söndag 13 maj 2012

iPhone 5 2012-05-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hissar O Dissar ~Appar~

Dagens Hiss: Moviestarplanet Appen!!!! :D Under alla dessa år kunde man nt ta med moviestarplanet vart som helst men snart kommer appen! (:  Det e värt en hiss av mej!!!  ...
Läs mer

Iphone 4s... hihi

Jag fick faktiskt min Iphone 4s i veckan... kände mig helt efter men det var i alla fall jättekul tyckte jag. Jag har levt med en 3GS i ett år. Det var inget fel med den faktiskt... f...
Läs mer

Frågor + svar från frågestunden! :D

Har har ni svaren och frågorna från frågestunden! :D 1. vem har ni varit kär i jätte mycket? Daniel 2.  har ni haft problem med någon kille ? Ibland  3. v...
Läs mer

Ute i skogen med dem 4benta


Läs mer

Wehhoooo!!:D

För jag har den skönaste ringsignalen till Iphone för tillfället! Denna låt skall även in på min Spotify, till listan för Inas fest- träningsmusik...
Läs mer

Frukost!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Fucking skiiit.

Varför funkar det fuck inte för?!! Jag har ingen jävla hor abonnemang så fattar ej vrf de inte funkar?! Mitt comviq micro sim vill inte funka på min iPhone och jag pallar ej...
Läs mer

Redo!! :D

2 st höga högtalare, av nån superjäkla bra kvalité (fråga mig inte vad det är för några, men snuskigt bra är de iaf! ) har jag riktat mot ett 246...
Läs mer

Jävla iPhone app!

Skulle uppdatera bloggen från mobilen igår men bilderna ville inte komma med, försökte några gånger men lyckades inte. Tänkte då lägga upp det inlägg...
Läs mer

BARA/MASSA/KÄRLEK

Dålig uppdatering – Förlåt! Om jag har värdelös uppdatering här får ni kolla vajola på instagram, där är jag alltid aktiv. I fredags hade vi AW p22...
Läs mer

Tävling tävling tävling

Nu kör jag igång en tävling igen här på bloggen och denna gång kommer vinsten ifrån SMARTA SAKER. Det ni har chans att vinna är en Nödladdare till en iPho...
Läs mer

trött chey

Hej!  Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och tänker på min fina pojke! Idag har jag haft kul faktiskt. Jag cyklade som sagt till älsklingen vid 4. Vi har...
Läs mer

I'm in love!!

Har ju äntligen fått min Iphone, som var super längtad efter asså...   Igår var jag hos Marre super efter längtat.. Hinner liksom inte med folk längre k22...
Läs mer

iphone 4s imorrn?

Imorrn efter skolan så äger man nog en iphone 4s dåda :)
Läs mer

Androidlur med bakdörr redan från fabrik

Man behöver inte installera fulprogram i sin Androidlur om man vill riskera en bakdörr eller två rakt in i operativsystemet. Åtminstone inte om man köper en ZTE Score M i US...
Läs mer

Whenever you call baby I’ll roll up.

Varit lite sur och bitter den senaste tiden. Ska försöka ändra det- bara tänka på mig själv. Om en vecka fyller jag 25. Det är överbulll, verkligen skittr22...
Läs mer

happyfejs!

Min iPhone har ÄNTLIGEN uppdaterats! Har inte vågat göra det tidigare (a) Och jag förlorade bara några program vilket inte gör så mycket. Så nu är jag en...
Läs mer

Grillsol med vännerna och pojkvännen

Sov hemma hos elin med moa inatt, sen innan dag kom mamma och hämtade oss och drog till nydala marknaden, handlade en foundation ett puder och två iphone skall (sammanlagt: 250kr) Sen sol...
Läs mer

Svar på kommentar :

Hej ! Tack,jag tycker inte jag är så värst rolig men men !Vilken app jag har när jag laddar ner musik ? Ja du ! Jag har iPhone så jag laddar ner från iTunes :)Men du, n...
Läs mer