onsdag 23 maj 2012

iPhone 5 2012-05-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Inte bara Googles Project Glass, framtidens dator-utrustade glasögon är redan runt knuten!

När Google lanserade sitt Project Glass så var det nog en många som trodde att det mest var hajp. Men faktum är att datorutrustade glasögon redan finns på marknaden, 2...
Läs mer

Läs TkJ Blogg på din smartphone!

Givetvis kan du följa TkJ Blogg även via din smartphone, om du har exempelvis en iPhone eller en mobil med Android eller Windows Phone. När du surfar in på bloggen via din mobil k...
Läs mer

Google har gett sig in i mobilbranchen

Jag tror att iphone kommer se sig omsprungen av sina konkurrenter Samsung. Nu kommer också Google att ge sig in i branchen och vi kommer säkert se ett mer direkt sätt att använda...
Läs mer

Betapet

Updated Betapet nu mer responsivt och stabilt.
Läs mer

Jag och telefoner

Idag hittade jag min fula svarta sten ålders telefon på en skoaffär! som jag i fredags råkade glömma där. så då hade jag en jävla tur att den låg d...
Läs mer

#thomasvillega #georgia #wroughtiron #fences

via Instagram http://instagr.am/p/K8wmpCj_V5/
Läs mer

#laphampsttersonhouse #thomasvillega #georgia #victorianhouses #yellow

via Instagram http://instagr.am/p/K8vb6WD_Vf/
Läs mer

#yellow #flowers #panamacitybeach #gulf #beach #hibiscus

via Instagram http://instagr.am/p/K8vG_JD_VP/
Läs mer

#beach #florida #panamacitybeach #hotel #gulf

via Instagram http://instagr.am/p/K8u-eMD_VM/
Läs mer

#beach #panamacitybeach #florida #gulf #hotel

via Instagram http://instagr.am/p/K8u08Mj_VH/
Läs mer

HEJ VÄRLDEN.

Har tröttnat på att blogga.. eller ah, kanske för jag inte har min iphone. Hoppas på bättre tider när jag kan hämta ut den igen! Jag har haft riktigt gött sen...
Läs mer

McDonalds

Hejhej! :D Nu ska jag snart till torget för lite middag/lunch men mormor o morfar! Vi ska käka på McDonalds. Känner mig lite si sådär eftersom jag ska på trän...
Läs mer

Din mobil

Din mobil Jag har en Nokia 2760 som jag trivs jäkligt bra med. Kalendern speciellt. Det var på grund av den i kombination med priset (890 kronor för en sprillans ny i butik för X...
Läs mer

Iphone app

Iphone appen funkar inte så jag kan tyvärr inte uppdatera med nya bilder än jag gör det när jag kommet hem :) Men nu har vi ekonomi och snart slutar sen blir det volleyboll...
Läs mer

Länge sedan :(

HAI HAI GIrls and Boys <3 Whats up?  Det var länge sedan jag blogga right? men i https://www.google.se/ första sidan kan man äntligen göra ngt (Det visar en p...
Läs mer

jävla fan

Jag har fan ångest.. sitter med en sprillans ny mobil i handen, vilket e ganska kul.. om man inte tänker på att jag e bunden till 3 i 2 jävla år.. omg fml typ. Hur ska jag...
Läs mer

dagen

ja ska bara sola tills min pappa kommer för då ska vi till väla och köpa adidas byxor vill ha dom :) och bara kanske vi ska köpa iphone 4s till mej vem vet jo min pappa;PP j...
Läs mer

På väg t sjön!!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Sååjaaa

Min iPhone o min mobil funkar som det ska igen så nu är jag tillbaka!! Idag har jag vart i skolan och solat massa i solen och nu har ja precis träffat mimoz o hennes syster på en...
Läs mer

New in

Ska snart sova, ligger o snackar med lite goa personer, planerar lite osv! Ni skulle se mig just nu, mår så bra! Hata iPhone, bilderna gör kläderna ingen rättvisa!
Läs mer

Fullt upp!

Börja då med att ja o Jennifer bada o massa sen va det bara att fixa sig o åka till tenhult o va på en standard där med massa folk mycket trevligt, blev dock kallt på kv...
Läs mer

litet svar på tal.

hejsan allihoppa, jag vet att jag har en ganska dålig uppdatering men jag har ju ingen iphone för tillfället så kan inte blogga om att just därför gör jag hellre f...
Läs mer

Baksidan

Förra sommarens projekt var baksidan. Att ta bort det gigantiska landet och få en uteplats. Ett projekt som blev större än vad det var tänkt och som fortsätter i år...
Läs mer

Blivande grillplats

Grannarna hade en grillning och några utemöbler till övers som nu parkerar där det gamla garaget stod... Helt okej! Vi känner att det finns potential här. - Posted u...
Läs mer

Jahapp..

Först främst.. Kom hem för ett tag sen, har ätit mig mätt på 2 torra nudlar ett stort glas oboy. Hehe! I alla fall.. Bestämde mig för att skriva et...
Läs mer

Nytt hot mot Spotify kommer på fredag

Nu på fredag släpps Sonys Ios-app för musiktjänsten Music Unlimited. Den finns redan för Android och en hel drös olika Sony-prylar från Playstation till tv-apparate...
Läs mer

awsum dag

Har haft en riktigt grym dag alltså! Vädret har varit helt underbart och då blir man på topphumör! Skolan var väl helt okej, knappt några läxor nu så det...
Läs mer

En sån där dagens outfit då!

Ja ingen har väl missat att det är super hot hot hot ute numera såååå härligt! Jag köpte dessa shorts för en 50 lapp på rean på HM och jag...
Läs mer