måndag 7 maj 2012

iPhone 5 2012-05-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iphone byte reservdelar

Min buget står på svätgränsen , så den nya tekniken med Iphone den är inte för mig.Jag har en gammal NOkia som man kan använda som telefon . Vissserligen kan m...
Läs mer

Promenad

Skickat från min iPhone
Läs mer

Apple vill att iPhone5.com ska bli deras.

Teknikbloggen Fusible skriver att Apple har skickat in en ansökan till FN:s upphovsrättsorgan, WIPO. I ansökan önskar man att domänen iPhone5.com ska bli deras. Fusible skri...
Läs mer

Loewe - SoundBox

Mångkompitabel musikspelare iPod dockor har vi alla sett i mängder, men inte alltid så snygga. Loewe gör förstås ingen missnöjd på designen. Dockan göm...
Läs mer

mååndag!

godmorgon snyggingar! tjejerna förlorade igår tyvärr! var hemma hos clara en stund när hon fick sin iphone 4, bajs på henne! stack hem och åt sen vid 7 kom linnea, vi s...
Läs mer

Beslutsångest

Okej, har funderat ett tag på att utöka min i-familj eller ge min ipod en partner åtminstone. Men beslutsångesten är över mig och jag har ingen aning om min ipod fö...
Läs mer

Transportpussel 123 – Pussel med fordonstema

Över 45 pussel med fordonstema, olika svårighetsnivåer och svenskt tal finns i ”Transportpussel 123″Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

31 v o jag bara undrar

Hur stor ska jag bli egentligen. Kulan är gigantisk, eller ja det är den väl egentligen inte då mitt Sf-mått är helt normalt. Så min känsla beror nog mest p2...
Läs mer

Thunderbolt + Linux = Inte riktigt ännu

Om du funderat på att kasta ut OS X till förmån för Linux på en nyare Mac så är detta en diskussion värd att följa. Mer läsning:Linus Torvalds – Ru...
Läs mer

Flashigt värre!

Jag har fått en iphone. Hehe. Jaja! Om man ska slagga nu så jag sen får vakna upp jämte en glad prick <3
Läs mer

Dom fyra senaste bilderna i min iphone


Läs mer

Dual Driver in-ear hörlurar med mikrofon från Degauss Labs

Grym nyproducerad video som visar high-end hörlurar med dubbla högtalare i varje öra samt treknappars mikrofon från Degauss Labs. Udda video med skön house beat. Degauss Lab...
Läs mer

Dagbok 6/7 maj 2012

Hej hej! Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg om vad jag har haft för mig på sistone. Är inte särskilt vid datorn... alls. Men jag ska försöka komma in och...
Läs mer

Nytt operativ löser inte problem med Ipad i Sverige

Apple släppte i dag en ny version av operativsystemet Ios (5.1.1) som används i Iphone, Ipad och Ipod Touch. Den nya versionen ska bland annat innehålla en rättning som ska g24...
Läs mer

The thrilla in da grilla

En jourtelefon och en lemonad ICA hyr in sommarjobbare så att du ska kunna grilla rätt hela sommaren. En lite annorlunda men på samma gång ganska skojig idé. In short: ...
Läs mer

Nya Iphone..eller inte så ny numera

Ja eftersom detta är ett gammalt temainkägg så är det väl inte direkt en ny Iphone kanske. Men det spelar väl å andra sidan inte någon större roll! Jag fu...
Läs mer

jag har ett problem

jag har glömt min mobil laddare i min mammas bil, o då kan jag verken ladda min iphone eller ladda över bilder i datorn, alltså det jag vill komma fram till är att det blir...
Läs mer

Bara 38 dagar kvar<3

Tjenare:) Ska snart sova men passar på att blogga lite nu. Har ju it bloggat sen i fredags lr när de va. Men idag då så har ja bara vart hemma efter skolan o pluggat. Har bö...
Läs mer

Måndag.

Har inte kunnat blogga på hela kvällen för kom inte in på bloggen? Skit jobbigt men nu funkar det iallafall! Håller på att fixa apparna till min nya mobil. iPhone 4s Vit...
Läs mer

Promenix till ån med frugan sitter inte helt fel

Sitter just nu på en brygga vid ån! Sjukt trött men lite frisk luft innan sov dags är ju inte helt fel! Sabbie sitter just nu och pratar i telefonen så varför inte blogg...
Läs mer