lördag 28 januari 2012

iPhone 5 2012-01-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Att bo i

Tjingeling i natten från skrutt Sessan. Bilden visar mig idag, en stor skrutt fast lycklig Här har vi kalasat hela kvällen när gästerna for vid midnatt slängde...
Läs mer

På tok för sent

Har slingat håret på Emelie å grejat här å inte förrän nu kom jag i säng. På tok för sent. Å e irriterad för jag inte vet va jag ska ha p...
Läs mer

Ändrat design RAW.

Jag tyckte att min design var cp innan men nu är det lite bättre, tror att jag låter det vara såhär om det inte blir så att jag verkligen börjar hata den senare, ha...
Läs mer

Ny klippt

Hej! idag är det lördag men ändå hade jag klockan och ringa på morgonen för jag skulle till frissan, där satt jag i 2 och en halv timme och det blev...
Läs mer

Bloggar från mobilen!

Tjena! Sorry för dåligt bloggande men har haft mycket å göra , men idag blir det att träffa kusinen , men vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något roligt bli...
Läs mer

Splice är en cool video editor för iPhone


Läs mer

På krogen igår.

Jag och min homegirl Embee var på krogen igår. Trevligt värre. Sanslöst bra musik ett tag på krogen. Bland annat en låt som var förbannat bra men som jag absolut in...
Läs mer

Hemma hos Sandre <3

Ja,är då hemma hos min kompis Sandra,hon sitter vid datorn och är inne på mSp och jag är inne på hennes mobil,hon har då en Iphone,och nej jag vet inte om Hilde har...
Läs mer

Jungfru tur

Vet ni vad eller, idag sullade jag bort morgonens bloggande i redigerings verktyg till macen. Jag orkar inte lägga upp foton som kanske är gula pga dåligt ljus, oskärpa eller anna...
Läs mer

Home.

Hej! Jag kom nyss hem från ikano. Jag köpte 3 ansiktsmasker bara.. Hade tänkt att köpa kläder men jag hittade inga... Men vi blev stoppade av folk som jobbar på 3 och i...
Läs mer

Tjululu

Häy! Förlåt för att jag inte skrev igår.. X(hade ej tid ;Å Men för er som vill läsa så har JAG skrivigt om Göteborgs hädelsen <33 Så f...
Läs mer

New phone

Äntligen IPhone 4s! Som en unge på julafton känner jag mig nu!
Läs mer

Dålig täckning alt ingen 3g gervey

Hej! Jag har en iphone 4 från USA, och den är jailbreakad och upplåst med gervey, men när jag väljer Tele2 som operatör så får jag ingen 3G mottagning, 22...
Läs mer

En lördag med semmelbak, film och Instagram

Man skulle kunna tro att jag är sponsrad av Instagram just nu men sån tur har jag tyvärr inte. Det är bara det att just idag kände jag för att leka lite med den fotoappe...
Läs mer

Alex Schulman åt också pizza i fredags...

Kolla här. Är inte detta sjukt? Lite väl mycket Det okända över det hela om inte annat.  Apropå Alex Schulman, gå in och se Schulman Show som sändes i fr...
Läs mer

iPhone 5?

Hahhaha jag dör !! Så jävla bra.
Läs mer

Helg

Tjeeeeena.  Har bara slappat i helgen. Och Minna har vart här och sen kom ju Melinda förbi igår och en stund idag! Känner mig som en uppstoppad strumpa. Ätit ton...
Läs mer

Diabeteshelvete

Fan, fan, fan! Ursäkta min rudimentära vokabulär men jag är lite orolig. Har upplevt en skitdag rent diabetesmässigt. Blir inte klok på denna sjukdom. Den lever sitt ege...
Läs mer

Dag 14 - min ''jag vill ha'' lista

Tofflor Hylla Fina iphone skal En webcam ett fodral till datorn en stor rymlig väska! en pojkvän..
Läs mer

Helgen hittills

Fredagen visade sig att bli grym! Skyndade mig hem till Frida där jag var i några timmar, väldigt trevligt att träffa de tjejerna som nu har slutat handbollen igen. Därefter...
Läs mer

SKYPE

Skypar nu med Nina hon håller på att fixa sin iphone, HAHAH! hon skulle uppdatera sin iphone men hon var inte så säker på hur man skulle göra. Så hon råka om...
Läs mer