fredag 13 januari 2012

iPhone 5 2012-01-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone Fodral

Det blir nog detta fodral som jag ska ha till min iPhone :) Snyggt va?   Nu får jag nog gå och sova, godnatt på er!
Läs mer

Irriterad

Den fräshaste känslan är när man har ansiktsmask i ansiktet! Borde sova egentligen för jag har skola men tänkte bara vara vaken tills jag går ut om jag inte blir tr...
Läs mer

vafan har jag gjort

Kom precis hem från matchen, vi förlorade med 1-2 fast vi ägde hela matchen, satt coacherna var nöjda. Och jag var även rättså nöjd faktiskt med min insats. Fa...
Läs mer

Tumult vid lanseringen av iPhone 4S i Beijing

Lanseringen av iPhone 4S i Kina visade sig bli allt annat än smidig. Tydligen har det uppstått tumult i kön till ena Apple-butiken i Peking, främst bland så kallade “scalpers...
Läs mer

Apple tvingas skjuta upp lanseringen av iPhone 4S i Beijing

Lanseringen av iPhone 4S i Kina visade sig bli allt annat än smidig. Tydligen har det uppstått tumult i kön till ena Apple-butiken i Peking, främst bland så kallade “scalpers...
Läs mer

pausen är slut

Hallå! Som alla vet så är det en tuff tid för mig nu, men ska inte deppa inte jag som lär må dåligt i slutet på allt. Well, börjar blogga igen har ju haft...
Läs mer

Kaos vid lanseringen utav iPhone 4S i Folkrepubliken Kina

För några dagar sedan fick Apple det godkännande de behövde för att kunna påbörja försäljningen utav iPhone 4S i Kina. Kina spås vara en stor marknad...
Läs mer

everyone seems normal until you get to know 'em

1. Vad heter du? Emma Sabelström 2. Hur gammal är du? 15 3. Vart bor du? Karlshamn 4. Hårfärg? Brunett för tillfället, snart blåsvart woho! 5...
Läs mer

Nya lod.

Som vanligt snabb leverans från Trollingcenter!!!! Kommer att använda de här loden på Vänern då jag inte tänker mäska med fler Sharklod. Trött på...
Läs mer

Min läsplatta

Jag har en längre tid funderat på att skaffa en läsplatta av något slag, eftersom jag läser lite e-böcker på min iPhone. Det funkar ju ganska bra att läsa p2...
Läs mer

Sms inlägg

Sötnöt. Sitter o leker lite med min iPhone haha :)
Läs mer

Grillad Subba

God Eftermiddag! Nu är vi ute på marieberg. Innan så var vid på filmkedjan där jag hittade otroligt bra priser på filmer, ni ska få se sen. Vi åt även l...
Läs mer

VIDEO: Slagsmål och äggkasting då iPhone 4S släpps i Kina

I dag var det meningen att iPhone 4S skulle släppas i Kina, men Apple skjuter upp lanseringen i Peking efter att tumult utbrutit. Vid Apple-butiken i Sanlitun (三里屯) började folk köa r...
Läs mer

fredag den 13

Hejsan Svejsan!  idag är de som sakt fredag den 13 fasst de fick ja reda på typ för 5 minuter sen  men ja har inte haft någon otur! så de e igentligen ingen farli...
Läs mer

Dragonvale

Hej jag älskar att spela dragonvale på min iphone så jag ska lägga upp en text som jag har gjort den handlar om hur du ska kunna breeda olika drakar
Läs mer

Underbara svenska vintern

Det gick bra hos sjukgymnasten. Jag måste kanske börja lyssna lite mer på foten bara. Och börja tejpa foten igen. Men jag får annars fortsätta. :) Vädret däre...
Läs mer

Augmented reality app – snabbt enkelt och gratis!

Det här är så bra att jag nästan kissar på mig. Inte bara markerar detta inlägg premiären för webbTV här på nilserikjonas.se, dels har jag hitta...
Läs mer

Har fått 3 nya iphone skal

Hejsötisar  wiho jag har fått 3 nya iphone skal, jag vill tacka mamma,min moster och min kusin  en massa kärlek till er! Älskar ju iphone skal och det är lite...
Läs mer

OMG

Hejhej jag skulle bara säga god natt och att jag nog snart får min iphone.inget mer att säga tror jag ska väl snart sova lite. Och juste jag ska sova hos farmor. Pusssova //...
Läs mer

Puckon.

Apple.com om iPhone 4S: Vår mest fantastiska iPhone hittils. - Eh jo det vore ju himla dumt om ni gjorde en sämre.
Läs mer

T Ä V L I N G !

REGLER! * Kommentar "I´m in"  + vilket skal du vill ha,  kolla så det finns i lager.     * Gör ett inlägg på din blogg om att du tävl...
Läs mer

ÅRETS 2:A JULKORT !

Ja jag kör vidare med julkorten för o slippa stressen vid slutet av året och det känns hur bra som helst! På detta kort har jag använt mig utav en bit blått Core'...
Läs mer

Att sakna

Jag är inte förändringens största fan, i synnerhet när den kommer oväntat och innebär att man måste säga farväl. Efter ha bläddrat igenom bild...
Läs mer