tisdag 29 maj 2012

iPhone 5 2012-05-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Studio Secrets

มืออาชีพความลับ STUDIO ar L ™ OREAL PARIS forsta kompletta แต่งหน้า professionella-เซเรียอา ฉัน samarbete med supermodellen och modeoraklet Linda Evangelista Linda har arbetat med de mest framstaende...
Läs mer

6 grymma responsiva teman för WordPress

Jag måste erkänna att jag till en början ställde mig väldigt skeptisk till responsiv webbdesign. Rent tekniskt var det inspirerande att se hur kreativ man kunde vara med CSS,...
Läs mer

måste nog kolla upp det nu..

Godmorgon! Vaknade av att mitt öga gör svin ont alltså utan att överdriva! Kan knappt blinka idag uuuh! Men hur som så är hela ögat rött också. Fast dock...
Läs mer

Podios tror på sitt eget API (gästinlägg)

Andreas har tidigare skrivit kort om Podio när de gjorde sitt API publikt för cirka 1 år sen. Nu har jag fått möjligheten att skriva lite om vad Podio är och naturligtvi...
Läs mer

Facebook planerar egen smartphone

Facebook planerar att lansera en egen smartphone nästa år. Sociala medier-jätten har anställt flera ingenjörer, som tidigare har jobbat med Iphone för Apple. Det ska va...
Läs mer

- Sugen på en Ipad till kanonpris?

Iphone, Ipads, Hello kitty, Tommy Hilfiger och Twist  Tango..  Ja det är bara nåra av kanonerbjudanden som kommer upp nu så vad väntar ni på - In och fynda med...
Läs mer

Om en bild – hjälper barn att utveckla sitt tal

Appen Om en bild är utvecklad för att barn skall kunna utveckal sitt tal genom bild och ljud.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

tisdag

ja somsagt så har jag lämnat in min iphone på lagning, men min gamla iphone som inte funkar att smsa/ringa på använder jag. sen har jag en gammal sony ericsson mobil som jag...
Läs mer

Den ofrivillige resenären

Mitt i vargtimmen - 04.10 - drog klockradion obönhörligen igång imorse. Upp, svära en ramsa, dusch, frukost och så 05.25, taxi till den gula plåtflygplatsen Sturup. Tv...
Läs mer

MacWorld 5 2012

MacWorld 5 2012 släpptes tisdag den 29 maj 2012. MacWorld är tidningen för dig som använder din Mac i arbetet eller privat. Vi guidar dig i alla delar av ditt datoranvändand...
Läs mer

En annorlunda parfym

Halloj Om ni vill dofta som en ny macbook eller en ny iphone så köp denna parfym. Den doftar nämnligen som en ny macbook och en ny iphone /cajsa
Läs mer

wanties

.. och hade jag haft en iPhone hade jag haft ett sånt här skal för längesen!
Läs mer

Imagine #85

Picknick i sommarvärmen   "It's beautiful here!" utbrast du när ni hoppat ut ur bilen där han parkerat. Ni var i en glänta mitt i skogen. Eftersom allting nu va...
Läs mer

мσνєιѕтαяρℓαηєт-αρρ

Hejj!   Ny app, ville bara påpeka det, alla undrar vad den heter och sånt. Den heter MovieStarPlanet och finns på market för adroid och appstore för iphone.
Läs mer

Autodance

Till Ipod och Iphone kan man ladda ner en app som heter ''Autodance'', det är en app där man kan filma in olika snuttar som blir till en rolig dans video senare. M...
Läs mer

Dagens I-landsproblem (fetstilat i inlägget)

Nu har min nya Iphone kommit och ingen större glädje har jag av den. För det är något som strular och på Telia ger de lite olika bud beroende på vem jag pratat med...
Läs mer

Lycka

Hejsan hejsan! Fått min iPhone nu, så det innebär bra uppdatering :) FAST imellan åt kanske det blir lite sämre pga att har mycket i skolan nu innan vi får sommarlov me...
Läs mer

Msp appen :)

Hejsan! En av mina vänner fick upp såhär bredvid sig...    Och när man håller pilen på mobilen (det är väl en iPhone??) så kommer detta...
Läs mer

Apptest: Pettsons Memory

Nu har det blivit dags att testa en helt ny app från Filimundus; Pettsons memory. Det som skiljer den här appen från andra memoryappar är att det finns flera olika varianter oc...
Läs mer

Första inlägget.

Hej, detta är mitt första inlägg på denna bloggen.Detta är min 4 blogg, och jag har en aktiv just nu, men kommer tyvärr stänga ner den på Söndag av olika...
Läs mer

You didn’t keep your promise, you said you’re going to be there at my big day

Någon vaken, haha? Kom precis hem från supen, och har ont i mina fötter, haha. Fick en överaskning, tidig studentpresent när jag kom hem, en iphone 4s, haha har velat ha den...
Läs mer

Iphonetidningen 3 2012

* 7 appar för gratissamtal * Stort test: Bästa GPS Appen * Äntligen semester! * Apparna du inte kan vara utan * Ring gratis och superbilligt * Roligaste sommartillbehören *...
Läs mer