söndag 27 maj 2012

iPhone 5 2012-05-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Go Sverige!!!

Fan vad bra vi är!! Vi vann ESC!!! Euphoria - Loreen Så ni vet lägger jag upp bilder som jag tog igår senare idag. Idag är det ju mors dag också, så jag k2...
Läs mer

Rubrik saknas

Snart är det sommarlov!!! Jag mamma och pappa kanske ska åka till Spanien eller England och titta på big ben och i Spanine ska vi... Nog bara bada och sola jag kommer nog mest bada och...
Läs mer

På väg hem

vi har det bra vi här bak i bilen, vi vill int va med om nån krock På väg hem igen, till Varma Västerrottna och älskade Daimler. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Tävling! Vinn ett valfritt iPhoneskal.

Nu har ni chansen att vinna ett valfritt iPhone skal, hur bra?! Har ni ingen iPhone? Ge bort det till någon som förtjänar det?   Kommentera att du är med och deltar i...
Läs mer

Iphone

Hmm. . . Får nog spara ihop till en sån. . .Kikade lite på Kristinas förra helgen och vart såld ;) Så enkel ändå ;) Trodde den skulle vara för avanc...
Läs mer

Liiiiite saker om justin bieber

Fakta om Justin Bieber Snabbfakta om Justin BieberNamn: Justin Drew Bieber Född: 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada Religion: Kristen Instrument: Gitarr, trummor, trumpet och piano CD-ski...
Läs mer

ShowPress WordPress Tema

TweetShowPress är ett gratis GPL licensierat WordPress Tema ifrån TutsPress.com. Designen är responsive så temat kommer att visas perfekt i mobila enheter som iPad, iPhone och And...
Läs mer

alla heter Glen i göteborg

Var i Göteborg igår med Fanny och Elin E. Det var riktigt mysigt! Jag köpte ett efterlängtat Håkan-linne. Så glad! Vi lyckades också gå vilse. Vi skulle hitta...
Läs mer

tråkigt...

Visste ni... att jag vill ha - han.. att jag lyssnar mest på - musik att jag pratar - väldigt mycket att jag inte gillar -  personer som beter sig som svin och sårar en att jag av...
Läs mer

Non-daily shoot 2012 v22

Veckans uppgift: mjukt ljus. Make a photo of your favorite keepsake in soft diffuse light. Det här hade kunnat vara en inspirerande uppgift – inte minst för att jag köpte ny sys...
Läs mer

Kvällsbad 0sv :p

Förlåt för ja inte bloggar idag,pga att jag inte haft pengar på min iPhone så jag kunde inte blogga! Förlåt förlåt! Men iaf,nu tänkte jag ta ett kv...
Läs mer

STUDENTBAL 2012

Igår var vi på våran studentbal, helt sjukt kul var det! Skrev ett inlägg innan men då tyckte min dator att det var dags att stängas av tydligen! Haha sjukt drygt.....
Läs mer

Mors dag

Vilken dag! Och vilken helg sen! Efter slappande i solen och en dusch senare fräste vi hem vid 17-tiden för att fira mors dag på Backersgatan. På väg hem fick Limpan bl229...
Läs mer

Kvällsmellis efter kvälls löpet!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Börjar blogga imorn igen

Nu har jag köpt ny mobil, en iphone 4s och tänkte börja blogga igen men isåfall ska jag göra en helt ny blogg och radera denna men det beror på hur mycket folk som l22...
Läs mer

Big brother :D

Sitter och tittar på big brother nu ;) . Glömde säga att jag köpte ett iPhone skal också ;D , men man ser den på bilden :) . Men måste dra nu <3. Puss!
Läs mer

iPhone bilder

Dagen kort i bilder. Pluggande som sedan avbröts av morsdags firande och flera timmars vandring. Först runt hillerstorp och senare runt storemosse med min bror där vi gick lite vilse....
Läs mer