tisdag 1 maj 2012

iPhone 5 2012-05-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Pod2g har hittat ytterligare två säkerhetsluckor i iOS.

Precis som rubriken lyder så har Pod2g, som för övrigt redan jobbar på ett jailbreak, hittat ytterligare två stycken säkerhetsluckor i iEnheternas operativsystem. F246...
Läs mer

om gårdagen + kläderna!

Goodagens, sitter här hos min älskling me bästa o röker en cigg. Har precis fräshat till mig o städat vi ska snart ut o träffa tjejerna o mysa i de underbara v228...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Som ni kanske såg på förra rubriken så blev de "chillar??" men de skulle vara två hjärtan.. Hehe har ju iPhone så de blev sånna hjärtan men kom...
Läs mer

FAIL!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Telenor

Hej igen !  Känner mig sjukt uttråkad, vet inte varför, orkar inte ens sätta mig  i solen som jag skulle, är helt seg. TYPISKT..... Sen blir jag galen på det...
Läs mer

yesterday

Heej bloggen!! Igår tillbringades dagen med Sofie, Viktor och Erik, vi va hos Viktor och sen stack vi ner till IP och va där typ hela dagen. Var sjukt roligt, vi snacka mycket och tog ko...
Läs mer

valborg!

vi kom till sara spela nå "ölspel" sen prata vi massa skit oh umgicks. sen vit 11 åkte jag och johanna-louise och nån "ove" (vi kallade han "ovequot...
Läs mer

Ett starkt tecken i tiden!

Kläckte idé – fick miljonstöd från ”vanligt folk” Eric Migicovsky, 25, ville utveckla ett armbandsur som förutom tiden visar information från en Iphone. Ingen riskkapit...
Läs mer

♥ Instagram

Så har jag fastnat i Instagramträsket. Jag har ju haft appen på telefonen ganska länge nu och registrerat min profil men ändå inte använt den. Varf...
Läs mer

Kläckte idé – fick miljonstöd från ”vanligt folk”

Eric Migicovsky, 25, ville utveckla ett armbandsur som förutom tiden visar information från en Iphone. Ingen riskkapitalist ville finansiera projektet. Men på en sajt där vanligt...
Läs mer

anti varlborg

galen kväll, kul kväll 2 vänner utslängda 1 ny iphone bort-supen (ej av mig denna gång!) Nästan utslängd för mina boobs tydligen inte höll sig innanf24...
Läs mer

Godnatt!

Godnatt, är sjukt trött nu så nu ska jag sooovaaa (a) ahahah. Men iaf, imorgon kommer jag lämna in min iphone så kommer få nån skabbig lånetelefon, så jag...
Läs mer

Telekom idag 3 – 2012

FOKUS Nyttan med social collaboration – KOLLEKTIV INNOVATION Landstinget Dalarna: Utmaningar för uc i vården Berg Propulsion: Full snurr på samarbetet Lync för telefoni, en ko...
Läs mer

jaha en ny iphone

Jag vet inte, men nu så är det väl i alla fall ett år eller så, sen iPhone 4S lanserades? Jag har aldrig ägt en iphone, eller någon annan apple produkt heller f24...
Läs mer

Facebook Messenger för iPad – en förstorad iPhone-version

Det verkar som om Facebook har jobbat på en version av populära ”Messenger” anpassad till iPad, eller anpassad är nog fel ord att använda, för applikationen ser ut som iPhone...
Läs mer

Badats

Badat Zuki och det gick superbra. Sen var det dags för Qilaq, inte lika mycket skrik som förut alltså helt okej.. nu går vi loss med fönen på stora balkongen och beh24...
Läs mer

. . . . . .

skit dålig på att skriva här, glömde av att skriva dagen efter de förra inlägget och glömde helt av de. sen va de inte så jätte kul att skriva när...
Läs mer

Ledig dag i solen!!

Vi har tillbringat eftermiddagen i Hembygdsparken. Hade en härligt, underbar dag med goda vänner! Tyvärr glömde jag att ta kort :( Solen sken och barnen lekte. Nu sover Grabbar...
Läs mer

Inspiration

Åhh jag vill ha en iphone bara så att jag kan köpa något av dessa ur snygga skalen ( jag älskar dom!) Min favorit är nog den första.
Läs mer