onsdag 18 januari 2012

iPhone 5 2012-01-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

@Skolan

Sitter I Skolan nu med Lisa, lunchrast. Har haft alla lektioner utom idrott. Ah, vet inte riktigt vad jag ska skriva men Lisa låter mig blogga från hennes iPhone, vilket är lite coolt...
Läs mer

Fan Edition – You Don’t Want Me?

God Dag! För ett tag sedan så blev det en stor hysterisk tid då allt skulle handla om vampyrer. En filmserie skulle få alla ungdomar att älska vampyrer och allt som har med...
Läs mer

Chill i skolan !

Tja . Just nu sitter jag och sofia och chillar i skolan ! Sitter vid datorn medans de andra jobbar matte ! Vi är ju bäst på matte ? (a eller ? haha nej men vi har typ jobbat 30 tal p...
Läs mer

Iphån update

Sitter med Pers iPhone i gympan haha, glömde kläder men det var lila bra, mår inte så jätte bra ende. Ska leka lite till med telefonen nu så Bye suckers ;)
Läs mer

Extreme Makeover till min blogg

God Dag! Sitter här och ska titta lite på skolarbetet snart. Men först måste jag berätta lite saker för er läsare. Det kommer att hända lite saker på bl...
Läs mer

Host,host o iväg!

Hej! Jag är fortfarande sjuk. Ska försöka att ligga still hela dagen, men det e svårt! Nu sitter jag o tittar på TV. Sen ska jag gå ner o ta lite mat (om jag orkar)!!!...
Läs mer

Text som behandlar iphone 4 skärm

Jag trodde inte att det var sant när jag såg det men tyvärr hade jag fått en stor spricka i min iphone 4 skärm och den gick knappt att ens använda till det nödv22...
Läs mer

Sugproppscase

Som du inte behöver öppna för att kunna svara med Förstora klippet …
Läs mer

Want you to make me feel, like i´m the only girl in the world

Nu är det då matte som sagt. Har skit tråkigt och ska försöka tränga mig igenom en uppgift utan Ulf till hjälp, det går inte för det är bara han som...
Läs mer

iPad – Hiss eller diss

Det börjar krypa lite i mitt prylgalna jag, för nu har jag haft min iPhone i snart ett år och börjar längta efter något nytt till prylsamlingen. Och då har jag f2...
Läs mer

Kvalitetsindex: Iphone har flest nöjda användare

I undersökningen Svenskt Kvalitetsindex hamnar Iphone i topp på flera områden. Iphone är den telefon som har flest nöjda användare. Det är mer troligt att iPhone-a...
Läs mer

Gosesängen!

Ligger just nu i sängen och glor svampbob.. vilket jag alltid gör vid denna tiden.. så inget nytt precis! Har inte bloggat någonting idag eftersom jag inte haft tillgång til...
Läs mer

Dagens ridpass

Jet SetRed Jet Set idag för Åsa i de va dressyrDe va bara andra gången jag red honom i de gick jävligt braLyckades faktiskt ha honom i en bra form nästan hela passet Haha g...
Läs mer

Steel versus Standard

God Kväll! Nu har jag kommit hem igen. Skönt att precis ha duschat och satt på sig rocken för att nu bara njuta av vad internet har att erbjuda längtar tills imorgon, d2...
Läs mer

Kan inte ladda ner bilder

Hmmm visst är jag "okunnig" när det gäller allt som har med datorer och iPhone att göra men hur kan ni andra ladda ner bilder på er blogg genom iPhone ? Jag må...
Läs mer

Byte av telefon

När mitt abbonemang gick ut så ville jag inte längre ha en iphone. Detta för att jag ville ha en telefon som passade bättre till mitt jobb och dessutom så är det br...
Läs mer

Fått en ny iPhone :)

Hämtade min nya iPhone idag. Min andra var ju trasig och eftersom att det inte går att laga iPhone så fick jag en helt ny:) Ska försöka hålla mig vaken tills min 228...
Läs mer

tja lol

drog till stallet efter skolan, älskling hände på. va väl där ett tag, sen stack vi hem. bebis åkte hem och mormor morfar kom, så åt lite tårta,ma...
Läs mer

When i saw u - del 4

(Rose)   (Chaz) Nästa lektion blev matte. Jag var väldigt bra på matte, inte för att skryta men jo. Varje par vid varje bord fick sitt papper. Jag läste vad det stod p...
Läs mer

Samsungs kunder allt nöjdare

Men det är en bit kvar till iPhone... Svenskt Kvalitetsindex har gjort en undersökning där man har tittat på hur nöjda mobiltelefonsanvändare är med s…
Läs mer