tisdag 15 maj 2012

iPhone 5 2012-05-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Uppdatering,sorry!

Jag vet att jag inte bloggar på denna blogg så mycket, men jag bloggar oftast bara när jag har gjort nåt nytt pyssel, elr tagit foton. Men om ni vill läsa min blogg oftare ka...
Läs mer

Ny mobil

Äntligen har min IPhone kommit. som jag längtat!
Läs mer

Svar på Frågestunden Del 3

Vem är din bästa vän? Svar: Jag har många bra vänner men den som vet mest om mig är Claudia tror jag! Din favorit butik i gbg? Svar: Det är väll typ Gina tr...
Läs mer

Krisinformation lanserar mobilapp

Krisinformation.se lanserar en mobilapp, både för iPhone och Android. Några av godsakerna är: Nyheter som berör ett visst län och se geografisk position på en kar...
Läs mer

Apple ändrar Siris svar på "vilken är den bästa smarta telefonen"

via news.cnet.com När man frågade Iphone-assistenten Siri vilken smarta telefon som är den bästa någonsin svarade den "Nokia 900". Svaret baserade sig på e...
Läs mer

Love the way you lie

Vad heter du: Sabina Ålder: 24 Vad gör du: förbereder alla böcker inför imorgon, fast svarar på detta nu Vad längtar du till: festivalen n2...
Läs mer

Tillbaka från kören!

Nu är man tillbaka från kören och snart ska vi ha rast och den har jag och några andra slöjd och resten av klassen och 5B:arna idrott jag hatar idrott. Vi...
Läs mer

Tillbaka från kören!

Nu är man tillbaka från kören och snart ska vi ha rast och den har jag och några andra slöjd och resten av klassen och 5B:arna idrott jag hatar idrott. Vi...
Läs mer

gratis mobil nedladdning

Crazy4mobilez.com har gett kvalitet gratis mobil nedladdning för år, det finns många anledningar till varför du bör älskar crazy4mobilez, De viktigaste funktionerna 22...
Läs mer

Konceptbilder på nästa generations iPhone

Den senaste vågen av rykten som nu tapetseras runt om på internet är att nästa generations iPhone kommer att bli tunnare och även lite längre. Efter en mindre analys kom...
Läs mer

FAAAN

Nu är jag riktigt jävla förbannad, min telefon jävel bara la av!  Hur fan kan det hända den är inte många månader gammal och har inte haft nå proble...
Läs mer

Tisdag kväll…!

Och imorgon är jag ledig och på torsdag, fredag, lördag och söndag också. Oj. Sen blir det rivstart med massa övertid och jobb, för att sen kunna pusta lite mer. De...
Läs mer

Sweet birthday flowers from our favorite gnome.

via Instagram http://instagr.am/p/KqTgMij_R3/
Läs mer

Att springa med musik

Jag är så glad, för äntligen har jag ett bra sätt att ta med mig min musik på när jag är ute och springer eller går en pw. Har nämligen numera ett sp...
Läs mer

iPhone <3

Hihi fick min iPhone idag. Är skit nöjd !!! Men måste sova så kan inte blogga så mycket men ville bara säga de !
Läs mer

Tuesday 15/5

heeejj kolla min min andra blogg http://emmajasminekristina.blogg.se och denna andra blogg jag hittade http://gozziipgirl.blogg.se stör mig på att det inte finns någon app till sol...
Läs mer

Det var ju också en tisdag.

Jobbade långsamt. Åt äpple. Tog lunch. Sprang iväg. Vrickade foten. Linkade en bit. Sprang lite. Telefonen ringde. Sprang lite till. Hörlurarna trasslade. För mycket kl...
Läs mer

Gillar dom så MYCKET!!

Tjena ;) Hur är läget....? Nu ska jag berätta lite om mina idoler! Jo, dom heter Tokio Hotel! Jag började gilla dom vi mars (2012). Min kompis Emila vissa mig dom på min f...
Läs mer

Love the new Gevalia packaging design.

via Instagram http://instagr.am/p/KqMtTxD_en/
Läs mer

Gästblogg från Viktor

Håller på jättemycket med massa fix till bloggen, bland annat downloads-skolan och någonting annat roligt som jag inte riktigt vill nämna nu, eftersom jag vill att det ska va...
Läs mer