måndag 23 januari 2012

iPhone 5 2012-01-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Min iPhone 4

Blev ganska söt i sina nya kläder :)     Jag trivs då med det iaf :) Och det skyddar liiite bättre + att det var mycket enklare att sätta på och ta av.
Läs mer

Är det mig det är fel på?

Vi ska trycka snygga skyltar på Tabergs Tryckeri! Johan ger tydliga direktiv hur jag ska ta mig dit ”när du kommer fram finns det bara EN dörr, med ringklocka, ring på den s229...
Läs mer

De bästa träningsapparna

I takt med att smartphones ökar så ökar också utbudet av olika former av appar. Det finns en hel del träningsappar för att hålla koll på både tr228...
Läs mer

Trött

Ush så sliten man är efter veckoslutet! Tog nog alla krafter man hade och nu skall man orka med skola 3 dagar, är ledig på Torsdag och Fredag, woopwoop! (provvecka)  Idag ha...
Läs mer

Hemma idag,

Hemma från skolan idag pga illamående idag och igår.. Inte kul. så det blir att ligga och slöa hemma :) Och det har gjort att jag kollat på fyndiq.se på iphone ska...
Läs mer

Rask Region

God Dag! Sådär jaa! nu har man varit ute på en skön men rask promenad. Perfekt väder för det, snö ligger på vägen och solen strålar, vackrare vinter...
Läs mer

3520 gram kärlek

Majken är här! Född 08.47 på morgonen, sju timmar efter att vattnet gått. Hon är så fin! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Års Resumé. Del 2.

Augusti:                 Jag var dryg! :D Aaaaaaaaaaaas usual! Jag tog körkort (22/8-11). Debuterade 120 igen efter typ 2 år? Haha, sluta...
Läs mer

Spela in analoga filmer med din iPhone

Analogt på riktigt Förstora klippet För inte allt för länge sedan så lanser…
Läs mer

dags att kötta igen

Nu har jag "latat" mig hela helgen, har inte tränat en endaste gång, men har heller inte ätit onyttigt så det är tummen upp. Men idag börjar vi kötta p2...
Läs mer

Sleep tight

Nu så ligger jag på en luftmadrass på jobbet, för idag så blir det att sova jourKommer att gå bra, det enda som är tråkigt är att jag saknar min älsk...
Läs mer

2012-01-23 - Frukosthumor

Hej svejs.  Imorse när jag åt frukost för mig själv så satt jag och skrattade högt. Det var en på facebook som hade länkat en länk där folk had...
Läs mer

Iphone 4 cases

Ni har väll inte missat dessa snygga Iphone skalen? Nä, tänkte väll det. Av favoriterna ovan hade jag burit glitterskalet varje dag om det fanns i mitt ägo. Lika stora cravin...
Läs mer

23:e januari 2012

Efter skolan så gick jag och Betlehem till Brynjan därför att vidare planera vårt projektarbete med en av anställda där, men tyvärr så var hon inte p229...
Läs mer

IPhone ;))

Tjallo...!Min kompis åkte hem vid kanske 7 halv 8 tiden.Min mormor och min morfar kom hem till oss med fika<333Sen åkte dom med hem ;( Efter det så städade jag och hjälpte...
Läs mer

HISSDISS

Hiss; 1.                åhhh, ge mej alla justin bieber saker<33333 nän som vet en bra sida med justin bieber skal till iphone 4? som 228...
Läs mer

Saknar min fina man

Ligger här helt ensam i vår enorma säng och äter glass, barnen sover i sina rum och mannen är utomlands och jobbar. Saknar honom verkligen längtar tills han kommer hem t...
Läs mer

Mammor minimodeller / Vart går gränsen ?

Tilda som jag har pratat om flera gånger i min blogg. Jag va bara tvungen att "stula" hennes bild o lägga ut här. Hon är så söt mitt lilla ♥ Kika in på h...
Läs mer

iphone weekly

some of my latest pics in my iphone |  inredningsinspo på formex  |  going coco  |  dör så fin han är  |  vi åkte på shoppingtur...
Läs mer