onsdag 9 maj 2012

iPhone 5 2012-05-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hundporträtt // Molly

Hittade den här bilden på Molly när jag skulle rensa bilder i min iPhone. Jag tycker hon är ursöt, den lilla envisa hunden som inte vill gå åt samma håll som j...
Läs mer

tålamod

har varit kommer att vara urkass uppdatering ett tag. mobilen gick sönder i helgen som var jag bloggade alltid från mobilen, med tanke på att jag varit alldeles för la...
Läs mer

HEJ/FRÅN/SJUKSTUGAN


Läs mer

Funderingar kring varför medelklassjournalister hyllar Mats Kolmisoppis novellsamling Undantagen

Undantagen Författare: Mats Kolmisoppi Förlag: Norstedts Utgiven: 201204 ISBN10: 9113041878 ISBN13: 9789113041872 Mats Kolmpisoppi är en duktig skribent, utan tvekan och i hans s...
Läs mer

Har svårt för KENT men….

God Dag! Sitter här vid mitt skrivbord med datorn vars processor går i högsta hastighet. Det regnar och det är en perfekt dag för massor av plugg och det känns skö...
Läs mer

Dagens planer:*

- Möte 15:00 – 16:00  - Möta Mandis och dra hem till marcus en stund  - Möta några personer som ska köpa LV plånbok,iphone skal klocka utav mig
Läs mer

Nu finns Gevey Ultra SIM till iOS 5.1.1 för iPhone 4S GSM

När Apple blockerade möjligheten att låsa upp sin iPhone med hjälp av SAM så försvann även samma möjlighet med Gevey SIM till iOS 5.1 vilket ledde till att Gev...
Läs mer

Uteee

Hej igår va jag ute med Monika och Angelica, dom 2 åkte inglais eller hur mar stavar det och jag hade cykel   Sen efter det spelade vi Sanning eller Konka fast på Monika...
Läs mer

UT I SKOGEN!

Nu ska jag snart it i skogen och leka med hundarna! Ja eller vid dammen! Och eftersom det är toppenväder - så åker ju kameran fram ;-) Enjoy, njut av vädret! :-D Ha att g...
Läs mer

V31+0 och glukosbelastning

Sitter just nu på MVC och gör en glukosbelastning, för att se om jag ligger i riskzonen för graviditetsdiabetes. Jag har lämnat blodprov och druckit 2.5 dl vatten med rent gl...
Läs mer

NEW IN

Detta köpte jag idag Adidas löparskor KAMPANJ PRIS 1000 kr istället för 1600 , Man fick med iphone/ipod grej, man lägger ner den i en ficka i sulan så räknar den...
Läs mer

what happens?

jag vet att jag har jätrte dålig uppdatering, men fortfarande, jag har ingen riktig '' mobil '' jag han min gamla skit mobil. så kan tyvärr inte blogga från m...
Läs mer

svar!

Vad sa jag hejdå till? och vad sa jag hej till? jo här har ni svaren, med tyvärr dåliga bilder men ljuset blev så konstigt och orkar inte fixa!   Jag sa hej då t...
Läs mer

Realekonomin återupprättas när Luftslottet imploderar – och våra pensioner går upp i rök 31 dec

Absurt att Vänsterpartiet är det enda parti som vill återupprätta marknadskrafterna. Till skillnad från Anders Borg vill Vänsterpartiet nämligen, att spekulationsek...
Läs mer

Meanwhile I was gone ..

Under tiden jag inte bloggat så har det väl hänt något som ni bryr er om! Jag har tagit bort min tandställning Fick en ny Iphone eftersom min som gick sönder inte gick a...
Läs mer

090512

Förutom skolan, så har min dag bestått av jobb och provläsning.
Läs mer

Ja så här är det!

Har fått komentarer från en anonym som klagat på att jag har stavat fel. Det blir så på mobilen och kan hända att jag skriver fel bokstav på datorn med! Plus att s...
Läs mer

Trött....???!

Försöker värkligen få igen uppdateringen förstår ni :) Kommer ju uppdatera mest från min Iphone 3 men också från Datorn!!!!:)))) Eftersom jag mått sk...
Läs mer

Bloggare!

Det här är varför jag hatar att läsa andra "kända" bloggare! Jag stör mig så grovt mycket på att de alltid ska skriva Idag vart det en liten s...
Läs mer

This night!

Lilla prinsen Elias har haft jätteroligt denna eftermiddag så han var jättetrött när han skulle sova och somnade på 1 sekund och samma med lilla sessan. Dock har h...
Läs mer