söndag 20 maj 2012

iPhone 5 2012-05-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Spräckt

Åååhnej, efter ungefär ett halvår har jag varit jätteduktig och varit jätte försiktig! Eller, okej jag har inte alls varit försiktig. Jag har slängt...
Läs mer

En helt vanlig dag

”…det bara är, helt naturligt och så vanligt. varken mer eller mindre…” Söndag morgon och väckningsalarmet på min iPhone rev av en ordentlig väckning kl.6.28. Upp oc...
Läs mer

Dagsform, den samma, dags att skärpa sig!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Instagram

Hej! Nu sitter jag i vardags rummet och lägger ut bilder på instagram. Mamma, pappa, jag och syrran var ute och gick igår och då tog jag några bilder på mobilen. Tyv22...
Läs mer

SUNBURST!

Solsemester på en ö i Atlanten innebär först o främst vila. Andas ut. Världens bästa 7åring jag hade siktet på QUALITY TIME med min fantastiska...
Läs mer

Color Vacuum – Upptäck och experimentera med färger i omgivningen

Samla på och hitta färger runt omkring dig med hjälp av augmented realityKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Sony Xperia P [Recension]

Tillverkare: Sony Modell: Xperia P Operativsystem: Android 2.3.7 med Sony UXP NXT v6.0 Tillgänglighet: I butiker Pris: Från cirka 4 000 kronor och uppåt Webssajt/Specifikationer:...
Läs mer

eeesch.

Man tror man känner en människa. Att man betyder någonting. Man tror att man vet hur allting är, att det som är är för att allting varit som det varit. Sen plö...
Läs mer

Bäst iOS för bäst batteritid, Vilka cydia appar mm? – iPhoneinfo.se …

Jag har nu med muffins hjälp nergraderat min iPhone till 4.2.1 SOM alltid har varit det bästa iOS-verisonen och har alltid klarat en dag med.
Läs mer

Ohhhh nooooo...

Fick just reda på att mamma skulle gett mig 2000 kronor som "sommarpresent", men nej. Min spruckna iphone ska såklart betalas med dem pengarna... Känns jättebra när...
Läs mer

Japp Japp där hör ni;)

EHH JAHH.....   HEJJ! Har varit i stugan hela helgen... Var jätte fint väder och det var jätte skönt att inte va hemma i boxholm. Vet inte varför men känn...
Läs mer

Det ledigheten hade att erbjuda

De dagarna ute på kusten har det mest fotograferats en massa mobil bilder mest instagram. Har myst med kaninen,   varit i Göteborg med familjen det bästa var Beyon...
Läs mer

ATT BÖRJA JOBBA

Snart börjar denna långledighet lida mot sitt slut, imorrn är vardagen här igen och om bara några veckor kommer vi ha det så här jämt, eller iaf 6 veckor tills...
Läs mer

Hej :D

Har bara tröökat idag.. Känns som jag inte har något liv ~ Ajaaa , men imon äre skola igen -.- Tröööööööööööö...
Läs mer

Gbg !

Ja nu har jag kommit hem från gbg och guuud vad skönt det är , men jag harr förtåss haft det suuuuper i gbg ! A i fredags så åkte jag och Nathalie till Liseberg k...
Läs mer

Nostalgi och mitt barndomshem

Idag har det konstaterats att förut var det Anna och hennes iphone, nu är det Anna och kameran som är ute och går . Försöker ha kamerna med när vi går på...
Läs mer

Helgen!

I helgen har vi gjort massor, älsk har köpt nya saker till sin lägenhet. så han har fixat Och jag har hjälpt till och sen tittat på :D   i fredags spelade vi Kubb...
Läs mer

Iphone sportarmband

Galet smart lösning om man inte har några fickor när man är ute på joggingrundan och inte orkar springa runt med telefonen i handen. Tror jag ska beställa hem en nu p2...
Läs mer

nu kör jag!!

inte bloggat på en vecka.. (utom igår) men kollade min statistik och blev förvånad, den var ganska bra! :o så blev jätte peppad att blogga nu! så jag börjar...
Läs mer

LATE NIGHT TALK

Ligger helt klarvaken, typ försöker att sova. Omöjligt. Dock har jag ingen skola imorgon, idag. Blöblöblö. Vill bara att skolan ska ta slut, sen ska jag fan ta pen...
Läs mer

♥ Dag 6 – Min dag

Ja.. Det här var ju komiskt.. Just idag när jag får denna uppgift.. Så är det min födelsedag haha! Så ja, dagen började med att min mor ringde och väck...
Läs mer

Made for iPhone?

Ja som ni kan se så är inte bloggen anpassad efter iPhone direkt, det ser bajs ut. Undra hur den ser ut med Explorer? Det brukar kunna se sådär ut då också. Skit samma...
Läs mer

The Black Gates! Eller den röda...

Skickat från min iPhone
Läs mer