala COPS....
Läs mer

Ringrostig

Har precis börjat spela wordfeud igen efter ett längre uppehåll. Mammas Karl har haft iPhone ett längre tag och nu vid jul gjorde även mamma en uppgradering vad gäller t...
Läs mer

tror ni att jag tycker om min IPHONE ?


Läs mer

Super 8

God Kväll! En fråga som jag länge har velat fått svar på är just denna fråga som jag kommer att ställa till er läsare. Det finns många många S...
Läs mer

HAPPY :D

Waahh är fetttttt glad att min iPhone har igentligen kommit :D Sitter nu här och försöker skapa Apple-Id :)
Läs mer

Iphone ägare kunniga, har ni fått såhär förut? Eller är jag speeeciell? ;)

Alltså seriöst, är det någon som fått så förut?
Läs mer

Första gången på länge

Lägger jag mig tidigt, nu stänger ja av allt förutom iPhone ska spela tills ja somnar hihi gonattish <3
Läs mer

okidoki

- tio frågor om dig själv har du några piercingar? vart? – 3 i öronen, naveln sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon v228...
Läs mer

kvälls inlägg... (:

Idag var skolan dryg faktiskt men överträffade mig själv faktiskt! Något jag verkligen undrar nu är vad fan det är för fel på min mage (den som sitter på...
Läs mer