fredag 18 maj 2012

iPhone 5 2012-05-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vilka amerikanska datormolnsajter är bäst för dina filer?

Klicka på Dropbox. Den som någonsin har jobbat i ett stort distribuerat team med medlemmar på flera kontinenter vet hur svårt det är att distribuera dokument till alla medle...
Läs mer

Black Blue

LÄNKAR TILL: HÖRLURARNA |  EXTRA TÅLIGT SKAL | IPHONE FODRAL SKIN Behöver du något nytt för din IPHONE / MOBIL , tillbehör och andra häftiga saker? - Al...
Läs mer

Pasta sallad!

Hejhej idag blev dagens lunch pasta sallad gott vare :). Nu så ska jag rensa min mp3 , kom på de att de går inte att ha min IPhone att lyssna på musik i flera timmar drar så...
Läs mer

Hämtar mina hjärtan!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Hejsan! :D

Hejsan, Nu är jag hos min farmor. O hennes dator är lite knepp.. Så jag kan inte lägga upp bilder.. Men vi åker hem imon så att .. Aa.. Men iallafall Farmors boyfriend f...
Läs mer

iOS 5.1.1

uppdaterar min iPhone just nu, hoppas inte att den kraschar som jag har uppfattat att många andras iPhones har gjort under denna uppdateringen... *håller tummarna* ;) ska fixa iordning mig...
Läs mer

new in

en liten tur till överby med bästa vän och mormor resulterade i att man fick lite nytt införskaffat. åkte egentligen dit för att hitta en present till en kompis, men fic...
Läs mer

Kapitel 8

Nu kommer denna veckans kappitel och det är ett lllååånnngggtttt kapitel och jag har lite ide-brist så det kanske tar lite längre tid att skriva nästa men jag ska g...
Läs mer

I bilen

Sitter nu i bilen och är på väg till Västerås för att lämna in denna iPhone ;) Mums åt världens godaste frukost vattenmelon :) Haha aja orkar inte skriva...
Läs mer

Hemma

Nu är jag hemma igen från mormor och city gross! Skönt! Nu sitter jag i mammas nya ute möbler med datorn, så skönt. Ikväll ska vi till mammas kompisar, inte så...
Läs mer

Mot allum

Åker till allum nu med mammi för att lämna in min telefon, eller a får jag inget nytt sim-kort åker jag in och lämnar den på söndag. Vi får se hur det bli...
Läs mer

Grönalund

Heeeey! I Torsdags så var jag och Miriam (en från min gympagrupp) på grönan! Vi träffade typ mer än hälften av alla i gympan där haha, några från mi...
Läs mer

Fästmön testa Diablo 3

En kort intervju med min fästmö som brukar spela små facebook spel, Sims 3 och 8-bit Rebel (iPhone) men som aldrig har sett eller spelat Diablo-spelen tidigare. Varför bör...
Läs mer

Bort från allt...

Jag har ju glömt att jag har en blogg  och slutat att uppdatera den i flera månader men nu är det dags att göra det nu tydligen. Under dessa månader har mycket hän...
Läs mer

Äntligen

Är jag i min säng, har tvättat hela kvällen! Min mobil fukkar så kan inte ringa, jävla iPhone 3gs. Hoppas jag få min 4s snabbt igen. Varit ute gått med...
Läs mer

Siri läxas upp

Siri svarar på många olika frågor som alla iPhone-användare ställer henne. Men ibland kan även hon göra bort sig. Under förra veckan gjorde Siri en liten tabbe...
Läs mer

Underbar dag!

Vart i Borås idag med älsklingen, fick en jätte fin navel piercing! Älskar den! :DD Fick oxå världens snyggaste iPhone skal, like it a LOT! ;) Sen va vi på badhus...
Läs mer

Steve Jobs - designade den nya iPhonen

Techoteket rapporterade nyligen om att Apples nya iPhone kan utrustas med en 4 tums skärm. Enligt Bloomberg arbetade Steve Jobs på designen till den nya iPhonen innan hans bortgång. Bl...
Läs mer

Firade Josse!<3

Idag tog jag och josse 4bussen in till västerås sen drog vi till erikslund å hämtade min älskade iphone!! Sen drog vi till bellevue å bowlade i 2timmar hon, jag och Tild...
Läs mer

Godnatt

Hej hej idag så har det varit en ganska Chill - rolig dag ! Man var lite i stan för att köpa nytt smink när man hade gjort det så kollade man lite vidare osv.. Sen så va...
Läs mer

En frånvarande

Ja, och trött Cilla. Ligger i sängen med hundarna och älsk som snarkar och är alldeles så där ”manligt” varm som jag brukar säga. Beskyddande varm och go, en k228...
Läs mer