söndag 29 januari 2012

iPhone 5 2012-01-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

SVAR PÅ ERA FRÅGOR!!!!

1. Vilken av alla bloggsajter du testat är bäst? :D Svårt asså.. Jag har testat blogg.se, blogspot, devote.se och har nu kommit till nattstad.se och ärligt talat så tyc...
Läs mer

Guide: Untethered jailbreak för iPad 2 och iPhone 4S

Detta är en guide för Absinthe iOS 5.0/5.0.1 untethered A5 jailbreak. Guiden fungerar både till Mac OS X, Windows och Linux. Klicka här för att ladda ner till Mac.   ...
Läs mer

skinza

jag är med och tävlar om ett iphone skal från skinza, var med och tävla du med gå in på  DENNA bloggen och var med du med!! :))))
Läs mer

Phoenix Wright Ace Attorney 5 123HD!

Yepp, Capcom utvecklar just nu Ace Attorney 5 och Ace Attorney 123HD för fullt! Tackvare ett tips ifrån en utav våra läsare (tack Robert Aitor Mboro!) så fick vi precis veta...
Läs mer

Omgjord Laaanch

God Dag! Innan stor handlingen blev det lite laaanch på detta då det inte blivit av än:) det blev: Jag omgjord med en ääpp Vad händer hos er idag?
Läs mer

Skriver från min iPhone :)

HeiheiJag skriver från min iPhone så de blir inte direkt en lång text..;)Hah, jag ligger i sängen smsar lite här och där. Har städat rummet resten av fa...
Läs mer

mobilsnack

Som jag har sagt förut så äger jag ingen Iphone. Jag har en vanlig samsung touch, och tyvärr så är den mobilen inte bra. Jag använder den knappt. Jag tror inte att...
Läs mer

Hej hej

Just nu bloggar jag från mammas iPhone min mobil går inte att blogga från jag kan logga in och så men inte skriva inlägg kan nån av er som bloggar blogga från era m...
Läs mer

Stockholm genom iPhone 4, instagram.


Läs mer

söndag ;/

hejjhejj, sitter och är arg för att det är söndag och skola snart. men skit i dee finns bättre saker. ja fyller år den 24 februari och ja vill ha iphone 4s, a och mina f...
Läs mer

Konstig dröm xD

Snart bär det av till Bengtsfors igen :) Hem! Men först ska jag käka middag och göra något, eller nåt sånt. Blir att jobba lite ikväll oxå :P sen chilla...
Läs mer

Spelnyheter på App Store

Kort och gott! Batman Arkham City Lockdown, ett bra men lite kort spel enligt mig, går nu att köpa för halva priset. I spelet har Batman fullt u…
Läs mer

Daglig sammanställning för January 29th

@cyberworker haha, good job. Pengarna sätts in som ök. @MadeleineBhnke Jag har bara mina egna, kolla www.kökshandtag.se och www.köksknoppar.com oxå! @nikkelin...
Läs mer

Tip toe thru the tulips

Godkväll! Denna låt (som Matilda visa för mig) vem annars!? Haha. Nej men det är såhär att den har satt sig i min skalle. Vilket gör att jag går runt och sjun...
Läs mer

Öfverklassen

Jag kan inte säga att jag blev annat än förvånad. Och lite rädd. När man hörde om ”safaribussen” som drog ut till Solsidan i Sthlm, med resande som hade något...
Läs mer

Ja men varför inte

Linn skickade det här frågeformuläret åt mitt håll, så jag ska svara efter bästa förmåga.  1. Din mobiltelefon: En Iphone 3 2. Din äkta h228...
Läs mer

Helgen!

Hejsan allihopa! I helgen har det inte hänt så mycket, i lördags tränade jag styrka/kondition med laget, och efter det åkte jag hem och duscha och sånt, sen åkte ja...
Läs mer

4s Februari

Håller på att spara ihop till en Iphone 4s nu :DD VILL HA !!! eh.. den kostar kring 5000 tror jag och jag betalar hälften och mamma och pappa betalar hälften så jag har r22...
Läs mer

K A L A S pics

Haha, nu skrattar jag högt här åt dessa bilder, maken till galet dåligt fixade bilder får man leta länge efter! Jag har fixat dom i en app som söta Jessica tipsade...
Läs mer

Sa du nått?

Jaha, hehe inga kommentarer om min körning idag, jag säger bara att det kunde ha gått så mycket bättre men jag var inte så koncentrerad som jag brukar vara. Men det kan...
Läs mer