onsdag 16 maj 2012

iPhone 5 2012-05-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Publit Dito = Sant

Idag har vi det stora nöjet att annonsera en ny distributionskanal. Publits användare kan nu gratis publicera sina eböcker direkt till Dito, Sveriges främsta försäljning...
Läs mer

Så blev SVT.se på Escenic responsive design

Nya SVT.se, designad av Doberman, har äntligen sett dagens ljus. Som MKSE.com skrivit om tidigare är responsive design-sajten en del av det race som det visade sig bli mellan klassiska SVT...
Läs mer

Myser med min Ifån

Nu har jag sprungit klart, duschat och städat lite. Behövdes verkligen! Papi kommer idag och ska fixa massa grejer åt mig så kan ju inte låta honom hälsa på nä...
Läs mer

IPHONE INSPO

Smart som jag är så har jag, som många andra, lyckats krossa mitt glas på min iPhone :( Men snart ska det lagas och då jeklar ska den få piffas upp lite med också!...
Läs mer

Speltipset: Roligt gratisspel för iPad

Ett mycket populärt gratisspel för iPad är Ninjump deluxe HD free. Det finns en version till iPhone som inte har HD i namnet som också är mycket populär. HD version...
Läs mer

ELGIGANTEN... JKFAHLJFLAF.

Seriöst, sämst service. Hur svårt kan det vara att knappa in en adress????? Hur jävla svårt ska det vara att skicka en iPhone 5 mil?????? ALDRIG att jag köper någon...
Läs mer

Nya, sociala iCloud-funktioner från Apple under WWDC?

För några dagar sedan smygvisade Apple en beta-version av iCloud med två stycken relativt väntade appar, Anteckningar och Påminnelser. Det vi fick se var en glimt av vad man...
Läs mer

Lock. Örat. AJ!

Hola!Är hemma med lock i örat Vaknde klockan 5:35 och hade jätte ont!Men ska snart till läkaren och kolla vad det är! Men jag tror att jag har fott öroninflamation.Tur a...
Läs mer

WordPress och Sociala Media: plugins för att dela, följa och synas

Efter sökmotorer är sociala mediatjänster de största trafikdrivarna på internet idag. Facebook, Twitter och Google+ toppar listan av populära tjänster, tätt f...
Läs mer

Tävling: Vinn läderskydd och hard case till din iPhone 4/4S

Idag drar vi igång en kort tävling i samarbete med WeShop.se som sträcker sig till fredag där du har chansen att vinna ett läder- eller hard case-fodral till din dyrgrip. T...
Läs mer

Alltsååååå......nej

Orkar inte denna fucking världen längre. Allt är fan kaos. Och jag liksom bara hänger med. Jag blir 18 på fredag. Var fan tar åren vägen. Och det ända jag ...
Läs mer

Iphone 5?

Det har varit mycket snack om vad nästa Iphone ska kallas. Apples produkter hålls ju i regel väldigt hemliga. Nu verkar det dock som om Apple är på jakt efter domänen Ip...
Läs mer

Frågor

Har du lätt för att bli kär? - Nä Vilken låt är bäst just nu? - More than this - One direction Är du snål eller generös? - Hmm både och.. Sar...
Läs mer

Tänkte svara på lite frågor om mig ;)

1.Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Han ska vara snygg! fixad frilla, han ska ha stil. blåa eller gröna ögon brun 2.Har du fått en kyss den...
Läs mer

FML

Hej på er! Vart utgång igår ändå. Tappade bort iphonen också. Om nån vet hur hitta iphone appen fungerar så ring mig. Puss
Läs mer

App-tips

Tänkte tipsa er om en app som man kan göra om bilderna hur man vill. Den appen tycker jag är jätte bra man kan tex: lägga glitter på bilderna,göra sun-tan och l22...
Läs mer

Hemma hos Robin.

Hej sötnosar! Sitter hemma hos Robin nu men Malin, Robin, Putte Cissi. Vi har inte gjort så mycket mer än att Putte har vart jävligt trevlig Robin har skjutit mi...
Läs mer

Johanna bloggar om Borgen och 80-års kalas på byggarbetsplats

16 maj Danskarna kan göra bra TV, det är bara att se och lära. Senaste favoriten i tablån just nu är ”Borgen”.  En dansk TV-serie som följer den nyv...
Läs mer

Har nt hunnit blogga -..-

Kom hem 15.10 börja direkt med Msp-Musikvideon sen fotbollsträning (; Kom hem nu! har fått tbx min iPhone ska kolla runt på Msp ((: Ska va i chattroom haha :DD 1...
Läs mer

Tveksam=/

Hjälp mig vilken skal ska jag välja utav dom? Hmm , hello Kitty är så fint jätte söt kissekatt:) aja vi får se vad det blir för något , måste ta ett...
Läs mer

Well ...

Det ser ut som att jag har vart snäll i år! Har inte öppnat dem än, men ser ju på handstilen vem det är som har skickat ;) bara 5 kvar!Btw, folk undrar, JA, jag har fort...
Läs mer