torsdag 17 maj 2012

iPhone 5 2012-05-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

JAG ÄR TILLBAKA!!!!

Hej! Jag ska börja blogga igen nu när jag har fått en mobil som fungerar som den ska OCH kan lägga ut bilder. Så nu blir bloggen både roligare för er som för m...
Läs mer

Apple iOS Tips

Uppe med tuppen (Jen), fast jag är ledig. Körde henne till jobbet vid 7 och blir sådär kreativ som jag bara kan va när jag är ensam. Alla vet det säkert redan, me...
Läs mer

Fia med knuff – brädspel för hela familjen

”Fia med knuff” är ett traditionellt sällskapsspel som nu finns för iPhone och iPadKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Instagramtricket – fota utan att dela

Om du precis som jag älskar att fota med mobilappen Instagram så kanske även du ibland vill fota med appen utan att dela just den bilden till dina vänner på Instaram. Tyv22...
Läs mer

Getting my iPhone back tonight!!

Börjar piggna till nu så det är dags för rond 2! Jag och Elin gjorde en deal, jag följde med och hikade och hon följer med ut. Har chillat hela dagen, skypat med bä...
Läs mer

Start mått efter dag 1

Skickat från min iPhone
Läs mer

Pepp till att förändras

Skickat från min iPhone
Läs mer

KALAIDENG Protective PU Leather Flip-Open Case for iPhone 4 / 4S – Brown + Black

Beställ KALAIDENG Protective PU Leather Flip-Open Case for iPhone 4 / 4S – Brown + Black redan idag. KALAIDENG Protective PU Leather Flip-Open Case for iPhone 4 / 4S – Brown + Black för e...
Läs mer

Följ mig då...!!

Säger de igen: följ mig på instagram @michaelagroth. Instagram finns inte bara för iphone längre utan för anroid också, så om du inte har de, skaffa de!! Anna...
Läs mer

Hey guys!

har inte gjort någonting idag förutom ätit TV TV TV dattooooooorrn och sen typ gått på toa :S Allmänt slööö sådär, måste ju vara pigg f2...
Läs mer

A PHOTO A DAY [14. Something you're reading]

Jag läser inte så ofta. När jag väl gör det är det fakta böcker om fotografering (favoriten just nu är ”Creat great photos with iPhone”) eller annat aktuellt ...
Läs mer

KALMAR !!!!

Hejsan alla bloggisar ! Nu är jag i Kalmar.. Det är faktiskt rätt fint här ändå ! Förra gången jag var här var när jag var 2 år gammal ! AHA...
Läs mer

I'm a Wen-girl :)

Jag har länge tänkt att jag skulle ta tag i mitt, emellanåt, frissiga hår... Jag ska alltså prova på hårvårdsprodukten Wen... Jag va lite skeptisk (är...
Läs mer

Snackar skype med sötnosen min.

Hej babes.Snackar skype nu med min sötnosVendela♥ Vi snackar om allt mellan tårna och hjärnan.Iaf idag har jag köpt ett orange linne och en lila bikini och ett iphone skal.Kan bju...
Läs mer

Helloo :D

Heeeey ;) Tänkte berätta vad jag har gjort idag. Idag så vaknade jag typ klockan 8.30 eller något. Och sen så fixade jag mig och åt frukost.  Sen åkte vi ti...
Läs mer

mitt nya iphone skal!!!

tja! Änterligen så har jag fått mitt nya skal! det är jätte snyggt, tycker jag i alla fall     Eller vad tycker ni???
Läs mer

Sista chansen

Nu kör jag igång en tävling igen här på bloggen och denna gång kommer vinsten ifrån SMARTA SAKER. Det ni har chans att vinna är en Nödladdare till en iPho...
Läs mer

17 Maj

Grattis Norge på nationaldagen!  Jag vet att jag är helt efter med allt, men jag måste bara säga.. TACK FÖR ÖGONBRYNSPENNOR!!  kolla skillnaden.. å2...
Läs mer

Nyss kommit hem!

Drog hemmifrån vid 10 ungefär mötte moster åkte till norrköing och var inte meningen men råkade komma hem med en iphone och det blev ett jävla liv hemma då kan...
Läs mer

Hejdå Sverige!!

Surt att Sverige är ute från VM. Jag trodde verkligen på tre kronor iår och trodde faktiskt på guld för de har ett riktigt grymt lag i år, men ja sånt är...
Läs mer

Kväll och så

Min kväll har varit skön, slapp, konstig och kanske lite jobbig. Jag har tillbringat den med familjen framför tv först hockey till 21:30-21:45 eller något sådant. Sen b...
Läs mer

Secret ingredient @carolynceccacci

via Instagram http://instagr.am/p/Kvl6TlD_Y9/
Läs mer

Roliga spel till mobilen endast till Iphone och Android!


Läs mer

Ansökt om att få blogga hos fringley.com !

Nu har min ansökan gått vidare till fringley.com som jag gärna vill blogga för. Jag kommer ta mitt bloggande seriöst eftersom att jag har fått mycket bra kritik om att m...
Läs mer

Trixie, wazzup ?

tjaaa !  jag som är Trixie och är 12 år!, bor i göteborg men hatar detta land !:p tjatar på mina föräldrar att vi ska flytta för detta land suger men ne...
Läs mer

Kapitel 6

Brenda Vi sätter oss allihopa i bilen och jag får sitta bredvid hon där Kim längst bak . Vi pratar inte alls under hela bilresan och Kim lyssnar bara på musik . Plö...
Läs mer

Never let me go.

Förutom att fira min namnsdag och Norges nationaldag, har vi idag firat min lilla lillasyrras sextonårsdag. Detta är för mig helt absurdt och orimligt. Det känns som att j...
Läs mer