måndag 14 maj 2012

iPhone 5 2012-05-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

IQ FISKMÅS

Pappa ringer på hemtelefonen och ber mig leta upp pinkoden till hans iPhone för den har stängts av. "den ligger i byrån i vardagsrummet""okej, vänta då ja...
Läs mer

Veckans måndagslänkar #1

Idag tänkte jag börja med en ny artikelserie här på bloggen. Som bekant har jag sedan tidigare en följetong med veckans app-tips, och som rubriken här ovanför redan...
Läs mer

Gratisprodukter eller rabattkod på Ellos-sortiment finns att hämta.

Ellos Erbjudande för dig med en iPhone. Ladda ner Iphone-appen och ta dig till en virtuell Ellos-butik. Gratisprodukter eller rabattkod på Ellos-sortiment finns att hämta.   LI...
Läs mer

Glass chrash

Jag har förstört en iphone glas en gång. Min kompis dator kraja just vad ska man göra
Läs mer

The worst part

dagen började ju bra med att punga ut ett antal tusenlappar för en ny iphone. blääää, dumma teknik. hoppas den kommer väldigt snart för jag är fan handik...
Läs mer

Vill ha lite nytt!

Vill ha lite nytt nu så ska be pappa beställa iPhone skalen <3
Läs mer

Kloklippning

Klippt klorna på våra hundar! Rambo låg på rygg och sov med öppen mun! Hah!
Läs mer

Sjuk och Ghost Story! :/

Hej hej bloggen....är hemma och e sjuk, inte specielt kul. Jag öär förkyld. Jag har just kollat på Gnomeo och Juliet och nu ska jag se nån film som heter Ghost Story som...
Läs mer

Recension: iPhone Game Development Developing 2D 3D games in Objective-C

När jag började lära mig iPhone programmering så dröjde det inte länge förrän jag började titta på möjligheterna att programmera spel. Dels f2...
Läs mer

Tävlar om en iPhone!

Just nu är jag med i en tävling på http://viktorfrisk.com, där kan man vinna en iPhone! Var med du också. Lycka till!
Läs mer

-godnatt

Hejsan alla fina!! Nu ligger jag här i min säng med min vita iPhone i handen och gör detta blogginlägget! Hoppas ni haft de bra, för det har jag. Har matte nationella imorgo...
Läs mer

chilläxar

Är fortfarande sur över min iphone, men ska lämna in den på lagning efter göteborg. Ska snart lägga mig faktiskt, har np x2 imrn som jag sa innan. Satt bara och stirrade...
Läs mer

EN/LITEN/TJEJ/MED/STORA/MÅL

Nytt rekord idag på en av sträckorna – Och jag var världens tröttaste innan. Presterar bäst när jag är otaggad som straff typ. Sprang kilometern på under 5 min...
Läs mer

2 fotbollsmatcher, en fet översvämning, smidda elaka planer och ett prov mindre

Har haft ännu en helg med jobb men också lite fritid med Filip. Men kom självklart på på söndag morgon då jag va hos filip att jag hade match samma kväll. Fick...
Läs mer

Pimp my iphone

Pimpade min Iphone lite idag. Tänkte först ta en diamant, men vafan, en dödskalle är ju så mycket coolare! Och så är det enkelt att byta ut dem, så när ma...
Läs mer

Jag är tillbaka!

Efter över tre veckor utan att ha skrivit ett enda inlägg så är det på tid, och faktiskt är detta inlägg det första som skrivs från en mobiltelefon f246...
Läs mer

Ralph Lauren Coco Chanel

Visade sig att de Ralph Lauren skorna som jag var över taggad på att köpa bara fanns till strl 34.. Lite för litet för mig! Haha. Hittade istället en sjukt snygg Ralph...
Läs mer

Nöjd

Nu ligger jag i sängen och har jag gjort massor med situs, rump/lår övningar, plankan, rygglyft osv, är hur nöjd som helst! Har tvättat bort sminket och lite så ock...
Läs mer

varit i stan hela dagen..

Åkte först till tandläkaren vid halv nio,sen till ortopeden och röntgade ryggen,vi var där till typ 3,sem resten av dagen gick vi runt i stan! Åt och jag fick med en ski...
Läs mer

Ska sova nu!

Jag säger hejdå för idag haha :P känns som att jag har gjort flera blogginlägg den senaste halvtimmen nu! Det var absolut inte meningen! Haha men ska gå och lägga m...
Läs mer