onsdag 11 januari 2012

iPhone 5 2012-01-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Godmorgon

Mitt 2012 har börjat bra o jag hoppas det får fortsätta i samma spår. Fick en top av min mamma igår, vi gillar båda desigual så me = one happy puppy. Så sk24...
Läs mer

Kids Switcheroo – Lek med bilar

I ”Kids Switcheroo” kan man enkelt trycka på och växla mellan olika bilarKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Godmorgon.

Ja nu sitter jag på bussen till skolan. Fick fan skynda mig som fan. Fan, mår inte riktigt ta heller. Har ont i halsen och har huvudvärk, förkyld, har också svårt att an...
Läs mer

Dags för nytt avsnitt av Macradion

Macradion är tillbaka efter julledigheten och startar det nya året med iPad-spekulationer och en del “vad var det vi sa”. Prenumerera via iTunes eller lyssna direkt här på...
Läs mer

Blåst

Och jag bara: Åh, vad det är fint att det kommit lite snö och att det är kallt! Hoppas det får bara så här ett tag. Och vädret bara: Jahapp, så där...
Läs mer

Bakfull och en sur pojkvän….

Av Sara Roos – 28 december 2011 20:04. Wihooo fick en ny LV väska, En Iphone 4 s vit, Stringtrosor ,Och skor :D Jag gav honom en Ipad gissa om han blev glad? :D Nu är jag hemma från ne...
Läs mer

Koh Mook – solnedgångarna

Jag måste lägga några sista bild-inlägg (iphone-bilder) från Koh Mook. Solnedgångarna. Alltså solnedgångarna! Vi hade helt magiska sådana, och de sammanf...
Läs mer

Hur Kinas Huawei gör det möjligt för miljoner fattiga amerikaner att komma ut på nätet

Miljoner fattiga amerikaner och deras barn saknar tillgång till Internet för att de inte har råd att betala de höga avgifterna. Ännu fler saknar de ekonomiska möjlighete...
Läs mer

Left-overs

Hann ju inte klart min kalender innan jul så vi tar de sista luckorna lite snabbt...   (Va?!?!? Är det så att jag faktiskt ska avsluta något jag börjat, dock lite sent)...
Läs mer

Vad hände?

Shiiiit att tröttheten kan slå till som att man fått en stekpanna i skallen , otroligt, kommer som ett skott. Blev så trött så att jag nog skulle kunna somna ståend...
Läs mer

Had A Dream. I was King. I woke Up. Still King.

Japp, alla har ju fått nya mobiler i klassen, inkl mig (!) så vi sitter på rasterna och total nördar våra mobiler. Men en sak fattar jag inte. En tjej i min klass hade en iPh...
Läs mer

' pixlromatic .

testa denna appen till iphone , så man kan redigera bilder i luren!  dock , om jag ska va ärlig, fanns de inte jätte mycke fina grejer :)  men några coola saker finns...
Läs mer

Dagens

Ursäkta för dålig bildkvalite men jag hittar inte min kamera och min iPhone är på lagning så bilderna är tagna med min iPad  Hatt cubus, tröja...
Läs mer

iPhone 4S trycker tillbaka Android

Apples andel av försäljningen av smartphones ökade från 26 procent under det tredje kvartalet till 43 procent under otkober och november, skriver analysföretaget NPD i en rap...
Läs mer

Lunch på jobbet!

Idag lagade vi en förrätt med variation på selleri och lök med getost och valnöt. Igår bjöd vi på Pärlhöna med päron, selleripuré, p228...
Läs mer

Tentadags!

Imorrn är det äntligen dags för mig att tenta av mattekursen. Konstigt nog har jag längtat efter den dagen, inte för att jag älskar att skriva salstentor, men för a...
Läs mer

Vecka 14+0 och sammandragningar

För er som inte orkar med gnäll och självömkan kan sluta läsa här.Jag är så emotionellt störd just nu. Gråter för allt. Fick psykbryt i morse ig...
Läs mer

Lillygos

Idag har jag fått träffa allra finaste Lilly! Hon visade att hon snart kommer fatta det här med krympning och då blir det nog en himla fart! - Postat från verkligheten, fr...
Läs mer

Onsdag

Ja vill börja använda min nya Iphone redan men nej, de e nån juttu att de tar typ 1 vecka att flytta numret över till mitt nya simkort så kan använda min nya telefon f...
Läs mer

till mitt hjärta.

Om kvällen när jag får krypa isäng tätt intill dig och somna i din famn så tänker jag att bättre än såhär kan man inte ha det. Och om morgonen,...
Läs mer

2 - Mina önskningar..

mål/önskningar.. :) 1. Flytta hemifrån till egen lägenhet, och ha ett roligt jobb.. 2. Ta körkort och ha fin bil. 3. Resa till något varmt land. 4. Tillbringa somma...
Läs mer

Rapport från sängen

Ligger i sängen och bloggar. Sjukt vad mycket nödvändigt och onödigt man kan göra med en iPhone Har haft skytte hela dagen. Klarade uppskjutningen och dessutom med 15-0 resu...
Läs mer

Glow in the dark..

Shululu.. Vet att ja varit sämst på att uppdatera bloggen.. Men min internet hemma är paj.. Och ingen hemma som kan ta tag i det.. Själv tränar ja varje dag och ibland k246...
Läs mer