måndag 21 maj 2012

iPhone 5 2012-05-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Måndag

God morgon på er! Här skiner solen i massor redan vilket gör mig stressad som sjutton då jag har hur mycket som helst att göra vid datorn idag W är ledig från sk...
Läs mer

STOCKHOLM

sitter på bussen påväg till stockholm, jäkla go bussresa ändå! är i stockholm tills på onsdag så ska ta hur mycket bilder som helst och uppdatera massama...
Läs mer

Ny morgon ny pw!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Monster Physics – Lek och lär om fysik

I ”Monster Physics” kan man experimentera och lösa uppdrag (med monster!) och samtidigt lära sig om fysikKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

foab hjälper till

Idag fick jag svar på mina klagomål. Nämligen att det inte går att ladda upp från den egna fotoalbumet till foabs sida. Det skulle kanske under lätta att rätta till...
Läs mer

Unga serverar soppa i protest mot fattigsamhället

68-rörelsen beskrevs som en vänsterrörelse av haschrökare och politiska ytterligheter. Men det var nog samma grund där som när Soppkök Stockholm serverar mat till d...
Läs mer

Fått en ny mobil :D

Fick en ny iPhone 4s igår av Lena ! Fatta att jag vart glad eller , jag som alltid har tjärat om det så mycket (a) Men nu kommer det komma fler inlägg på bloggen när jag...
Läs mer

Äntligen ny mobil =)

Hejsan! Äntligen har jag en mobil igen!!! Iphone 4s blev det :D Vilket väder vi har haft idag! Underbart med lite sol har bara njutit idag så skönt med lite värme! Nu...
Läs mer

snart .

har precis ätit korv med bröd.. trött på att vänta på det j*vla simkortet.  Fick en Iphone  av käraste mamma och pappa för några dagar sedan,...
Läs mer

Apple gör rekordvinster pga. enormt utnyttjande av fattiga människor

Apples börsvärde har nått hisnande nivåer. Företaget bakom succéer som Macbook, Iphone och Ipod har stigit med 388 procent på Nasdaq-börsen under de senaste fe...
Läs mer

lycklig eller något

Ska försöka vara på bra humör, är ju typ sommar nu så! :)  Kommer nästan bara använda shorts nurå, trots mina hemska ärr..  Väntar p...
Läs mer

100 Frågor om mig.

100 frågor om mig...  01. Fullständigt namn: Clara Torpman 02. Ålder: 12 03. Vart bor du: Stockholm, Åkersberga 04. Bor tillsammans med: M...
Läs mer

Kan det bli bättre?

Hejsan! Precis allt äger just nu, jag har underbara vänner som alltid ställer upp och finns där, alla skratt och tårar. Skulle kunna skriva en hel bok om de. Iallfall så...
Läs mer

nu är det sommar på riktigt!!

Nu är det verkligen sommar på riktigt, fullt med folk i stan som ligger och solar här och där och man börjar använda mindre kläder och fina sommarkläder, som j...
Läs mer

Natti

Nu säger trötta jag godnatt. Har varit en lååång dag. Och imorgon blir det ännu längre. Fast på Onsdag då blir det ingen skola för min del hihi. Nu s...
Läs mer

Tifojobb och bollspel

Får först be om ursäkt för att jag uppdaterar bloggen ganska sent. Jag har haft ett par problem med att publicera inlägg via min iPhone samt internet strul här hemma, me...
Läs mer

raderade sms iphone 3gs

Jag har ingen iphone 3gs eller någon iphone 4 eller 4s som är den nyaste heller :P Har väl mest inte blivit att jag inte har någon. Väntar kanske tills det kommer ut en till...
Läs mer

Lista

jag saknar.. skolan, inte lektionerna utan alla roliga stunder vi hade. jag pratar.. för mycket ibland. jag skrattar.. väldigt ofta. jag tycker om.. att shoppa. jag avskyr när folk.. i...
Läs mer

Ur fas

Jag känner mig lite ur fas. Obalans i tillvaron. Jag har inte städat min bil på evigheter. Garderoben är en enda stor röra med kläder överrallt och ingenstans. Min...
Läs mer

Godnatt!

Nu ska jag sova, idag har de bara varit massa mys med min kära iPhone och mamma! Godnatt, glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya! <3
Läs mer

Min dotter...

Som är min prinsessa är det smutsigaste barnet på hela dagis... Ha ha ha.... Hur kommer det sig?? - Inte ens mina killar såg någonsin ut så här 😄😄😄,...
Läs mer