fredag 4 maj 2012

iPhone 5 2012-05-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bowers Wilkins lanserar hörlurarna P3

Billigare version av favoriterna P5 Bowers Wilkins P5 är ett par hörlurar jag inte kan sluta prata gott om, de är enligt mig de perfekta hörlurarna…
Läs mer

Mera bra fajting i King of Fighters-i 2012

Nu kan du även slåss mot andra, riktiga spelare! SNK är tillbaka med mera fajtin…
Läs mer

Tips på enkla men säkra lösenord

Man ska byta lösenord ofta. Man ska inte ha samma lösenord överallt. Man ska ha svåra lösenord med olika tecken, små bokstäver och stora bokstäver etc. Hur...
Läs mer

Redan 3 kommentarer! :)

Happy face! Har redan fått 3 kommentarer! Tänkte svara på dom nu. Anna T om Ny blogg!: Har du iphone 4/42?Jag tävlar ut 2 jättesöta skal till iphone i min blogg.Reglerna...
Läs mer

Awww hur söt är inte denna?

Tänkte visa er min ursöta nyckelring jag fick hem förra veckan hihi.. Jag är så sjukt slarvig med nycklar tappar alltid bort den så köpte mej en stor nyckelring! Me...
Läs mer

Så här lätt borde det vara att redigera text på iPad

Och på iPhone också för den delen Jag har på senaste blivit sjukt dålig på att s…
Läs mer

The Expendables 2 – Official Trailer

God Dag! Jag har nu pluggat en del och känner att det har gett mig mycket kunskap och ro. Men någonting som ger mig en ännu mer fart fylld dag är att se den första officiell...
Läs mer

Kommer du att köpa Samsung Galaxy S3?

Samsungs Galaxy S2 har ju, minst sagt, blivit en formidabel succé så vi var många som hade höga förhoppningar på uppföljaren. Nu är den här och gensvaret...
Läs mer

7 av 10 svenskar överväger att byta teleoperatör om de blockar appar

71 procent av svenskarna funderar på att byta operatör om de blockerar appar på deras mobiltelefoner. Det visar en undersökning som gjorts på uppdrag av Rebtel, världens...
Läs mer

Nu är vi på väg…

Vi (jag, Hanna, Emelie, Lillprinsen, Theodora, Julia och Desiree) sitter på tåget. Vi är på väg till Stockholm där en härlig helg väntar, imorgon är det...
Läs mer

Shopping!:)

Innan jag tänkte gå lägga mig så har jag shoppat Iphone skal för 388 kr med frakten då som var 49 kr! Nu vill ni kanske se vilka skal jag har köpt och det ska ni ...
Läs mer

Påväg mot donken

Okej där hittade jag väl på lite för jag är inte påväg dit, inte ännu iallafall men snart :p. Nicole smsade och ville att jag skulle följa med dit så...
Läs mer

Iphone 4s.

Hej världen.Har fått massa presentkort pengar och en Iphone4s av mamma,pappa,meja och lilla troja(hund).Men har haft världens bästa födelsedag.Komsi ska sova idag hos mig och...
Läs mer

Håll tummarna!

Okej! Jag har nu skickat ett mail till au pair-förmedlingen och sagt att jag vill ha en biljett för nästa helg! :D Hihihih! Nu är det bara att hålla tummarna för att det...
Läs mer

Min favorit sak!

Är självklart min Iphone 4!!   Helt underbar telefon! Gillar den skarpt!!!!
Läs mer

Äntligen är den här! :D Men dock fortfarande lite oanvändbar...

Hej hej! Äntligen har jag fått min mobil! Jag fick min mobil egentligen iförrgår, alltså den 2 Maj... men den var helt oanvändbar eftersom den måste försä...
Läs mer

Uppsala och shoppa

Tjo, kom nyss hem från Uppsala. :D vi har handlat på hööks, gränby och sen åt vi på Max :) en perfekt dag enligt mig. På hööks köpte jag gaiters...
Läs mer

hockey-vm !

Hej ! Sitter och kollar på ishockey ;) Dagen idag har varit braa , efter skolan gick jag och amanda till vallen och gjorde våfflor ! Men vi gick vid fyra för vi skulle träna fem...
Läs mer

HOCKEY VM

Sitter hos emma och hon har visat lite hu man kan redigera lite bilder :D Äd♥ Emma gör cheerleading och becca nörtar iPhone. Hockeymatchen mellan Swe och Nor är på teven. f...
Läs mer

Denna tråkiga fredagskväll

Iphone 4 + 1 instagram {bilden på mig i speglen, är redigerad i instagram} Har skittråkigt denna fredagskväll, så katten blev det bästa sällskapet. Tur han finns.. ♥
Läs mer