fredag 11 maj 2012

iPhone 5 2012-05-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fredagshumor: Siri älskar Nokia

Apples röststyrda assistent Siri är känd för att ha ganska roliga svar på mer eller mindre dumma frågor, men i det här fallet är nog Apple mindre nöjda me...
Läs mer

Är det här priserna för iPhone 5?

Varje dag kommer en ny dos av rykten kring iPhone 5 och den ena är mer reell än den andra. Rykten om funktioner, tekniska specifikationer och design tillhör vardagen och rykt...
Läs mer

Problem med Profile Manager och iOS 5.1.1 på iPad

Mitt grävande i buggträsket runt Lion Server 10.7.4 fortsätter även idag. Denna gång har jag konstaterat att det är en del problem med kombinationen iPad och iOS 5.1.1 o...
Läs mer

Pod2g har lagt upp ett videoklipp på en jailbreakad iPad 3.

Pod2g har den senaste tiden varit frekvent förekommande i media. Det lär inte avta för nu har Pod2g lagt upp en video på Youtube där han visar sitt untethered jailb...
Läs mer

svar/frågor

Under 2012? Har du gråtit? - Japp Har du skrattat? - Självklart! Har du sovit i tält? - Inte det Har du sovit under bar himmel? - Nej Har du varit på Gröna Lund? - Inte alls...
Läs mer

Så blir du utmanaren på marknaden: Stefan Engeseths Sharkonomics

Stefan Engeseth, ekonom, författare, föreläsare, konsult och kund hos Binero har utkommit med sin fjärde bok. Sharkonomics – How to attack market leaders, tar sin utgångspunk...
Läs mer

Notis: Untethered jailbreak för iOS 5.1 dröjer

Suveräna pod2g har då och då visat sina framgångar när det gäller bygget och testerna av ett untethered jailbreak till iOS 5.1 och många hade nog förhoppningar...
Läs mer

VAB i APP.

Jippy vad bra! En app för dig som vill anmäla VAB (Vård Av Barn) till Försäkringskassan. Du lägger till ett valfritt antal vuxna och barn. Sen är det bara att v22...
Läs mer

Telia: Android knappar in försprånget [Notis]

Enligt telias senaste försäljningssiffror framgår det att Android under april månad knappat in försprånget mot apples iPhone. Bolaget uppger att det numera skiljer...
Läs mer

Rykte: Prislista på nya generationens iPhone

Ryktena kring iPhone 5 har börjat ta ordentlig fart nu. På olika sajter runtom på nätet skvallras det om när den nya generationens iPhone kommer släppas, vad den har f...
Läs mer

tråkiga inlägg? I know..

hela denna dagen har varit ccp. först klämde jag mig i dörren. så mitt finger är blått. sen så halkar jag i duschen, sen får jag datorn i huvudet?. vilken otur...
Läs mer

21 kilometer eller fiasko?

Foto: Thomas Olausson Jag är något orolig inför morgondagen. Klockan 15:26 kommer nummer 54976 att dra i väg med ett gäng som kallas startgrupp 17 i loppet ingen götebo...
Läs mer

Fml typ

Min låsknapp på min iphone är kaputt, kul Jag är sååå körd om den laddas ur, då går den ju inte att sätta på, BRA JOBBAT STINA ! /s
Läs mer

IN THE RAIN

hejsan! glömt att uppdatera men kan ju berätta om min dag. skoldagen var en vanlig fredag utom att vi hade sovmorgon och så. efter så drog jag och alexandra och mötte upp an...
Läs mer

Im addicted to/Jag är beronde av!♥

Im addicted to:   Datorer:            Mascara:                 ...
Läs mer

frågor :)

DUDIN FAMILJ Hur gammal är du? - :P  Hur lång är du? - 160 kanske?  Hur mycket väger du? - För lite iaf.  Är du nöjd med dig själv? - n...
Läs mer

Fredag!

Haallåå sötnosar ! Haft en bra dag ? SJälv har jag varit på naturhistoriska med Maja och dom andra idag, och avslutade med cosmonova. Jag vet inte hur många gån...
Läs mer

what to say?

Nu är det dags att jag tar mig i kragen och gör något av mitt liv.... Tja tja bloggen! Eller inte.... Man kan väl inte säga så? Eller? Hej alla kära bloggläs...
Läs mer

I cried today... not because I miss you... or even wanted you... but because I realized I'm gon

Lite frågor! DUDIN FAMILJ Hur gammal är du? -  Hur lång är du? - 160 nått kanske :P  Hur mycket väger du? - för lite iaf. vet inte :…
Läs mer

Tjohoooo!!

På bilden: Dag 10 – teven fungerar. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Bilder, Familj, personligt, sport, teknik, TV
Läs mer