lördag 26 maj 2012

iPhone 5 2012-05-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lördag..

Goddag!   JA! Vart ska jag börja egentligen?! I fredags då var ju jag i stan, men inte med mamma som jag sa sist, först åkte jag in med en kompis som heter Sandra, sen m...
Läs mer

Vårfest

Hallu! Ni kommentar inte längre? :( Aja, för det första har jag köpt en iphone! :D och för det andra så var jag på båtklubbsfesten igår och fick bli lite...
Läs mer

Where you think you going baby ?

Hej ! Dagen igår var härlig ! Även om jag blev blöt. Kevin sa att han ville snacka med mig på toan så jag följde med han. Tro det eller ej men han låser d246...
Läs mer

Deco den Iphone 4s case

Igår påbörjade jag mitt första försök till ett Deco den skal till min Iphone.Tycker faktiskt att det blev väldigt bra för att vara mitt första förs...
Läs mer

Köp GTA III för 8 kronor i helgen

För att fira att Grand Theft Auto släpptes för tio år sedan portade Rockstar Games spelet till iOS och Android. Vanligtvis kostar spelet runt 50 kronor att köpa, men i helgen...
Läs mer

Think twice before you think.

Införskaffade mig en riktigt fin klänning igår. En balklänning vilket jag nog nämnde :) Idag ska jag kolla så att smink och hår uppsättning passa och sån...
Läs mer

Japp

Idag gifter sig ju Maria Vethe och Jonathan Ahlin! Efter fem år tillsammans... Galet mycket grattis till dom! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Annis födelsedag!

Hej! Idag är det Annis föedelsedag. Hon fick en kamera, iPhone skal å mkt mer.. Har gjort en ny signatur vad tkr ni?? Blev den snygg..? Ska bloggar mera sen så. GOODBYE
Läs mer

Nu kör vi!

Så nu äntligen efter drygt en vecka kan jag använda min iPhone. Så nu ska jag verkligen försöka uppdatera mer och jag lovar er bättre och nyare bilder! :) från...
Läs mer

miniinlägg

hej jag skriver ett kort inlägg nu tyvärr men det e för att alla mina inlägg som jag skriver försvinner. det har hänt 3 gånger nu så... men iaf idag så sk...
Läs mer

Black White and Red lipstick

Redigerat lite iphone bilder i brist på saker att göra.
Läs mer

Utbildningshelg

Vi är på utbildning i helgen som ni kanske redan läst! Vi ska svara på alla kommentarer och frågestunden är i princip färdigställd! Allt kommer!
Läs mer

3 sanningar om mig

• Jag hatar när folk inte hör av sig. • Jag är beroende av min iphone. • Jag äter alltid när jag har tråkigt.
Läs mer

Google Drive är här

Google Docs byter namn till Google Drive och blir en ren konkurrent till Dropbox med klienter för såväl Android, PC, Mac och strax också Iphone och Ipad.
Läs mer

20% talang 80% hjärta

Hej! Helt sjuk dag verkligen! Vaknade runt 8 och tog på mig oså. sedan precis innan jag skulle gå så messa sofia och sa att vi skulle ha matchkläderna på oss, så...
Läs mer

HK karnevalen

Det var aaaaaas kul idag!! Åkte karuseller, spelade på alla spel ställen (vann en hammare bara på den enklaste också, osså drog jag i ett snöre och fick en nalle) a...
Läs mer

Löpning och släde

Igår så blev det ingen träning med min nybygda släde. Fick lite annat att göra som var viktigare. På kvällen så hade vi ett riktigt åskväder som tyv...
Läs mer

Tips till er - billiga iphoneskal.

Tänkte tipsa er om en jättebra sida nu där man kan beställa superbilliga iphoneskal. Sidan heter fyndiq.se, dom har MASSOR av skal och även lite andra tillbehör till din...
Läs mer

Nu börjar jag blogga

Hej nu har jag gort en blogg. Min syster har fått en iphone 4s och den här bilden har jag fotograferat med den.0 :)
Läs mer

Eurovision!

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Eurovision med mina nära och kära! Ost åtar, chips dipp och lite godis bjuds det på, och vi har jättetrevligt - dock s2...
Läs mer