måndag 30 januari 2012

iPhone 5 2012-01-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Scoutzie - community som samlar den bästa appdesignen

Bli inspirerad eller hitta grymma designers Scoutzie är ett nytt community som samlar mängder av appdesign och tanken med sajten är att man enkelt ska…
Läs mer

helluu ;)

Hejhej, jag skaffade nattstad för en vecka sen men då höll jag på och fixa massor med saker, men nu kommer jag börja skriva o blogga som vanligt :), idag så vaknade jag...
Läs mer

Måndag på ÖF

Vi kör ett rejs på ÖF innan jag börjar jobba vid två. Det var vår förmiddag. Sköta tvillingar och g med gåvagn. Vad gör ni?
Läs mer

Wordfeud nu för din Windows Phone

Nu finns Wordfeud äntligen till Windows Phone. Appen i sig behöver nog ingen närmare presentation. Den låter dig helt enkelt spela Alfapet mot andra användare och nu kan de a...
Läs mer

Android – allt bloggat: Android bloggat 2012-01-29

Söndags Musik? Musik Från Le Spotify : Något jag verkligen gillar att lyssna på på Spotify är Blandad musik, Fast egentligen helst Dubstep, Electronic, House pop och lit...
Läs mer

Svara till ensam söker man

Nu gör jag även ett tidsinställt inlägg detta från min iphone. Har aldrig bloggat från telefonen innan än mindre gjort ett tidsinställt inlägg. Spänn...
Läs mer

Ny funktion

Alla som använder Nattstads appen för iPhone; gå in och uppdatera den så finns det lite nya funktioner! Bland annat kan man nu lägga in sina blogginlägg i kategorier.
Läs mer

Ny vecka..

Veckan börjar ju inte direkt bra.Robin ont i magen och hemma från skolan, stackars älsklingen hoppas det blir bättre och inte är nån maginfluensa.Saga hemma oxå f...
Läs mer

Let’s Go

God Morgon! Sitter och tittar på U2 konsert, de är grymma. Nu spelas låten ”Kite” som är en av U2′s finaste låtar någonsin och den värmer mitt rum. Har packat lite...
Läs mer

Magisk måndag…

Första morgonen med solglasögon… Bästa måndagen i år, lätt! Efter en helt fantastisk helg är humöret verkligen på topp. Nu ska jag åka och hämt...
Läs mer

bunny!

Hejsan! Va in på dollar en sväng ikväll :P haha hittade iaf ett sött "kanin" skal till min iphone där :D   Kan ju vara sött att ha till påske...
Läs mer

Kalendertips till iPad och iPhone

Den här appen, Awesome Calendar, gillar jag! Den är dessutom universal och funkar på både iPhone och iPad och det känns perfekt för mig. Du kan lägga in Event, To...
Läs mer

Foxconnanställda har det bättre än vad media säger?

Den senaste tiden har Apple får väldigt mycket kritik av media runt om i världen. Det gäller Apples underleverantör Foxconn och hur hurvida de anställdas arbetsmilj246...
Läs mer

Mobil inlägg

Hejhejj, sitter med min kusin på soffan och bloggar igenom min vita iPhone.jaja kan inte blogga nu för ska spela temple ruun.. Ahja men natti natti :)
Läs mer

gör inte det här med din iphone

fem saker att undvika för dig som är klantig (like me) om du inte vill förstöra din älskling ta inte med din iphone till toaletten eller duschen. ovansett vad du ska gö...
Läs mer

http://www.skal-man.se/back-cover-iphone-3g-3gs-keep-calm-and-carry-on/2643-1

Checka Skalet!   sNYGGT kOMMENTERA jA ELR nEJ
Läs mer

Apple inför ett biljettsystem för iPhone i Kina

Lanseringen av iPhone 4S i Kina spårade ur. Kunder kastade ägg och tumult bröt ut till den grad att SWAT-styrkan fick sättas in. Med anledning utav detta har Apple nu infört...
Läs mer

Dagen.

Skolan va somvanligt, på bilden så satt jag och Lovisa men Kevin K och Albin W i ett grupprum, HAHAHAH dör. Kan säga att det inte vart så mycket gjort... Lovisa fick en timme...
Läs mer

Uppdatera er ?!

Jag har varit sjukt dålig på att skriva här. Förlåt för det, nu ska jag försöka uppdatera er. Så ni vet vad som händer i mitt liv :) Livet i Malm2...
Läs mer

Tessan <3 (Tråkiga nyheter)

Hej hej! Jag har inte bloggat på ett tag... men det e så jobbigt att inte ha en iphone! Pay har en och hon kan ju göra inlägg hela tiden...men jag kan bara göra det när...
Läs mer