onsdag 4 januari 2012

iPhone 5 2012-01-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ni iphone-lovers

Hittat en sida som verkar ha allt till iphone : Ledsnat på touch ? Bluetooth tangentbord ! Vad sägs om en fläkt ? Bra i sommarvärmen ! Fisheye objektiv Och he...
Läs mer

Denna natten förlorade jag min bror

Denna natten för exakt 8 år sen förlorade jag min storebror. Denna natten har varit ett helvete för mig i 8 år nu. Just nu för 8 år sen levde han, kl 04.28 var hans...
Läs mer

Min Fotbollsgala 2011

Min Fotbollsgala Årets spelare: MASERATI – lille Massi-pazzi i sann Lionel Messi-stil när han gör sina rusher om kvällarna. Årets genombrott: TEXTIL- MODEDESIGNUTBILD...
Läs mer

Vad gör jag

MITT 2011: - Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? jaa, ganska mycket  - Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften. - Ble...
Läs mer

Årsresumé 2011

Januari: Mitt år började med att jag blev publicerad i tidningen och var veckans blogg! Det var snö, jag köpte nya vita låga Converse, hade min "Halv åtta hos migq...
Läs mer

Back!!!

Nu har jag iPhone igen, känns faktiskt helt fantastiskt! :DDDDD SJUKT GLAD! Idag har jag mest bara chillat, varit med ett par kompisar och sånt. Hämtat mobilen.. :) ja, det är v...
Läs mer

Dålig batteritid på iPhone 4 iOS 5.0.1

Har upplevt att min iPhone 4 med iOS 5.0.1 ibland får för sig att suga ur allt batteri jag har i telefonen på några timmar. Den kan gå från full-laddad.
Läs mer

Konsekvenserna av nyår . .

En trasig kamera, wihoooo! nu blir det bara kassa iphone bilder tills vidare.. men det är ju bättre än ingenting! fick även en bula i pannan, en blå/grön tånagel oc...
Läs mer

Vill du äga ett iPhone-spel?

Verkligen äga... Då kan du i så fall lägga ett bud på Buckshot som nu ligger ute på eBay. Neal Schmidt, spelets skapare, säljer nämligen sitt "verkq...
Läs mer

iPhone 3Gs 16GB

Typ: iPhone 3Gs 16GB Märke: Apple Tillbehör: Lådan med laddningskabeln som dessutom är usb-sladd. Två skal + två st vita apple klistermärken. Övrig Info: Haft...
Läs mer

Vi lever allt ännu

Tjingeling långt ut på eftermiddagen Här är det en guten dag gitt! Juvelen är febrig ännu jag är i bad shape *inget ovanligt kan hända* Här sov vi...
Läs mer

Läshuvud.

Om mindre än två veckor börjar jag skolan. Tänk er, Linda Grannas på ett universitet. Visst är tanken svindlande. Eftersom jag är blockoman så förberedde...
Läs mer

This is it

Eftersom att inlägget "Ni iphone-lovers" blev bra nog mycket mer populärt än vad jag kunde föreställa mig, så tänker jag dela med mig av en länk...
Läs mer

Det blir inte som man tänkt sig.....

Välkommen till min "nya" blogg. En sån dag till skänks har jag stuttit i några timmar och försökt få ny layout och få den tillgänglig. Men icke....
Läs mer

Flyg lilla fågel

Idag när jag var på väg till bussen hörde jag ett välbekant höstljud. Fåglar på väg bort...i det här fallet...hmmm...hem? Jag hann inte få me...
Läs mer

iFresh Laddningsbart externt batteri från SWE, Inc. är Måste ha tillbehör för iPhone, iPod och iPod Touch

Tustin, CA (PRWEB) December 27, 2011 SWE, Inc. tillkännager måste ha tillbehör för alla som fått en iPhone eller iTouch till jul? den iFresh uppladdningsbara externt batte...
Läs mer

Årskrönika 2011

Ett nytt år har börjat och vi har fått 366 nya dagar att förgylla vårt liv med. Vad gjorde vi av 2011? Jag summerar precis som förra året mitt år: Januari,...
Läs mer

Morgonlöpning med seg start!

Det började med att mitt sällskap på morgonrundan sms:ade att hon inte mådde något vidare. Jag tycker om att springa själv men när man är inställd på...
Läs mer

frukost

Finns det något bättre än frukost? Det är ju helt underbart! Kommer sakna mina lata morgonar när skolan kommer igång igen. När jag vaknade idag var det så k...
Läs mer

Iphone, framtidens barnvakt?

Ikväll har jag och Johannes bakat tekakor. När inte ens hälften var gräddade bestämde prinsen sig för att sluta vara behjälplig och istället göra allt f...
Läs mer

Onsdag

Onsdag och stormen Emil har härjat..... Trots blåst var pappa, jag och farfar ute på en promenad. Jag körde min Bobby Car oxå. Ikväll åkte mamma, pappa och jag ner...
Läs mer

Wilmer hoppas på det bästa

- Är dom rena? - Jag hoppas det.. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt
Läs mer

Skriver från min IPhone

Moshi Moshi allihopa!Internet har inte funkat på hela dagen, så det går inte att blogga från datorn. Jag hoppas det är fixat till imorgon, problemet kan ju bero på storm...
Läs mer

Kanske dags att byta?

Hm går och funderar på om Jag ska sälja min telefon 0ch köpa en Iphone 4S .. Men vi får väl se eller vad tycker ni? Jag har en LG Optimus x2 Sugen på en sån...
Läs mer

Iphone kameran är min bästavän just nu


Läs mer

'tandläkarväder

Idag har jag nästan gjort lika lite som igår. Hatart. Hatart massor. Kom iaf upp tidigt för att åka bort till sjukgymnasten. Ja, jag åkte. Det regnade och blåste storm s...
Läs mer

Filmen som är bannlyst ute i världen: För äcklig!

God Eftermiddag! Inatt så låg hubbi uppe och kollade på tv, det var någon film. Jag själv kollade på en film som blivit bannlyst, rättare sagt förbjuden att v...
Läs mer

Iphone 4S hos DennisM

Nu har ni chansen att vinna en iphone 4S hos dennism.se! Tycker inte ni ska kasta bort den chansen! Lycka till! Klicka på dennism.se i början av inlägget eller på bilden f2...
Läs mer

Virtual City är Free City just nu

Gratis stadssimulator med klass Virtual City är en liten stadssimulator i stil med SimCity. Du bygger hus, fabriker, busshållplatser, parker, fontäner…
Läs mer