lördag 5 maj 2012

iPhone 5 2012-05-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nåå Flum<3

Godmorgon!! Är jätte tröt nu, Vaknade tio i nio för att jag var tvungen att titta på mobilen. Men så va mobilen borta s¨å jag vände upp och ner på he...
Läs mer

Lördag

Hej Idag är det Lördag. woho! :) Men iaf, ah. Vetifan vad jag skall göra idag. Kanske vara med nån? Vi får se hur det blir. Jag vet inte vad jag ska blogga om heller,...
Läs mer

Friiiiiday

Utom min karatefylla hade jag för fan jävligt kul igår. Jag var på bra humör och det verkade alla andra också vara med tanke på att typ alla var övertrevliga o...
Läs mer

Återblick via Instagram

Årets första grillning i april En disig morgon (som några minuter senare blev till supervårsoligdag) och ett par minicupcakes Uniquies första njutbara soltid det h2...
Läs mer

Tävling tävling tävling

Nu kör jag igång en tävling igen här på bloggen och denna gång kommer vinsten ifrån SMARTA SAKER. Det ni har chans att vinna är en Nödladdare till en iPho...
Läs mer

Instagram :)

Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det p2...
Läs mer

7 rätt på V75 med TravBet-appen!

***UPPDATERING: Förra veckan satte ”Mickes tankar” 7 rätt på V75. Stort grattis till alla som följde med. Systemet (2100 rader) gav fina 111 222:- Nedan följer mer info om ap...
Läs mer

Adapt WordPress Tema

TweetAdapt är ett nytt fräscht WordPress Tema ifrån WPExplorer.com, gratis naturligtvis. Temat är licensierat under licensen GPL vilket innebär att man kan modifiera temat so...
Läs mer

80.000 Mörka

God Dag! Steg upp från sängen vid 08.00 denna morgon. Satt mig vid datorn tills Älskling vaknade och steg upp. Vi har nu käkat frukost tillsammans. Det blev lite fil + start samt...
Läs mer

Lite impulsivt sådär

God Kväll! Då är man tillbaka hos mina Älsklingar igen. Jag har varit iväg och jobbat lite på efm/kväll. Vi har precis ätit nåt enkelt, jag valde en mugg...
Läs mer

Srrrry 4ever

Srrry jag har nt kunnat blogga men jag är just nu hos abbe o aliceJag bloggar ifrån abbe iphone!!!! =}
Läs mer

Internet-shopping.. ;)

Vad tycks?!  Vill inte säga vart jag köpt allting för då kommer väl alla göra likadant..?  Vem vill inte ha samma saker som mig? Hade även...
Läs mer

Bara för det är kul att fylla i och jag var uttråkad

Vem är ditt snyggaste hångel? Det tänker jag inte skriva ut här. He he. Om du fick tre önskningar, vad skulle du önskat? Extrem lycka i livet, att alla jag älska...
Läs mer

Så kallad ''krocket kungen''

Hej alla, idag så klippte jag mig och det blev ganska bra, men tyvärr så har inte min mormor och morfar någon webcam....  Stenåldern .___.'' Btw välkommen t...
Läs mer

Beställt hem detta;

Vet någon av er vad Iphonestugan är för place? Om inte lär ni glida in där om ni har en Iphone eftersom de verkligen har hur mycket ballt som helst enligt mig. Jag har iaf...
Läs mer

Dagens Bild

Hej ! Detta bild kommer på många kategorier !! det är ..... Iphone skal ! Dom e super colla ! tyvär vet inte jag vart man kan köpa dom.
Läs mer

iPhone skal

Helööö!! De va någon som ville att jag skulle lägga upp en bild på mina iphone skal så här är dem! (Det rosa skalet längst ut till vänster lyser...
Läs mer

Rubrik saknas

Hej! Jag sov över hos karro från igår till idag. Så vi gick på vårmarknaden till sammans idag. Vi åkte häst och vagn med Gusten hästen heter så....
Läs mer