torsdag 10 maj 2012

iPhone 5 2012-05-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

DAGENS BARN

Efter PW och en god frukost med min älskade sitter jag nu här (som vanligt med andra ord) :) .. Milo sover gott i vagnen och så snart han vaknar tänkte vi ta oss en tur till marie...
Läs mer

Forever alone..

Sitter lite forever alone i klassrummet, alla som går i min klass är fjantar så dom vill jag inte vara med, så medan dom sitter i grupprummet och trängs så fördrive...
Läs mer

Apple vill ta över domänen iPhone5.com

Apple har alltid varit ett företag som gillar att ha kontroll, i varje fall att döma av deras handlingar. Denna gången handlar det om domänen iPhone5.com som Apple alltså vil...
Läs mer

Godmorgon :)

Godmorgon vackra människor:) Vaknade för någon timme sen, å just nu är jag hemma hos min moster o ska äta frukost med henne o mamma:) Sen blir de kanske stan med mamma f...
Läs mer

God morgon världen!

Sen kl. 06.45 har jag nysst r*ven av mig. Tror nog inte jag kan säga en hel mening utan att nysa minst 1 gång. Detta är inget kul! :( Höga halter av björk står det i app...
Läs mer

Angry Birds har laddats ner över en miljard gånger

Rovios sinnessjuka succé bara fortsätter och på några få år har deras fåglar med attitydproblem laddats ner över en miljard gånger utslaget på alla p...
Läs mer

Bloggar från svenskan

Är i skolan och skriver en bärettelse. Okeeej denna dator är cp men whatever.Har fått komentarer om vilken mobil jag ska köpa iphone fick mäst röster då blir d...
Läs mer

Hmmm. En funderar.

Kan jag ha fått något virus i min hemdator, iphone eller på jobbdatorn. Eller är det knoddarna som varit framme?  Vill tro att det är knoddarna som varit framme och lek...
Läs mer

Musik i bilen direkt från mobilen

Jag har hittat en tuff grej som jag ska köpa till min iphone. Nämligen en fm-sändare så jag kan lyssna på musik från luren när jag åker bil oavsett om det finn...
Läs mer

Nya rykten om liten Ipad till hösten

Det har florerat rykten på Nätet om en ny, mindre, Ipad med en skärm på drygt 7 tum en längre tid. Senaste tiden har antalet sajter som eldar på ryktesfloran ökat....
Läs mer

Bästa pris och erbjudande på iphone 4s med och utan abonnemang

Iphone 4s är fortfarande den mest sökta telefonen på söksidor världen över, inför lanseringen av Iphone 5 så samlar jag här de bästa priserna och erb...
Läs mer

Godnatt

Hej allt bra? :) fick min iPhone idag så underbart :) sen fick jag även ett par nya puma skor, skal, Kina mat, hårfärg, byxor, smink av pappsen idag överlycklig tjejja!! :) n...
Läs mer

- YOLO

Fet dag! Kom hem för 2 timmar sen typ, träffade emma o lola sibbe o ragip typ 4, men ja o emma blev typ sura på varandra igen, sheeet hahaha så ja drog mig..träffade nic...
Läs mer

KOLLAR BIGBROTHER!

Hejhej , nu e ja hemma hos den bästa alltså min syster. Hänta tillbaka min iPhone idag fat en helt ny så sjukt gött fast alla bilder och kontakter är borta men de kan ma...
Läs mer

Spotify till iPad! Äntligen! Eller?

Den första tanken jag fick när nyheten om att Spotify till iPad dykt upp var: på tiden! Det har verkligen varit irriterande att behöva använda iPhone-appen i dubbel storlek (...
Läs mer

50 ointressanta frågor

50 frågor 1. Hur mycket pengar har du på din mobil? hur mke som hellst (abonemang) 2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ne tror inte de (a) 3. Vem tillbringade...
Läs mer

Let me love you like i can

Vet att jag sa att jag inte skulle blogga mer idag men nu blev det så ändå, har varit kaos enda fram till sju typ, kollade på massa helhärliga vidoes på min iPhone, har...
Läs mer

I don't have time to hate people who hate me

Gudars vad jag längtar efter min mobil, jag och min bror beställde hem varsin Iphone 4s på ett abonomang på Telia. Men jag flyttar över mitt nummer, så nu mina vänn...
Läs mer