onsdag 30 maj 2012

iPhone 5 2012-05-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kids Preschool Puzzle – Pussel med svenskt tal

”Kids Preschool Puzzle” innehåller 60 pussel inom 6 olika kategorierKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Bad hair day!

Idag har jag bad hair day! Super kul ju! -Hahaha.. Nääe.  Skolan idag är chill! Vi slutar ett och efter skolan får vi se vad jag hittar på! Har inga planer (tror jag) s...
Läs mer

Samalar till en iphone

Heej jag har en sån panik jag ska ha fått en iphone av mamma en nu får jag inte en så nu måste jag samla:( men sånt r livet kollar på blocken efter annonser och s...
Läs mer

Om 15 min....

Hejhej! allihopaa! godmorgon! just nu ha ja klätt på mig oh sminkat mig, ks aba på toa sen packa ner mitt godis oh cooooooocacolor i min väska oh min finfina kudde såklart m...
Läs mer

Tredrag

Med mer ar 15 ตัวฉัน branchen ar Tredrag idag ett av Sveriges mest anlitade coverband Med en produktion (ljud och ljus) som klarar de flesta เหตุการณ์ turnerar dem เหนือ hela varlden och har lagt sta...
Läs mer

Apple iPhone / iPad / HTC / Nokia / Samsung.

Vi har både vit och svart färg, helt nya, olåst och originella och förseglade i original fabriken box med full tillbehör. Alla produkter är alla 2 års internatione...
Läs mer

Lite bilder på stora tjejerna

Här kommer lite söta bilder på mina två stora tjejer Hoppas jag hittar lite bilder på Erika också, Dessa bilder har jag fått av Linda. Jag blev så glad n22...
Läs mer

Lite reklam för vad jag har på tradera XD

Jag ska bli bättre på att blogga! Jag lovar ;)  Men för idag ska jag bara passa på att göra reklam för lite jag säljer på Tradera, ifall det skulle var...
Läs mer

Godkänd frånvaro

Min frånvaro har berott på möhippan för min syster som gick av stapeln i helgen. För att inte försäga mig har jag istället hållit mig undan. Så h2...
Läs mer

500 Facebook-fans – det firar vi med en tävling! [Klistrad]

Nyligen fick iPadnytt 500 likes på sin Facebook-sida. Vi vill tacka alla läsare som kontinuerligt besöker vår hemsida och gillar oss på Facebook. Vi brukar   uppdatera v...
Läs mer

Isn't she lovely

I eftermiddag har vi pysslat.. Pyssel pyssel... Färdig för balkväll tillsammans med sin fina pojkvän. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Msp Appen!!!

Hejsan Svejsan! ) Jag skulle logga inn på msp och då såg jag de här;   Och jag ba...   Fattade inget :'D Och sen såg jag en vgd ruta där de s...
Läs mer

Ny telefon ikväll

Hej och hå! har precis käkat middag och ska snart iväg tror jag för att köpa en ny telefon, typ äntligen ? Blir iallafall en Iphone 4S i svart. Har inte gjort så m...
Läs mer

Familjen är tillbaka <--- kärlek!

Hello sweets ;) Bloggar från mobilen för att min dator funkar ej :( Bläää iPhone skit va inte så bra som jag trodde... -.- Jag rekommenderar att ni inte skaffar det, ti...
Läs mer

Onsdag

Gör ett snabbt inlägg innan jag drar och ska köpa nya skor! Övertalade mamma, brukar ofta lyckas med det;) Haha satt på bussen idag så sitter det en ung kille på b...
Läs mer

Hejsan xD

Hejsan hejsan!  idag så har jag typ varit i skogen på skolan. Nydlit när mina 2 vänner var i utlandet så hade jag oftas inget att göra   Oj jag kans...
Läs mer

Iphone 5 och fotograf!

Vet ni vad??? Det har TYYP inte kommit ut en men det kommer att komma uit en iphone 5!!!! Roligt vah? Jag sparar till en! Sedan sparar jag till en ♥Häst♥ och en SYSTEMKAMERAAA!!!♥ J...
Läs mer

Birthday girl

Idag har jag varit och hämtat ut min iphone, har faktist varit skönt att vars okontaktbar ett par dagar! Har även blivit bjuden på världens godaste räksallad. Kväll...
Läs mer

Apple iPhone / iPad / HTC / Nokia / Samsung..

Vi har både vit och svart färg, helt nya, olåst och originella och förseglade i original fabriken box med full tillbehör. Alla produkter är alla 2 års internatione...
Läs mer

innan vi säger godnatt!

Vill jag bara säga att jag har telefon nu och man kan nå mig på mitt vanliga nr! Bra va ; ) Snodde min killes telefon faktikst. Hanns nya iphone 4!! Den är ju inte lika bra som de...
Läs mer

dagens outfit

ur dålig kvalité.. Men bajs på iphone kameran då!!!
Läs mer

The Pirate Bay lanserar hörlurar

Fildelningsgiganten The Pirate Bay lanserar nu en egen hörlurskollektion, hur oväntat det än låter. Kollektionen kallas Straight into Compton och är en samling DJ-hörlur...
Läs mer

Och hur tänker jag nu?

En sjuk detalj inför lördagen: jag har inte fixat den ultimata spellistan. Alternativ 1: springa till min senaste löparspellista. Problem: den är alldeles för arg och alldel...
Läs mer