lördag 19 maj 2012

iPhone 5 2012-05-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hemma

Skönt att vara borta men hur härligt som helst att komma hem. Tagit fram kött och skall lägga det i marinad. Hoppas på grillväder imorgon. Har oxå fixat en Kyckl...
Läs mer

Astronut – Ett spel ifrån Iconfactory

Fastnade för den här reklamfilmen. Av flera skäl. För det första är vi män verkligen så där enkelspåriga? Jag är lite skeptisk. Får det var...
Läs mer

Made My fucking day

Satt och pillade lite med min iPhone och helt plötsligt dyker det upp på Instragram att någon har taggat mig i deras foto, så är det världens gulligaste tjej som lagt up...
Läs mer

Unibet släpper fler spel till mobilen

Unibet har länge haft support för mobilspel för moderna smartphones, men Unibets inriktning har varit på betting och sport. Nyligen sjösatte Unibet deras nya mobilsite och sl...
Läs mer

AppTips: Kalaha

Kalaha är ett klassiskt brädspel som spelas på en spelplan bestående av tolv små och två stora gropar. De små groparna kallas ambo och de stora kallas Kalaha....
Läs mer

Har du eller har du haft en iPhone? [Undersökning]

När man åker tåg och annan kollektivtrafik är det vanligt att man ser folk djupt fokuserade på sin iPhone. Under en 12 mils tågresa nyligen tappade jag till sist rä...
Läs mer

Spela i mobilen hos Unibet

Unibet har haft stöd för mobilspel sedan en tid, men fokus har legat på mest på betting och sport. Nu har Unibet öppnat upp dörrarna för flera nya casionspel s229...
Läs mer

Stek


Läs mer

Pratat med veterinär

Pratat med vår veterinär och tydligen är det för mycket protein i VoH så det skulle vi inte ge. Men det blir en enformig kost utav överkokt ris med kokt torsk och caniku...
Läs mer

Tjejer mogna upp!

chaa bloggen Blandade kännslor suger alltid men ja som ni alla vet är de slut mellan mig och viktor och har varit de ett tag och folk snackar skit om mig till han till ex - Vet du vad mart...
Läs mer

match

just nu kollar jag på match mot bayan och chelse på finalen undrar vem som vinner hoppas chelse<33är med pappa och lille brosan;) bloggar imon bye<33 är i min pappas iphone...
Läs mer

Dagarna bara försvinner ....

var t o m tvungen att tänka till för att komma på att det var lördag idag .... suck säger jag bara.   Ja ja , jag målar för fulla muggar ... hinner inget an...
Läs mer

2 HELT UNDERBARA DAGAR I ÖREBRO HOS STOREBROR

Yes, så var man hemma i Sur Hudik igen efter två helt underbara dagar i Örebro med Brorsan,Mammi å Moster. Vi bodde på en Camping ungefär en mil ifrån där Bror...
Läs mer

ÖREBRO RESAN

Yes, så var man hemma i Sur Hudik igen efter två helt underbara dagar i Örebro med Brorsan,Mammi å Moster. Vi bodde på en Camping ungefär en mil ifrån där Bror...
Läs mer

min solstråle

ja idag har ja varit i stan då:) fick min efterlängade iPhone :) men d e nåt fel på höjknappen så vi får åka tbx å byta ut den :P hahah
Läs mer

I goda vänners lag

Långhelgen har spenderats tillsammans med de bästa av vänner. Det har blivit både hundträning, god mat och spontaninköp! Det var länge sedan jag köpte mig en m...
Läs mer

Bli en mästare på planering!

Jag är ett planeringsfreak (dock har det inte visat sig så mycket det senaste året). Jag älskar att planera. Att skriva in saker i kalendern eller få bocka av punkter på...
Läs mer

Dan före dan före...

Idag är de dagen före dagen före LEEDIGHET! Två dagar som jag verkligen ska njuta utav. Sola kanske? Ut och motionera och allt möjligt.. Sen jobbar jag endast tre dagar den...
Läs mer