söndag 22 januari 2012

iPhone 5 2012-01-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Matilda @ Streamzoo

Nu vill jag tipsa er om en hur bra app som helst, Dom flesta kanske har iphone och har då säkert appen instagram? Det finns faktiskt en för android också fast den är inte e...
Läs mer

Tävling !

Jag är med och tävlar inne hos http://flavoured.se/ om en Iphone 4s ! klicka på bilden för att komma till tävlingen och var med DU med !
Läs mer

Det vankas fiber

God Dag Nu är man vaken efter att ha varit vaken till 03.30 imorse. Vaknar till att se det snöa som bara den. Jag låg och drog lite till Nyhetsmorgon först. Nu vankas det fibe...
Läs mer

Dagens-avsnitt Marcolio kan ta ett vuxensnack!

Mycket rolig helg med mycket fest. Åkte ut till Svedala, 2 mil utanför Malmö i Fredags. Känner en del folk där och det var länge sen jag träffade dem. Det gick s2...
Läs mer

Min dag i dag :D <3

Jaa i dag är det min födelse dag :D och jag ska snart ha kalas :) älskar när jag fyller år värkligen för man får så fina presenter :) Aja men nu på m...
Läs mer

Omröstnings vecka! :)

Godmorgon! <3 Jag o min familj firade min brorsa på morgonen, fett segt att gå upp vid 9 -.- men min brors är värd det ;) idag iaf... <3 Han fick några ps3 spel, ny...
Läs mer

Snöskottning hemflyttning!

Nu har jag kommit in efter att ha vart ute och skottat snö från bilarna..... kramsnö fyfan! Men det gick, känns dock som om jag har varit ute i två timmar men det vr nog bara...
Läs mer

iOS 5.1 skvallrar om stöd för Facebook

Utvecklare har hittat bevis på integration med Facebook i nästa version av iOS. (Automatiskt saxat från Allt om iPhone http://macworld.idg.se/2.1038/1.427144/ios-51-skvallrar-om-stod-...
Läs mer

Köpa ny mobil?

Har kikat runt lite och hade tänkt byta ut min SE X8i till antingen en iPhone 4s eller en Samsung Galaxy S2. Har hittat iphone 4 skal billigt, men inte så mycket till Galaxyn. Är det...
Läs mer

Dagen efter

Idag känner jag mig inte som en kung. Jag har ont i hela kroppen av träningsvärk och en bismak av vad alkoholen kan göra med kroppen fick jag också erfara. Hemmet ser ut som...
Läs mer

Throw hundreds

Känns gott att kunna mobilblogga igen :) saknat det!! Sitter just bu och fixar lite med min iPhone, lägger in musik, fixar med appar, bakgrundsbild, ringsignal osv. Nödvändiga sak...
Läs mer

I'm so happy

Blir alltid lika glad om mina föräldrar tänkt på mig. De var i Ullared under helgen när jag var hos Carl, och när jag kommer hem har min mamma köpt två nya iPh...
Läs mer

iPhone högtalare

Fick en iPhone högtalare av pappa i julklapp super nöjd! Riktigt bra ljud ändå:) Fick lite annat smått av farmor också men har inte bilder på det :)
Läs mer

Jailbreak till iPhone 4S iPad 2

Väntan är över Nu så har det äntligen släppts en jailbreak till iPhone 4S och iPad 2 på iOS 5.0.1 Rättare sagt det släpptes sent i förrgår. Har...
Läs mer

Tävlar om en Iphone 4! kort historia om vårat hus!

Jag är med och tävlar på http://Laakinoiise.blogg.se och tävlar om en Iphone 4 ! Min motivering är : För det första tappade min nya Xperia för typ 1,5 229...
Läs mer

Livet är nu

Hej alla! Hoppas ni haft en skön helg. Jag har varit lite ”offline”. I torsdags gick Mikes älskade morfar bort efter en kort tids sjukdom. Samma dag dog Mikes f.d. arbetskamrat (och vå...
Läs mer

Vinn en iphone 4s

Nu fins det chans att vinna en Iphone 4s igen :D och jag är givetivis med och tävlar. Har dock fruktansvärd otur i spel men man kan ju inte annat än hålla tummarna. VILL HA...
Läs mer

Blandat!

Belv tyvärr inget mer inlägg igår men det var ju inte så konstigt heller eller det tycker inte jag , eftersom det var min födelsedag. Idag så har jag vart med min un...
Läs mer

1000

Har bara detta inlägg kvar att skriva för idag och då har jag skrivit 10 inlägg = 1000 poäng. Så det är ju rätt så enkelt att samla poäng här p...
Läs mer

VINN EN IPHONE 4S

Gilla min blogg på facebook här   Följ mig på Blogkeen här  Kommentera att du är med och tävlar, samt skriv en motivering om varför just1...
Läs mer